Cora's POV
11:50
Všichni už jsme stáli u okýnka kuchyně a čekali na svoji porci jídla. Nejradši bych tam nebyla vůbec, nemám hlad. I když jsem dostala míň než ostatní, není žádná šance, abych to snědla.
Posadila jsem se vedle Elly, která se na mě soucitně podívala, když jsem se přehrabovala v jídle.
,,Tak co po tobě chtěla ta paní?" zeptala se Ella Jamese.
,,NIc, jen mi můj otec dovezl nějaké věci," řekl James bez nálady.
,,Proč si vůbec dojel s prázdnou?" zeptal se Tony a z úst mu unikl tichý posměšek.
,,Do toho ti vůbec nic není," řekl James podrážděně.
,,Pokud se nepletu, tak jsi jediný, kdo přijel bez zavazadel. To je trochu divné, ne? Proč jsi vůbec tady?" tlačil na pilu Tony. Jestli tahle konverzace bude pokračovat ještě chvíli, někdo to schytá.
James ho změřil pohledem. ,,To je to. Já totiž netuším, proč tu jsem a abych řekl pravdu," odmlčel se. ,,Dovezli mě sem rovnou policajti, takže být tebou si dávám bacha, kdo ví, čeho jsem schopný."
Všichni Jamese se zaujetím pozorovali. Najednou vykřikl: ,,Baf!" směrem k Tonymu, který se lekl a James se spokojeně zasmál. Tony ho probodl pohledem a potom věnoval pozornost svému jídlu.
12:25Zase jsme seděli ve společenské místnosti a čekali na Harleyho. Nikdo s nikým nemluvil, takže tu právě vládlo trapné ticho. Nijak zvlášť mi to nevadilo. Jsem zvědavá s čím příjde Harley.
Za pár minut přišel s tenisákem v ruce. Pár udivených očí ho pozorovalo, když viděli ten míček.
,,Všechny vás zdravím," řekl a posadil se do křesla. Ti co ho ještě dneska neviděli ho také pozdravili a čekali jsme, co dál z něho vypadne.
,,Asi se divíte, proč mám ten míček," řekl a všechny si nás prohlédl. ,,Když budete mít tenhle míček, máte povolení mluvit a ti kdo ho nemají, musí naslouchat. Dneska si zahrajem jenom takovou rychlou hru. Když budete mít míček řeknete něco pěkného o každém z vás. Sice se ještě moc neznáte, ale budeme tuhle hru občas hrát, aby jste viděli pokroky ve vašich vzájemných vztazích."
První míček hodil mně, protože jsem k němu seděla nejblíž.
,,Emm. No tak já to shrnu.. Všichni jste vzhledově pěkní," řekla jsem, abych se tak vyhla dlouhému přemýšlení nad každým v téhle místnosti.
,,Myslel jsem, že to trochu rozvedete, ale hádám, že tohle pro začátek stačí. Předej míček dalšímu, Coro," pobídl mě Harley a já dala míček Elle.
,,Mě se líbí Cořin styl oblékání. U Ashtona se mi líbí, že působí tak záhadně. Líbí se mi Tonyho velké oči. Evony.." Ella se zarazila, jakoby nevěděla co pěkného o ní má říct. ,,Evony má hezké vlasy a i Gaston má hezké vlasy, zdají se jemné." Gaston se potichu zasmál a všichni stále věnovali pozornost Elle. ,,James se zdá být taky trochu záhadný."
Ella podala míček dál a Harley se na ni spokojeně usmál.
ČTEŠ
7 in the house
Teen FictionSedm teenagerů je zavřeno nápravném centru, které zároveň pomáhá léčit psychické problémy. Sejde se sedm teenagerů v jednom domě. Dokážou spolu vydržet po dobu třech měsíců? Začnou si lézt jeden druhému na nervy? Nebo si navzájem pomůžou dostat se z...