Miközben mellette tartottam,szinte elvakított a düh és arra eszméltem fel,hogy hirtelen megragadja a kezemet,majd közel ránt magához. Az ajkaink szinte összeérnek,épphogy van közöttünk egy pici hely. Mélyen a szemembe bámult,majd megköszörülte a torkát és végre ki tudott nyögni egy mondatot.
-Holnap találkozunk.
Rohadt szemétláda. Miatta Milo eléggé feldúlt lett és végig ugatott,amíg ki nem értünk a kávézóból.
Hazamentünk,lefürödtem,megvacsoráztunk, majd már ágyban is voltunk.
Reggel:
Most nem felejtettem el ébresztőt állítani,ezért kényelmesen elkészültem. Egy hosszú,halvány barna gatyát vettem fel,a kedvenc fehér pólómmal.Felkaptam a cipőmet,a táskámat,megetettem Milot és már mentem is dolgozni.
A munkahelyen:
Elfoglaltam a helyemet a gép mögött és átnéztem még pár ruhát,amikor a főnököm kopogtatott az ajtón.
-Szabad!
-Szia Iza! Tudsz jönni egy picit? Meg kell beszélnünk az utazást! Várlak a tárgyalóban!
-Persze! Egy perc és ott vagyok!Amikor beléptem a tárgyalóba,elfoglaltam a helyemet Liz mellett.
-Nos,most,hogy mindannyian itt vagyunk kezdhetjük a megbeszélést. Holnap reggel 6-kor indul a gépetek,szóval olyan 4 óra körül már legyetek kint.-ránézek Lizire,aki úgy néz,mintha a világ legborzalmasabb dolgát mondták volna el neki.-A repülő út úgy 4 óra lesz Milánóba. Ott majd elvisznek titeket a szállásotokra,ahol sajnos csak 1 személyes ágyakat tudtak biztosítani,de a lányok lesznek egy szobában és a fiúk egy másikban. Minden más együtt jár a szállással. Bármi kérdés?-még csak válaszolni se tudunk,amikor tovább beszél.-Remek! Akkor jó utazást és vigyázzatok magatokra!-fejezi be a mondatát,majd már megy is ki az ajtón.
VÉGRE! Ennek a napnak is vége és mehetnék haza,csak még előtte be kell ugranom a főnökömhöz a repülő jegyekért Lizivel,meg meg kell neki mutatnom pár munkámat.
Illedelmesen bekopogunk,köszönünk,elkérjük a jegyeket,majd Liz már megy is a kocsihoz. Ekkor viszont Axel lép be az ajtón,majd becsukja maga mögött. Kurva jó. Odalép mellém,majd az apjával együtt elkezdjük nézegetni a képeket. Az apja ül az asztallal szemben lévő székben,én előre hajolok,hogy jobban láthassak és Axel is ezt csinálja. Miközben beszéljük a ruhákat érzem,hogy valami hozzáér a derekamhoz. Ekkor jövök rá,hogy az Axel keze!
KAMU SEDANG MEMBACA
Összebékített ellenségek/+18
RomansaIzabella: Gyűlölöm,gyűlölöm,gyűlölöm. Miért kellett pont engem kiválasztani erre a szarra? Pontosabban erre tudom a választ,hiszen mégis csak én vagyok az ország legjobb divattervezője. Ő meg csak a főnököm fia.