ARHAN ŞANLI.
Aradan koskoca 2 yıl geçti. Her ip ucu bulduğumuzda o şerefsiz kayboluyor. Delirmek üzereydim artık işimle ilgilenmiyor sadece Adeli'nin yerini bulmak istiyordum.
Bu süreçte Aoron hep yanımdaydı. Adam işini gücünü bırakmış benimle Adeli için elimden geleni yapıyordu.
Bugün akşam'a iş için bir kutlama varmış babam oraya gitmemi istedi ne kadar reddetsemde ısrarla gitmemi istedi.
İş adamları olacaktı çok sıkıcı bir ortam yani, şuan yatakta yatmış tavanla bakışıyordum.
komidinin üzerine olan telefonum çaldığında oflayıp bakmadan açıp kulağıma dayadım." Sabahın köründe ne var?" Dedim.
"Sabahın körü dediğin öğleden sonra 2, ayrıca kalk hadi işimiz var. 10 dakikaya seni almaya geliyorum." Aorondu cevap vermemi beklemeden suratıma kapattı. Daha samimi olmuştuk bu süreçte.
Adeli'nin biyolojik ailesi ile de iletişim halindeyiz. Bu kadar adamız nasıl hala bulamadık anlayamıyorum, Demir Adeli'nin en büyük abisi olur kendisi, günde en az 2 kere arayıp bir gelişme olup olmadığını soruyordu.
Oflayarak Yataktan kalktım ve lavoboya girdim işlerimi halledip çıktım. Zil sesi ile kapıya yürüdüm." Hoşgeldin." Dedim Aoron'a içeri girip kapıyı kapattı bende mutfağa girdim." Kahve içer misin?" Diye seslendim." Olur." İki kupa çıkardım bir yandan da kahve yapıyordum.
Kupaları elime alıp koltuğa oturdum birini ona uzattım." Baban akşam için erken hazırlanmamızı istiyor. Demirlerle birlikte gidicez sen söylemeden ben söylim gerek olmadığını söyledim fakat Adeli ile ilgili bir gelişme olmasından şüpheleniyorlar." Adeli'nin ismini duyduğum gibi oturuşumu dikleştirip onu daha dikkatli dinledim.
"Adeli'nin bu konuyla ne ilgisi var?" Sordum merak dolu sesimle.
"Bilmiyorum, kesin değil sadece bir tahmin yürütüyoruz erken gidecez o yüzden sende işlerin varsa bitir 5,6 gibi almaya gelirim seni." Dedi ve kahvesinden bir yudum aldı.
Ona ters bir bakış atıp." Niye ben tek gidemiyor muyum?bana çocuk muamelesi yapmayın."Dedim.
"Oğlum ne abarttın amına koyayim ikimizde aynı yere gidicez zaten ne gerek var fazla araca ben seni almaya gelicem o kadar." Dedi ve ayağa kalktı.
"Nereye?" Dedim." İşler aksadı bu aralar,şirkete gidip bir kaç imza atmam gerekiyor." Dedi ve kapıya doğru yürüdü.
" peki, bekliyorum o zaman seni." Dedim arkasından giderek. Kapıyı açıp çıktı bana dönüp." Arhan, sakın bir delilik yapma, birlikte hareket edecez Kaya'nın ne kadar tehlikeli olduğunu sende gördün." Dedi ciddiyetle.
Sıkıntılı bir nefes verip." Olmuyor be kardeşim 2 yıldır neden bulamadık hala, ya aklım almıyor 18 yaşında kız yeni reşit oldu. Bu piç evlilik diyordu bakıyoruz hiçbir şey yok hiç mi hastaneye gitmedi? hiç mi kayıtlara geçecek bişey olmadı?deliricem yemin ediyorum!" Dedim sitemle.
"Anlıyorum seni, çok iyi anlıyorum ama Kaya böyle bir it her yerde tanıdıkları var kayıtlara geçmesine izin vermez. İstediği olmadan asla durmaz. Adeli'yi aldı canın veriri ama Adeli'yi vermez." Dedi. Sinirle yakasına yapışıp." Ne dediğinin farkında mısın lan sen? Ne demek vermez alıcağım gerekirse zorla!" Yakasında olan ellerimi tuttu.
" sakin ol!" Dedi ve beni itti. "Bir kaç saatte gelicem hazır ol." Arkasına dönüp arabasına bindi. Gözlerimi kapatıp dersin bir nefes verdim .
"Allahım sen bana yardım et." Dedim ve içeri geçtim.
Koltuğa oturup başımı arkaya yasladım.
******
Saat 16:55'ti Aoron aramış birazdan burda olacağını söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADELİ
Teen FictionArkadaşlar kitabıma şans verir misiniz? İlk kitabım hatalarım olabilir. **** Doğum günümde hayatım boyunca unutamicam bi gün olmuştu benim için. Karanlık bi odaya kitlemişlerdi beni, karanlıktan çok korkardım. Kilit sesi geldiğinde ayağı kalktım, od...