Mondjuk eléggé álmos volt,ezért gondoltam hadd aludjon el rajtam! Ez egy rossz ötlet volt! Minden egyes zökkenőnél Iza dereka megmozdult az ölemben és,pont amikor elveszítettem volna a fejemet,visszaértünk a szállásunkra és gyengéden felkeltettem Izát.
-Hercegnő! Visszaértünk!-csak nyöszörgött egy sort és nem volt hajlandó felkelni.
Belekapaszkodott a nyakamba,szóval gondolom azt akarja,hogy felcipeljem. Nagyszerű. Egy picit kiraktam az ölemből,kiszálltam a taxiból,majd felkaptam és egyből a mellkasomhoz bújt. Hirtelen megcsapta az orromat,a bor és az édes parfümjének illata. Felcipeltem a szobánkig,az ajtónál biccentettem egyet Nate-nek,de szinte azonnal Liz behúzta egy csókkal,a nyakkendőjénél fogva. Bevittem Izát,majd óvatosan lefektettem az ágyra. Elkezdtem átöltözni és levettem a pólómat,amikor megragadta a kezemet.
-Valami baj van hercegnő?-szépen lassan felállt az ágyról és teljesen hozzám simult a teste.-Mi...
-Azt akarom,hogy bebizonyítsd,hogy tényleg képes lennél-e arra,amit a klubban mondtál nekem.
-Hercegnő én...
-Tehát félsz. Akkor jó éjszakát Axel!
-Na jó elég volt!-elveszítettem a türelmemet,a fejemmel együtt! Nem fogja húzni az agyamat következmények nélkül!Iza:
Sarkon fordultam,majd vissza akartam feküdni az ágyra,amikor hirtelen megragadta a kezemet és magához húzott szorosan. Olyannyira,hogy meg se tudtam mozdulni. A bal kezét a csípőmre tette és a jobb kezébe fogta az arcomat,hogy rá nézzek.
-Ne teszteld a türelmemet hercegnő! Nem fogsz jól kijönni belőle!
-Nem hiszek neked! Gyáva vagy!-vágok vissza,majd kirántom a fejemet a kezéből.
-Hát,ha így szeretnél játszani. Akkor én is így játszom.-hirtelen hátra lökött az ágyra,amire nagyon keményen érkeztem és egy kicsit fel is sikítottam,amikor a hátam találkozott a matraccal.Mire sikerült volna legalább felülnöm,már fölöttem volt és nem hagyta,hogy bármerre is menjek! Próbáltam ellenkezni,de nem ment!
KAMU SEDANG MEMBACA
Összebékített ellenségek/+18
RomansaIzabella: Gyűlölöm,gyűlölöm,gyűlölöm. Miért kellett pont engem kiválasztani erre a szarra? Pontosabban erre tudom a választ,hiszen mégis csak én vagyok az ország legjobb divattervezője. Ő meg csak a főnököm fia.