15-smut içerir

186 12 0
                                    

(Ağır cinsellik içerir dileyen geçsin)

Dudakları ve dilleri birbirlerini konuşturuyordu. Delicesine öpüşüyorlardı. Sidelya iten taraf oldu.

Sidelya: Bırak beni.

İbrahim: Sen benim olacaksın, bir başkasının değil.

Onu sertçe kucağına aldı ve kendisine yapıştırdı ibrahim. Kalçalarını elleri ile sıkıyor ve dudaklarını şişirircesine öpüyordu. Elbiseyi yandaki düğmelerinden çözüp çıkardı yardım alarak, sonra sidelyayı sertçe yatağa attı. Çıplak kalan vücutta parmaklarını gezdiriyordu ve onu tahrik etmeye çalışıyordu. Elleri ile iki göğüsü eline alıp sertçe sıktığında Sidelya bir inleme verdi ona. Hamur gibi oynadı. Ağzına götürdü ve dilini döndürdü bir süre.

Çıldırmış bir hayvan gibi onun üzerindeyken kıyafetlerini hızla çıkarıp odanın bilmediği bir köşesine fırlattı. Sidelya saçlarını gevşetti ve tekrar uzandı. İbrahim kendi çıplak vücuduna dokunmasına izin veriyordu. Sidelya ne kadar büyük olduğunu fark edince gerildi istemeden ama o tehlikeli işlerin kadınıydı. İbrahim onun üzerine iyice yapıştı ve boynunu emmeye başladı. Kana susamış bir vampir gibi hissediyordu kendisini. Sidelya boğuk boğuk zevk sesleri çıkarıyordu ve ibrahimin sırtını tırmalıyordu. Mükemmel derecede kaslı ve iri vücut, hatlı vücuda resim çiziyordu. Eeeee boyu 1.85 olan adam illa böyle zarar verecekti hatununa.

Üzerinden kalkışınca Sidelya rahat bir nefes verdi. İbrahim sidelyanın iki bacağını da tutup kendisine yapıştırdı. İki baldırı da elimde tutuyordu ve kendi erkekliğini ona bastırdı. İçine yavaşça girdiğinde Sidelya acıyı doruklarında hissediyordu. Hafif gel gitlerde kanama vardı lakin sonra bu acı büyük bir zevke dönüştü. İbrahim acımıyordu. Belinin iki yanından da tuttuğunu sidelyayı hunharca ileri geri ittiriyordu. Arada göğüslerini tutup adını haykırmasana neden oluyordu ki bu ibrahimi da da hızlandırdı.

Sidelya: Ah, İbrahim!

İbrahim: Bağır!

Sidelya: İbrahim!

İbrahim: Benim olduğunu anlayana kadar böyle olacaksın, her gece adımı haykıracaksın! Sen, sen sadece benimsin!

Cevap veremiyordu çünkü zevk onu delirtiyor konuşmasına fırsat veremiyordu. Onu iki kolunun altından tutup kaldırdı ibrahim. Kucağına alıp üzerinde hareket etmesine izin verdi. Bunu hoplatarak haykırıyordu. Sidelya çenesini onun geniş omzuna koydu ve sırtına yaptığı güzel hatıralara yenilerini eklemeye başladı. Bitsin istemiyordu ama artık resmen bir hayvan gibi soluklanıyordu. İbrahimin omzunu ısırdı ve İbrahim boğa gibi ses çıkarıp onu tekrar uzandırınca anlamıştı hızlı ve uzun bir seans daha olacağını.

İbrahim: Ondan önce seni ben becereceğim, ondan önce ben yapacağım!

Sidelya: Beni en sert şekilde tüm gece becer sevgilim.

İşte bu son raddeydi. Şehvetten gözü kararmış olan İbrahim ona kendisini bir defa daha teslim etti.

(Smut bitti)

Yatağa kendilerini bıraktılar.
*****************************
3 Gün sonra

Sidelya: Evet şu elbise, hayır o değil soldaki.

Güneş: İşte, bu size çok yakışacak sultanım.

Sidelya gülümsedi ve elbiseyi giydirmeleri için kıllarını kaldırdı.

Sidelya gülümsedi ve elbiseyi giydirmeleri için kıllarını kaldırdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yıldız Çiçeği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin