Gyönyörű fekete haja van,smaragdzöld szemeire rendkívül büszke és a szavaival kifejezve "Bármelyik nő el tudna benne veszni.". Majd hiszem ha látom Axel.
Hazamentem,majd eszembe jutott egy pici probléma. A kutyusom Milo nem jöhet velem. Egy gyönyörű fekete németjuhász. Nagyon okos,viszont mégis játékos.
Amikor belépek a házam kapuján,már ott fekszik és vár,majd amikor meglát,odarohan hozzám és rám ugrik,ami miatt egy picit elveszítem az egyensúlyomat,de nem esek el. Bemegyünk a házba,átöltözök,majd nekiállok ebédet csinálni,közben felhívom Lizit.
-Sziaaa. Mizu Liz?
-Semmi különösebb. Még mindig dühöngesz azon,hogy Axel is jön velünk erre az útra?
-Ez most komoly? Persze,hogy még mindig dühöngök! Ő a legnagyobb ellenségem és ki nem állhatom!
-Igen,de attól még ugyan úgy csillogó szemmel szoktad bámulni. Néha még a szád is picit nyitva marad.
-Igen,mert kurva jó teste van,de azon túl semmi más!
-Ahaaaa~,ha te mondod.
-Utállak.
-Én is szeretlek!
-Tudod jól,hogy nagyon szeretlek. Van kedved holnap itt aludni,hogy utána együtt menjünk a reptérre?
-Ez csak természetes! Mikorra menjek?
-Délre,ha átjössz?
-Hát nemtudom.
-Csinálok fasírtot és krumplifőzeléket.
-Oké,délre ott vagyok!-mind a ketten felnevetünk,majd egy jó 3 órával később letesszük a telefont. Felhívom anyukámat és megbeszéltük azt,hogy amíg én távol leszek,addig Milo ott maradhat náluk.Milot emlegetve! Gyorsan megetettem,majd elmentünk egy délutáni sétára. Gondoltam bemegyek a kedvenc kutyabarát kávézómba egy gyors jeges kávéra. Milo is imád oda járni,mert az alkalmazottak mindig adnak neki valami finomságot. Felvettem a kedvenc fehér egybe ruhámat,pórázra kötöttem Milot,majd már úton is voltunk.
Végig tudtam volna ugrálni az utcán,mert feldobott voltam a gyönyörű idő miatt,majd beléptünk a kávézóba,egy hatalmas mosollyal nyitottam ki az ajtót. Ez a mosoly hamar lehervadt az arcomról.
BINABASA MO ANG
Összebékített ellenségek/+18
RomanceIzabella: Gyűlölöm,gyűlölöm,gyűlölöm. Miért kellett pont engem kiválasztani erre a szarra? Pontosabban erre tudom a választ,hiszen mégis csak én vagyok az ország legjobb divattervezője. Ő meg csak a főnököm fia.