WIXRXGO Rica etsem arkadaşımında kitabına göz atarmısınız?ADELİ BEYOĞLU(KORKMAZ).
2 yıl sonra;
Hayatta asla yapmam ,yapamam dediğin ne varsa yapıyorsun.Umudun kalmadığında karşına bir mucize çıkar. Ne olursa olsun katlanırsın, susarsın,geçer dersin.
Hayat zorluklara dolu fakat önemli olan onlara karşı dik durmak,asla pes etmemek.
Camın önünde durmuş elimi şişmiş karnıma koymuş dışarı bakıyordum. Hava bugün güzledi kuşların sesi ,güneş , hayat devam ediyordu herkes yaşamına bir şekilde devam ediyor.
Kaya'ya alıştım ya da alışmak zorunda kaldım. Artık geçittim ama hiçbir şey yapamıyorum Kaya ile evliydik, karnımda ise onun çocuğu vardı. Artık karanlıktan da korkmuyorum.
Evet 6 aylık hamileydim kızım olacaktı ama Kaya'nın haberi yok bundan çünkü erkek istiyordu sanki elimde olan bişey de aylarca bir şekilde sakladım. Doktor kontrolünde doktorla konuştum anlayışla karşıladı.Erkek olduğunu düşünüyor en kısa sürede ona söylemem lazım.
2 yıl önce olanlar aklıma geldi.
2 yıl önce;
Gözümü açtığımda bir yatak odasındaydım ışıklar açıktı. Karşımda ise Kaya oturuyordu. Doğrulmaya çalıştığımda karnımda hissettiğim acıyla yüzümü buruşturup geri yattım.
"Kalkma dinlenmen lazım."Dedi Kaya soğuk sesiyle." Neden burdayım? Arhan nerde?" Dedim sesimi yüksek çıkarmaya çalışarak.
"Arhan yok ben varım olmaz mı?" DediAlayla.
"Kaya lütfen bırak beni, seni istemiyorum ki. Bak söz kimseye bişey söylemem bırak beni ne olur." Dedim. Kaya oturduğu yerden kalkıp yatağa oturdu.
Elini saçlarıma götürüp oynamaya başladı." Bak güzelim, benden gitmene izin vermem. Zaafım olan bir kadını bırakmam, Arhan'ı unut oda seni unuttu bak ne zamandır burdasın kimse seni arayıp sormadı. Kimse seninle uğraşmak istemiyor benden başka, benimsin bütün benliğinle benim olacaksın." Saçımdaki elini yanağıma koyup aktığının bile farkında olmadığım gözyaşımı sildi.
"Arhan beni bırakmaz gelicek. Biliyorum ben sen ne söylersen söyle inanmıyorum." Dedim sessizce.
"Doğrudur sevgilim, sen öyle diyorsan.Neyse bunları düşünme şimdi iyileşmene bak." Dedi ve yataktan kalktı." Beni neden anlamıyorsun,ben seni is-te-mi-yor-um!" Dedim Bağırarak.
Bişey demeden odadan çıktı.
Ağlayarak geri yattım üstümdeki tişörtü yukarı sıyırıp yarama baktım.
Günümüz;
Kaya'nın dediği gibi olmamıştı Arhan beni aradı aramaya devam edecekti, Taki Kaya Arhan'ın ailesine zarar verene kadar. Arhan'ı arayıp benim iyi olduğumu beni aramaması gerektiğini söylememi isteyene kadar.
Anıları bir kenara bırakıp gülümseyerek karnımı okşamaya başladım.
"Güneşim, bugün nasılsın bitanem?" Dedim. "Seni kucağıma almama az kaldı güneşim, babana sürpriz olacak ama merak etme seni koruyacağım hiçbir şey olmicak."dedim neşeli sesimle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADELİ
TeenfikceArkadaşlar kitabıma şans verir misiniz? İlk kitabım hatalarım olabilir. **** Doğum günümde hayatım boyunca unutamicam bi gün olmuştu benim için. Karanlık bi odaya kitlemişlerdi beni, karanlıktan çok korkardım. Kilit sesi geldiğinde ayağı kalktım, od...