Már éjfél is elmúlhatott,mire úgy gondoltuk,hogy visszaindulunk a szállodába. Taxit hívtunk,de 5-en nem fértünk volna el benne,ezért Lola beleült Nate ölébe,de James hulla részeg volt,ezért el kell picit terülnie,ezért kötöttem ki Axellel szemben,az ölében.
Természetesen dugóba kerültünk,mert valami baleset volt. Liz már mélyen aludt Natel együtt. James rögtön,miután beesett az autóba,elszundított. Kezdek én is elálmosodni,de nincs az az isten,hogy én Axel ölében fogok aludni egy taxi hátuljában! Néha néha elbóbiskolok,miután úgy 15-20 perce csak egy helyben áll az autó. Axel is picit fáradtnak tűnik,de nem annyira,mint én! Amikor már vagy harmadjára kelek fel a fér percnyi alvásaimból észreveszem,hogy Axel engem néz.
-Álmos vagy hercegnő?
-Egy picit!
-Nyugodtan alhatsz! Megígérem,hogy felkeltelek amikor visszaértünk a szállodába!
-De nem fogok rajtad aludni!
-Érdekes módon ez előző este nem igazán zavart igaz?
-Az más volt!
-Persze hercegnő! Na aludj egyet! Fel foglak kelteni ne aggódj!-csak sóhajtok egyet,majd a nyakába temetem az arcomat és érzem,ahogyan elkezdi simogatni a combomat. Gondolom azért,hogy hamarabb el tudjak aludni,ami be is jön,mert lecsukom a szememet,majd már el is nyomott az álom!Axel:
Azt hittem,hogy felrobbanok a klubban! Ha akár 1 perccel is tovább nézem őket,szinte biztos,hogy agyon verem a srácot! Őszintén reménykedtem,hogy James másik taxival menjen,hogy le tudjak egy kicsit nyugodni,mert az a ruha,ami Izán van,eléggé felizgatott! De a szerencse ellenem volt és Iza az ölemben kötött ki! Csodálkozom,hogy még a farkam nem szakította szét a gatyámat! Meg azon is,hogy Iza még nem vette észre! Mondjuk eléggé álmos volt,ezért gondoltam hadd aludjon el rajtam! Ez egy rossz ötlet volt!
YOU ARE READING
Összebékített ellenségek/+18
RomanceIzabella: Gyűlölöm,gyűlölöm,gyűlölöm. Miért kellett pont engem kiválasztani erre a szarra? Pontosabban erre tudom a választ,hiszen mégis csak én vagyok az ország legjobb divattervezője. Ő meg csak a főnököm fia.