Mi történik velem? A legnagyobb ellenségem az előbb ujjazott meg és most meg itt ölelget. Ezt nem fogom annyiban hagyni!
Végre ideértünk a szállásra. Hála az égnek! Viszont tényleg kibaszottul picik az ágyak,a takarókról nem is beszélve!
Szerencsére Lizzel leszek egy szobában. Viszont ekkor Liz odajött hozzám és tudtam,hogy valamit akar kérni tőlem.
-Mit szeretnél Liz?
-Nem lehetne azt,hogy én együtt alhassak Nattel?
-Liz... Akkor nekem Axellel kellene aludnom. És amilyen picik ezek a rohadt ágyak,szinte rajta aludnék!
-Tudom,tudom! Na és akkor,ha megveszem a könyveket,amiket szerettél volna venni?
-Annyira utállak néha...
-Kösziiiii! Imádlak!-majd egyenesen Nate szobájába rohant.Kinyitottam a szobám ajtaját és egy igen érdekes látvány fogadott. Axel már ott volt bent,de a pólója nem volt rajta. Azt hiszem,hogy a lábaim itt helyben megadják magukat. Tökéletesen megedzett felsőtestéről le se tudtam venni a szememet. Hamar észrevette,hogy bent vagyok és egy önelégült mosollyal ült a rendkívül pici ágyon.
-Tetszik,amit látsz hercegnő?
-V-vedd fel a p-pólódat kérlek...
-Tényleg ezt szeretnéd?
-Igen!-vágtam rá gondolkozás nélkül. Erre nem válaszolt,csak nevetett rajta egy jót,majd felvett végre egy pólót a szürke melegítőnadrágjához.
-Így már jobb?
-I-igen.
-Akkor mostmár a szemembe tudsz nézni?-ekkor tűnik fel,hogy egészen eddig mereven bámultam a padlót. Felnézek és közvetlenül előttem áll. A hirtelen meglepetéstől megborulok hátra,ezért sikerül bevágnom magam mögött az ajtót és a pólójába kapaszkodok,ami miatt ő is elborul és a falhoz nyomva találtam magamat és az egész teste beborít. Hirtelen megcsap a mentolos fogkrém és egy nagyon jó férfi parfüm illata.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Összebékített ellenségek/+18
RomanceIzabella: Gyűlölöm,gyűlölöm,gyűlölöm. Miért kellett pont engem kiválasztani erre a szarra? Pontosabban erre tudom a választ,hiszen mégis csak én vagyok az ország legjobb divattervezője. Ő meg csak a főnököm fia.