3.Bölüm

15 7 0
                                    

Oda da volta atıyordum.Hala okul formasıylaydım, ve bugün doğum günümdü asla böyle hayal etmemiştim 16.yaşıma girdim.

Babam beni arıyor mudur acaba? ya bulamazsa. Ben bu adamla nasıl kalıcam çok korkuyordum.
Arhan peki benden haber alamazsa aileme ulaşır haberi almıştır mutlaka.

Üstümdekilerden kurtulmak istiyordum ama o adamı dediğini yapmicaktım

******

Hava kararmıştı artık. Odayı karanlık basınca ışığı açmıştım, odanın kapısı açıldığında hemen ayağı kalktım.

İçeri yaşlı 50 yaşlarında bi kadın girdi." Adeli hanım, kaya bey sizi yemeğe bekliyor." Dedi. Demek adamın adı kaya'ydı.

Hiç birşey demeden kadının arkasından yürüdüm, çünkü benden ne istediğini öğrenmem gerekiyordu artık.

Odadan dışarı çıktığımda etrafa bakıyordum merdivenlerden aşağı indiğimizde yemek masasına kadar kadın eşlik etti sonra gitmişti.
Kaya denilen adam baş köşeyi oturmuş bekliyordu.

Geldiğimi fark ettiğinde başıyla sağ tarafına oturmamı işaret etti.Geçip oturdum.

"Artık anlatıcak mısınız?" Dedim. Sesim titremişti. Ne ara bu kadar korkak olmuştum ben.

Yüzüme bakıp gülümsedi." Afiyet olsun." Dedi bu adam şaka mı yapıyordu yemek yemek istemiyorum sadece gitmek istiyorum.

Sinirlenmeye başlamıştım. "Bakın anlamıyorsunuz galiba, derdiniz tam olarak nedir, benden ne istiyorsunuz?"
Bunları söylerken ayağı kalkmıştım.

Kaya beni takmayıp yemeğini yemeye devam ediyordu. Anlık bi sinirle masa örtüsünü çektim bütün yemek, tabak, bardan ne varsa yere düşmüştü.

Kaya Yavaşça kalkıp bana doğru gelmeye başladı. O an hiç korkmadığım kadar korktum.

Elini saçıma atıp yüzüme yaklaştı." Bak ben bu kadar sabırlı biri değilim, daha yenisin diye bişey yapmicam ama böyle devam edersen hiç iyi şeyler olmaz." Dedi. Sesi o kadar sertti ki.

Canım acıyordu elini saçlarımdan kurtarmaya çalıştıkça daha çok çekiyordu.

"  Bırak beni lütfen ben bişey yapmadım ki, derdin kimle bilmiyorum.Ne olur bırak gideyim." Dedim ağlamaklı bi sesle.

Saçımdaki eli biraz gevşedi bunu fırsat bilip hemen ondan uzaklaştım.

" Bak güzelim burdan gitmeyi aklından çıkart öncelikle,ben istemediğim sürece hiçbir yere gidemezsin." Kendini ne sanıyordu bu adam.

" Babamla ne işiniz var?" Dedim. Onun dediklerini takmadım bile.

Masadan uzaklaşıp koltuklara geçip oturdu." Geç otur, bu kadar meraklı olmamanı tavsiye ederdim duyacakların pek hoşuna gitmicek."
Ne saçmalıyordu bu, babam ne yapmış olabilir.

Geçi ona en uzak koltuğa oturdum. Bunu fark ettiğinde gülümsedi sadece.

Niye sustu. Konuşsana be adam lafı azığından taksitle mi alıyoruz." Evet?" Dedim. "Başlayalım bakalım." Dedi.

"Baban benden borç aldı. Yüklü bi mebla karşılığında bişey istedim, babanda seni koydu ortaya. Borcunu zamanında özemezse seni alıcaktım ve baban ödemedi 2 kere uyarmışım gerçi." Hiç bişey anlamıyordum babam neden beni ortaya koyardı.

Anlamaz gözlerle baktım ona." Babam öyle bişey yapmaz." Dedim.

Cebinden telefonu çıkarıp bi kaç yere bastı sonra masaya benim göre bileceğim bi şekilde koydu. Ekranda babam ve Kaya vardı Kaya'nın arkasında Ali ve bi kaç adam daha vardı, babamsa yalnızdı.

Sessiz ortam Kaya'nın sesiyle son buldu." Fırat KORKMAZ seni hangi rüzgar attı buraya." Alaylı sesliye konuştu.

" Ayıp ediyorsun kaya zamanında çok iş yaptık biraz arayı açmak gerekiyordu." Babam ne diyordu ne işi?

"Lafı dolandırmadan söyle ne istiyorsun?" Kaya sert sesiyle.

Babam." Borç paraya ihtiyacım var." Dedi. "Hayırdır Fırat banka mıyız biz?" Kaya'yı anlamıyordum bi ciddi bi alaylı konuşuyordu.

"Başım belada, parayı ödemezsem karıma kızıma zarar verecekler." Demişti babam.

" beni ilgilendirmiyor bu durum kime bulaştın yine?" Dedi kaya.
Kafamı kaldırıp Kaya'ya baktım oda bana bakıyordu. Videoyu izlemeye devam ettim.

"Durum ciddi olmasa sana gelmezdim kaya." Babamla aram çok iyi olmasa da iyidi onu seviyordum son günlerde tuhafı bana karşı benden kaçıyor gibiydi.

"Ortaya bişey koyman gerekiyor borcunu özemezsen onu alırım biliyorsun işleri,anlatmama gerek yok." Dedi Kaya.

"Evim,arabam,şirket? ne istersen?" Babam iş adamıydı bu adamlarla ne işi var?

Kaya düşünür gibi yaptı sonra." Yok onlar bende var zatn." Dedi.

"Ne istiyorsun?" Babam biliyor gibiydi sadece dile getirmek istemiyordu.

"Kızın.Adeli KORKMAZ"
Babam sesini hafif yükselterek." Olmaz. Kızım olmaz başka bişey iste."
Dedi.

"Ben kızını istiyorum." Kaya bana babamın beni verdiğini söylemişti ama şimdi onu. Beni istediğini duyuyorum.yalan mı söylüyordu bana. Öyle olsaydı neden bu videodayım izletsin bana? Off kafam karıştı hiç bişey anlamıyorum.

"Olmaz diyorum!" Dedi babam.

" Adeli sizin gerçek ailesi olmadığınız hala bilmiyor dimi?" Demişti Kaya. Eğlenir ses tonuyla.

ADELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin