Araba hastanenin önünde durduğunda arabadan indik. Kaya bana yaklaşıp kulağıma fısıldadı." Biriyle konuşmayı aklından bile geçirme,buradaki herkes beni tanıyo kimse sana yardım etmez." Gözlerim doldu. Başımı salladım onaylar şekilde.Allahım sen bana yardım et.
Kaya ile yan yana yürüyorduk Ali ise arkamızdan geliyordu. Koridordan geçen hemşireler ve doktorlar Kaya ya baş selamı veriyordu. Bu adam kimdi neden herkes saygı gösteriyordu.
Bunca yıl birlikte yaşadığım insanlar aslında gerçek ailem değilmiş yetmiyormuş gibi tanımadığım bir adam tarafından zorla tutuluyordum.Arhan ne yapar eder beni bulur, umarım öyle olur.Kaya durduğunda bende durdum. Kapıda yazılı isime baktım. ÇETİN ASLAN Kaya kapıyı tıklamadan girdi.
İçerideki adam ayağı kalkıp." Oooo kuzen,yüzünü gören cennetlik." Dedi alayla. " Zevzeklik etme Çetin." Dedi ve beni öne çıkardı." Kolu kırık, sabahtan beri bu durumda bak şuna." Sanki bi eşyadan bahşediyordu.Kaya'ya dönüp siniler konuştum." Benim bir ismim var.şu diyip durma,kolumun bu hale gelmesine sebep olan sensin katlanmak zorundasın." Sesimi hafif yükseltmiştim.
Çetin denen adam şaşkınlıkla bir bana bir Kaya'ya bakıyordu." 25 yıllık hayatımda ilk defa biri Kaya ya karşı bu kadar cesaretli olduğunu gördüm. Helal olsun valla, bu arada benim adım Çetin Kaya'nın kuzeniyim." Dedi elini uzatarak.
Kaya sinirle bana bakıp." Bakalım eve döndüğümüzde de böyle cesaretli olacak mısın, sana çok güzel bir süprizim var." Dedi öfkeyle.
"Neyse, ben bi koluna bakim bir, geç şuraya." Dedi eline eldivenlerini giyerek, dediği yere geçtim oturdum.
Çetin karşıma geçtiğinde üstümdeki sweat'i yukarı sıvadı. Yüzümü acıyla buruşturdum. Çetin kaşlarını çatarak bana baktı sonra Kaya'ya." Siz manyak mısınız? Bu ne? Hemen röntgen çektirmeniz gerekiyor. Bir kaç testte yapalım her ihtimale karşı." Dedi telaşla.
Kaya bıkkın sesle konuştu." Çetin çok konuşuyorsun, bu arada hastanede hiçbir kayıt olmayacak başka birinin ismine yap testleri röntgeni." Dedi. Bana dönüp kalkmama yardım etti. O kadar iyisin ki sağol.
"Tamam hallederiz." Dedi Çetin.Ali kapının önünde bekliyordu. "Ne oldu abi." Diye sordu." Röntgen çekmeye gidiyoruz.Bide test istedi pezevenk." Dedi.
*******
Çetin'in istediği bütün testleri vs. Yaptım kanımı bitirdiler. Yarım saatte bitirdik.Kaya sürekli benimleydi, kaçmak için fırsat bırakmıyordu beyfendi.
Çetin'in odasına girdiğimizde gülümseyerek baktı."Bende sizi bekliyordum." Dedi.
" Çetin uzatma kardeşim,sadede gel." Kaya sıkılmış sesiyle. "Kolun kırık tahmin etmek zor değil. Alçıya alınacak duruma göre bakıcaz. Testlere gelirsek... ciddi bir durum yok sadece yeme içme işine dikkat etmeli bir kaç ilaç vericem." Dedi sakin sesiyle.
"Peki ne kadar kalıcak alçı?" Bu sefer ben konuştum. Çetin bana bakıp gülümsedi. Bu niye sürekli gülümsüyordu." Şuan için bir ay, bir ay sonra kontrol'e gelince iyileşmişse çıkartırız alçıyı, iyileşmezse doğal olarak kalır alçı." Gayet net açıklamıştı. İyi birine benziyordu, acaba Kaya'nın beni kaçırdığını söylesem yardım eder miydi? Denemekten zarar gelmez.
Kaya konuşacakken ben konuştum." Çetin bey Kaya'nın beni kaçırdığını biliyor musunuz peki ?" Sesim alayla çıkıyordu.
Çetin bana garipçe baktı sonra Kaya'ya döndü." Yok... bilmiyordum." Dedi.
Kaya ayağı kalkıp." Şu alçı işini halledelim." Dddi bana doğru gelip kaldırdı."İşimiz var bizim." Ne işi benim niye haberim yoktu? Neyden haberim olmuştu ki zatn?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADELİ
Genç KurguArkadaşlar kitabıma şans verir misiniz? İlk kitabım hatalarım olabilir. **** Doğum günümde hayatım boyunca unutamicam bi gün olmuştu benim için. Karanlık bi odaya kitlemişlerdi beni, karanlıktan çok korkardım. Kilit sesi geldiğinde ayağı kalktım, od...