17

78 16 8
                                    

Наступні кілька днів Мінхо з Джисоном не бачились. Хану вдалося непомітно, під шумок, піти з гулянки у Рюджин, так і не поговоривши з математиком, а до самого Лі неочікувано на вихідних повернулись батьки, тож він присвятив свій час їм.

Пан та пані Лі прибули додому суто на декілька днів перед святами, щоб побачитись з сином, та знову надовго летіти з країни у роботі. Мінхо впевнений, що надовго.

Вихідні вони провели всі разом, прогулялись містом, відвідали кафе та провели пів вечора на зимовому ярмарку. З понеділка батьки Лі працювали в офісі, вирішуючи питання після відрядження і надвечір повернулись додому, замовивши їжі з ресторану.

- Мінхо, мені іноді написувала ваша класна керівничка, - розпочала тему мама Лі за вечерею. - Якось вона згадувала, про те, що ти бешкетуєш, але і хвалила твою успішність. Надсилала твої рейтингові та річні бали - ти дійсно хороший учень. - Мінхо усміхнувся, нахиливши голову над кухонним столом, перебираючи паличками їжу у тарілці.

- Я теж глянув. - підтримав розмову і батько. - З такими відмітками у тебе хороша можливість вступити до кращих універів Кореї. І не лише її. - Мінхо завмер із приборами в руках.

- Так, ми з татом хотіли б забрати тебе до Японії. - підтримала пані Лі, а коли піймала здивований погляд сина, продовжила. - У Токійському медичному університеті прекрасні умови і сильна навчальна програма. Мову ти чудово знаєш.

- Але... чому саме Японія? І чому медичне, я ж не..

- Твоєму батькові запропонували керівну посаду в підрозділі нашої компанії, куди ми часто літали у відрядження. - стала пояснювати мати.

- Я збираюся погодитись. Це хороша можливість. Про оплату твого навчання, проживання і решту можна буде не турбуватися. - чоловік накрутив локшину на палички, звівши погляд на сина. - Це не буде відрядження на місяць чи два, під час яких ти раніше залишався вдома сам. Ми зможемо бачитись з тобою двічі, а то й раз на рік за таких обставин. Тому хорошим рішенням буде тобі переїжджати разом з нами.

- Але я не хочу переїжджати. - Мінхо обурився, відклавши палички для їжі. - Мені подобається тут, я обрав собі універ і факультет, який мені до душі і там також пропонується хороша програма і передбачена можливість на стажування у...

- Мінхо. - перебила мати, даючи цим зрозуміти, що вони з батьком вже давно все вирішили та розпланували, а наміри сина зараз йдуть у розріз із їхніми планами.

ШКOOLWhere stories live. Discover now