-Iza! Most vettem fel a ruhát és nézd mi történt vele!
-Úr isten! Ne aggódj! Megoldom!
-Iza! Az enyémmel is történt valami!-majd így jött sorban az összes lány,akinek megcsináltam a ruháját! Egy óra múlva bemutatójuk lesz!
-Semmi baj! Megoldom! Egyet telefonálok és már itt is vagyok!Előkaptam a zsebemből a telefonomat,majd felhívtam azt,akit egyáltalán nem akartam zavarni ma!
-Szia Iza mondjad!
-Liz,most azonnal szükségem van rád és Nate-re is!-ekkor hallottam Nate hangját a háttérből.
-Ki az?
-Iza! Szóval most fogd be egy picit!
-De hogyan,amikor éppen most ültél bele a ...
-Gyerekek kérlek! Nem akarom megtudni,csak kurva gyorsan öltözzetek fel és legkésőbb 10 perc múlva legyetek itt!Az összes ruha egy katasztrófa volt!
Néhányon égés nyomok voltak,a többit viszont szét szaggatták! Muszály meg oldanom,de nem tudom,hogy hogyan! Na várjunk... MEGVAN!
Gyorsan neki is álltam az ötletem megvalósításának és mire Liz és Nate beértek,addigra már 1 ruhával végeztem is! Liz besegített,amíg Nate elrendezte a lányokat,akiknek már kész volt a ruhájuk és megmondta nekik,hogy mit csináljanak. Éppen befejeztük,amikor kezdődött a bemutató! Mivel az összes ruhának szinte a közepéig voltak problémák,ezért úgy döntöttem,hogy rövidebb ruhákat készítek belőlük!
Nagyot aratott a divat bemutatónk,ezért úgy döntöttünk,hogy elmegyünk megünnepeljük! Jamest is elhívtam,mivel megbeszéltük,hogy majd vele is valamikor elmegyünk. Gyorsan visszaugrottunk a szállodába át öltözni.
Az egyik kedvenc ruhámat vettem fel,miközben Axel úgy döntött,hogy inkább lazán veszi a dolgot és egy szürke melegítő nadrágot vett fel,egy fehér pólóval és egy fekete pulcsival.
ESTÁS LEYENDO
Összebékített ellenségek/+18
RomanceIzabella: Gyűlölöm,gyűlölöm,gyűlölöm. Miért kellett pont engem kiválasztani erre a szarra? Pontosabban erre tudom a választ,hiszen mégis csak én vagyok az ország legjobb divattervezője. Ő meg csak a főnököm fia.