A hirtelen meglepetéstől megborulok hátra,ezért sikerül bevágnom magam mögött az ajtót és a pólójába kapaszkodok,ami miatt ő is elborul és a falhoz nyomva találtam magamat és az egész teste beborít. Hirtelen megcsap a mentolos fogkrém és egy nagyon jó férfi parfüm illata.
-K-kérlek szállj le rólam!
-Miért hercegnő? Csak nem kellemetlenül érzed magadat?
-De! Most szállj le rólam,amíg szépen kérem!-nagy nehezen felkel rólam és az ágyra fekszik. Telefonozik. Gondoltam addig átöltözök a vacsorához. Egy csini fehér pólót vettem fel egy halvány rózsaszín szoknyával,aztán amikor kiléptem a fürdőből,akkor már Axel is ott állt a fekete ingjében.Olyan,mintha csak rá szabták volna azt a kurva felsőt.
-Mehetünk hercegnő?-szakítja meg végül a csöndet.
-Igen mehetünk.-majd ignorálva a felém nyújtott kezét,kirontok a szobából. Felkacag mögöttem,majd szedi a lábait utánam. Lemegyünk a lépcsőn,elfoglaljuk a helyünket a gyönyörű étkezőben.Befaljuk az ebédet,majd ismételten fel kell mennünk a szobába. Én átöltözök,majd leülök az ágyra és olvasgatok egy kicsit.
Axel úgy döntött,hogy lemegy úszni egyet Nattel és Lizzel. Átöltözött,vetett rám még egy gyors pillantást,majd felkapta a kulcsot az asztalról és már ment is lefelé.
Este:
Már vagy 5-6 óra eltelt,mióta elmentek úszni. Be kellene kopognom Lizékhez,hogy visszaértek-e már. Majd nyitva hagytam az ajtót,hogy vissza tudjak menni. Váltottunk 1-2 szót,majd becsukták az ajtót és pedig visszacsoszogtam a szobánkhoz,de akkor vettem észre,hogy becsukódott az ajtó! A kurva életbe. Muszály leszek akkor lemenni Axelhez a kulcsáért.
Lebattyogtam a lépcsőn,majd kimentem a medencéhez,ahol ő éppen úszott. Nagyon hideg volt idekint,szóval sietni szeretnék. Odamentem hozzá,majd legugoltam a medence mellé. Hamar oda is jött hozzám.
-Mi hozott ide hercegnő?
-Véletlenül kizártam magamat. Oda tudod adni a kulcsodat?
-Egy pillanat és mehetünk.
-Mehetünk? Egyedül is feltalálok!
-Én azt tudom,de azt is,hogy valószínűleg kizárnál.
-Az biztos! Akkor megvárlak! De siess,mert megfagyok!
-Miért nem ugrasz be ide mellém? Nagyon jó a víz!
-Semmi kedvem sincs veled úszni,meg amúgy sincs rajtam fürdőruha!-ezen csak kuncog egyet,majd rám néz a gyönyörű szemeivel.
-Akkor add ide nekem a törölközőmet.-megragadtam a széken heverő törcsit,majd odaléptem hozzá. Odanyújtom neki az említett tárgyat,de nem azt fogja meg,hanem a csuklómnál fogva...
ESTÁS LEYENDO
Összebékített ellenségek/+18
RomanceIzabella: Gyűlölöm,gyűlölöm,gyűlölöm. Miért kellett pont engem kiválasztani erre a szarra? Pontosabban erre tudom a választ,hiszen mégis csak én vagyok az ország legjobb divattervezője. Ő meg csak a főnököm fia.