7.

13 1 3
                                    

Szépen előveszem a könyvemet,kényelembe helyezem magamat,amikor megérkezik az,aki mellettem fog ülni,az elkövetkezendő 4 órában. Ki más lett volna,mint Axel?

Elfoglalta mellettem a helyét,majd ő is elhelyezkedett és bekötötte magát. A felszállásnál annyira durván bepánikoltam,hogy azt se figyeltem,hogy mit csinálok! Egyből a kartartóhoz kaptam,ahol ott volt Axel keze is. Egyből,ahogy meglátta,hogy mennyire pánikban vagyok,megszorította picit a kezemet,ami egy kicsit megnyugtatott.

A felszállás után még kicsit pánikban voltam,de szépen lassan megnyugodtam és a légzésem is lelassult

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A felszállás után még kicsit pánikban voltam,de szépen lassan megnyugodtam és a légzésem is lelassult. Annyira arra koncentráltam,hogy lenyugtassam a szervezetemet,hogy észre sem vettem,hogy még mindig Axel kezét szorongatom. Gyorsan elrántottam a kezemet,amint ki lehetett csatolni az övet,kicsatoltam,betakaróztam és aludtam egy kicsit. Arra keltem fel,hogy meghozták a reggelit. Nagyon finom volt. Mostmár kicsit kipihentebb is voltam,szóval neki tudtam állni olvasni. Azt kell tudni rólam,hogy amennyire ártatlannak tűnök,annyira nem vagyok az. Ebbe beleértve a könyveket,amiket olvasok is. Imádom a dark romanceket!

Még mindig betakarózva folytattam a könyvemet. Annyira imádom! Olyanokat tud benne mondani és csinálni a pasi,hogy szinte elolvadok. Azért,hogy értsétek,a haunting adelineről van szó! Éppen egy nagyon jó részt olvasok és természetesen nőből vagyok én is,szóval egy picit beindultam a dologtól. Egy percre muszáj volt letennem a könyvet,mert már nem bírtam és le kellett picit nyugtatnom magamat.

Axel szemszöge:

Iza nagyon teszi veszi magát mellettem az ülésben,ezért gondoltam meglesem,hogy milyen könyvet olvas,ami ennyire beindítja. Haunting adeline. Szerencsére olvastam ezt a könyvet és mindig egyes megszólalásra,megmoccanásra emlékszem belőle. Kíváncsi vagyok rá,hogy ő hogy reagálna,ha megpróbálnék valamit.

A francba is,nem bírom ki! Így is utál,ez után már csak jobban tudna utálni! Nincs mit veszítenem!

Iza szemszöge:

Összebékített ellenségek/+18Where stories live. Discover now