Ashton's POV
James říkal, že se ptal jen na pár základních věcí, takže to nebude tak hrozné. Snad.
Posadil jsem se do křesla naproti našeho psychiatra a čekal, až mi položí první otázku.
,,Jak se cítíš, Ashtone?" zeptal se Harley.
,,Nevím. Hádám, že dobře," hned jsem litoval toho, co jsem řekl. Psychiatři mají takové techniky, že prostě rozpiplají každou tvou odpověď a když zaváháš nebo si něčím nejsi jistý, tak se tě budou pořád a pořád vyptávat.
,,Hádáš? Co tím myslíš?" zeptal se Harley, jako bych to předpověděl.
,,Nejsem zrovna hotový z toho, že tu jsem, ale to asi všichni," řekl jsem.
,,Proč jsi tady?" zeptal se:
,,Myslíte v tomhle zařízení?" Ujišťoval jsem se. A on jen přikývl. ,,Sebepoškozování."
,,To je všechno?" zeptal se mě Harley a zapsal si něco do notesu.
Teď jsem pokýval hlavou já. Sám vím, že tohle není všechno, ale něco mi říká, že to on ví.
,,A co říkáš na ostatní?" zeptal se.
,,Těžko říct, jsme tady jen chvíli, ale zatím vypadají víceméně sympaticky," Odpověděl jsem a stáhl si rukávy od trička víc k zápěstí.
,,Dobře. Tak už tedy můžeš jít. Vyřiď prosím ostatním, že po obědě se všichni sejdeme ve společenské místnosti," informoval mě Harley a já opustil jeho kancelář.11:00
,,Tak co? Taky ti jen pokládal otázky a nic pořádného neřekl?" zeptal se Tony a posunul se blíž k Evony, aby mi na gauči udělal místo.
,,Jo, přesně. A říkal, aby jsme se tady po obědě všichni sešli," informoval jsem je všechny.
,,A co budeme dělat?" zeptala se Ella.
,,To neříkal."
Chvíli jsme tam jen tak seděli a potom došla nějaká paní, kterou jsem tady ještě neviděl. Pravděpodobně tady pracuje.
Prohlédla si nás a pak se zeptala: ,,Kdo z vás je James?"
Všichni jsme se na něj podívali, vypadal překvapeně.
,,To jsem já, co se děje?" zeptal se té paní.
,,Pojď za mnou prosím," řekla a odešli z místnosti.
,,Kdo to byl? Viděli jste ji tady už?" zeptala se Cora.
Ozvalo se pár záporných odpovědí a potom Evony vstala a šla ke dveřím. Nahlédla co se kde děje.
,,Někdo přijel," informovala nás a obě holky i s Tonym vstali a šli se taky podívat. Jen já s Gastonem jsme zůstali sedět. Podíval se na mně, usmál se a já mu to oplatil.
,,To bude asi Jamesův táta. Dovezl mu kufry," řekla Ella.
,,On totiž neměl nic jiného s sebou, něž to, co má na sobě," řekl Gaston jako jeho spolubydlící.
,,Vážně?" otočila se zaujatě Ella.
Gaston přikývl. ,,To znamená, že ho museli zrovna z někama přivézt, ne?" uvažovala nahlas Ella.
,,Neříkal ti, co se stalo?" zeptala se Cora.
Gaston jen zavrtěl hlavou. Ale i kdyby to věděl, není na něm, aby to ostatním prozradil.
ČTEŠ
7 in the house
Teen FictionSedm teenagerů je zavřeno nápravném centru, které zároveň pomáhá léčit psychické problémy. Sejde se sedm teenagerů v jednom domě. Dokážou spolu vydržet po dobu třech měsíců? Začnou si lézt jeden druhému na nervy? Nebo si navzájem pomůžou dostat se z...