4

76 11 28
                                    


Tayfadaki herkes, dakikalar içinde kendi yerlerini almıştı bile. Nami, kütüphanedeki masaya bütün haritaları teker sermiş, aletleri dizmiş ve elinde cetvelle Franky ve Usopp'un revir telesangozunun içindeki baskılı devre kartını Vegapunk'ın bilgisayarına bağlamasını izliyordu.


"Eğer buradaki son aramanın numarasına ulaşabilirsek, belki cihazın seri kaydına da ulaşabiliriz." Franky ekrandaki dosyaları teker teker incelerken Usopp da radarlara yakalanan bir şey olup olmadığını kontrol ediyordu.


"Seri kaydına ulaşmak konumu vermeyecek ama sanırım değil mi?" diye sordu Nami.


"Hayır, konumu vermez. Ama denizci hatlarındaki izini bulup, cihaz kaydını silebiliriz. Böylece sadece kendi hatlarımızı dinlemeye kapamamız da yeterli olur. Cihaz kayıtlı olmazsa, otomatik dinlemeden de düşer. Bu bilgisayarda bütün konuşma ve telsiz kayıtlarının kontrol paneline erişim yetkisi verilmemiş ama numara listeleri kayıtlı. Numarayı buluruz, listeden kime aitmiş onu öğreniriz, sonra da seri numarasını veri tabanından sileriz. Kıyıya vurmuş bi şey olduğu için sahibi ölmüş bile olabilir bu arada ama yine de riske etmeye değmez."


Franky kendince açıklamaya devam ederken Sanji de elinde büyükçe bir tepsiyle içeriye girdi.


"Nami-san'ın kurtarma ekibine özel siparişler hazııırrr!"


Sanji çok kısa bir süre içinde çayların yanı sıra bir sürü kurabiye ve bir kutu pamuk şekerle birlikte dönmüştü. Tepsiyi uygun bir yere bırakıp herkese çay servisi yaptıktan sonra bilgisayarın başındaki ekibe döndü.


"Her şey yolunda mı?"


"Birazdan yolunda olacak. Ben bizim hatları tamamen dışarıya kapadım." Usopp cevapladı. Bir taraftan da bir tornavidayla elindeki telesalyangozların son vidalarını sıkıyordu. 


"Telesalyangozlar kısa bir süre için kullanıma kapalı kalacak. Franky her şeyi tamamladığında bağlantıları geri takacağım.


Nami ise bir taraftan ellerini yüzünde dua eder gibi birleştirmiş bir halde bir an önce aramaya geri dönebilmek için dua ediyordu.


Yaklaşık on dakika içinde Franky, Bepo'daki ahizenin veri tabanındaki yerini bulduğunu ilan ettiğinde ise yüzündeki ifade kireç beyazına dönmüştü.


"Cihazı buldum, listeden de kaldırıyorum. Fakat kime ait olduğunu görmek isteyebilirsiniz."


Ekip meraklı gözlerle numara listesine baktığında bir şok daha yaşadılar.


0 759 630 23 - Monkey D. Garp


"Bunu Luffy'ye söyleyecek miyiz?" Usopp herkesin aklındaki soruyu sordu istemsizce.


"Buna sonra karar veririz." Nami soğukkanlılığını korumaya çalışıyordu. "Chopper, numarayı geri ara çabuk!"


Telesalyangoz saniyeler içinde tekrardan çalmaya başladı. Kısa bir süre içinde de Bepo aramayı geri cevapladı. Sesi çok daha üzgün ve ağlamaklı geliyordu.

Kayıp Vaka / lawluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin