Kaya'ya korku dolu seslerle baktım. Ağrıyan kolumu tutup eve doğru sürükledi. Kolumu çekmeye çalıştım ama bırakmadı." Canım acıyor bırak lütfen." Dedim ağlayarak.
" sesini çıkartma ve yürü." Dedi aynı sesle.
Artık dayanacak gücüm kalmadı." İMDAT! YARDIM EDİN LÜTFEN! İMDAT!" Bağırdım gibi Kaya bana dönüp Tokat attı.
" Bak sana zarar vermek istemiyorum,beni zorluyorsun yapma." Dedi. " Bari kolumu bırak acıyor lütfen." Dedim. İnsafa gelmiş olacak ki bıraktı.
Ev göründüğünde." Arabaya binip hiçbir sıkıntı çıkarmıyorsun. Sınırları fazla zorladın." Dedi ve arabaya bindirdi.
Arabaya bindiğimde koluma baktım. Morarmaya başlamıştı. Sessizce bekledim arabanın kapısı açılınca Kaya yanıma oturdu,ön koltukta'da Ali.
Ali kafasına buz tutuyordu. Bana dönüp baktı, başımı önüme eğip Kaya'dan olabildiğince uzaklaştım.
" Bunca adam bi kıza sahip çıkamadınız,hadi diğerleri beceremedi sen Ali sen neden dikkat etmedin?"Dedi Kaya. Hala sinirliydi.
"Abi tuvaletim var dedi,diğerleri hazırlık yapıyordu her ihtimale karşı,zatn kokuda çok kötü nerden bileyim?"Ali açıklama yaparken bana bakıyordu arada.
"Bileceksin Ali." Diye bağırdı Kaya.Onlar konuşurken çoktan yola çıkmıştık.
Yolu ezberlemeye çalışıyordum hafızam kötüydü ama ezberlemem gerekiyor. Arhan nerde kalmıştı? Babam hiç mi sormadı beni? Merak etmedi mi?
Ben düşüncelere dalmışken Ali'nin sesini duydum." Abi Adeli'nin kolu çok kötü doktorun görmesi lazım böyle olmaz." Dedi. Kafasındaki buzu indirmişti. Adamın kafasında cam kırdım bişey olmamış şaka gibi kafası taş mıydı acaba?
Kaya'nın bana olan bakışlarını hissetim ama bakmadım. Camdan dışarı bakıyordum.Merak edip çaktırmadan baktığımda telefonu cebinden çıkarıyordu.DOKTOR yazan yere bastı. Telefonu kulağına koydu.
"Sana atıcağım konuma gel." Dedi karşı tarafın cevap vermesini beklemeden kapattı.
Kolumda bi el hissedince irkildim." Ver bakıcam." Dedi.
"Gerek yok, buna sebep olan sensin neye bakacan?" Dedim öfkeyle.kolumu kendime çektim.
"Lafımı ikiletme." Zorlarsam canım aciyacaktı.kolumu eline alıp incelemeye başladı.
Kolum hem morarmıştı hemde şişmişti kesin kırıktı. Dayanılmaz bi acısı var.
"Dayan biraz daha eve gittiğimizde doktor orda olacak." Dedi soğuk sesiyle bişey demedim.Az önceki kadar sinirli ya da öfkeli değildi.
Kafamı cama çevirip yolu izlemeye devam ettim bir süre sonra kendimi karanlığa bıraktım.
******
ARHAN ŞANLI.
Ben arabayı sürüyordum yanımda Aoron düşünceli duruyordu.Arkamızda 2 araba daha vardı.
"Adeli'nin ailesi peki? Haberi var mı?" Diye sordu.
"Babası olacak o şerefiz kızı vermiş zaten, evlerine gittim ama bütün eşyalarını almışlar,aradım açmadı. Şirketine gidecem şu eve bir bakalım." Diye açıkladım.
"Seni aradığını öğrenmişlerse başka bir yere götürürler, acele etmemiz gerekiyor." Dedi.
"Umarım öyle bişey olmamıştır." Dedim sessizce.
"Şu Adeli'nin babası? Numarasını versene bana, ben bir bakim." Dedi telefonu cebinden çıkartırken.
Telefonumdan. Fırat'ın numarasını çıkarıp Aoron'a uzattım.Elimden alıp numarayı birine attı,Aoron telefonuyla uğraşırken çoktan eve varmıştık.
"Konum burayı gösteriyor." Dedim. Silahımı belime koyup beraber indik."Emir,aslanım gel." Aoron'un en çok güvendiği adamı yıllardır onunlaydı.
"Buyur abi." Dedi. "Adamları al evin etrafını dolaşın." Diye emir verdi Aoron.
"Tamamdır abi." Emir adamları alıp arka tarafa gittiler.
"Arhan bizde önden girelim." Dedi bana dönerek.
"Fark etmişler kimse yok baksana." Dedim sıkıntıyla." Bişey bırakmışlardır illa,biz yine de girelim." Dedi.
İçeri doğru ilerledik. Aoron'a başıma işaret verip kapıya ateş ettim.Aoron kapıya tekme atıp önden girdi.
Bana bakıp eli ile yukarıya bakmam için işaret verdi. Onu başımla onaylayıp merdivenlere yöneldim.Karşımda 3 oda vardı.ilk odanın kapısı açıktı diğerleri ise kapalı.açık kapıya yöneldim temkinli adımlarla, yatak dağınıktı odanın içindeki lavoboya girdim kirli sepetinden Adeli'nin okul forması vardı. Kahretsin keşke daha acele etseydim diye kendime kızdım. Lavobadan çıkacakken yerde duran kırık telefonu fark ettim eğilip aldım. Diğer odalara da baktım fakat hiç ellenmemişlerdi bile fazla düzenliydi.
Merdivenlerden inerken Aoron elinde bişeye bakıyordu." Telefon buldum. Adeli'nin kıyafetleri de burda. Kesin olarak buradaydı." Dedim yanına giderken.
"Bu kolye Adeli'nin mi?" Diye sordu. Elindeki şey kolyeydi, bana uzattı. Aldım,bunu ben almıştım ona ikimizin fotoğrafı vardı içinde.
"Evet." Mırıldanarak.Emir içirir girerek." Abi etraf temiz." Dedi.
"Emir bu ev kimin numara kime ait hepsini araştır." Dedi ciddiyetle. Yanıma gelerek elini omuzuma koyup dostça sıktı." Merak etme bulacaz." Dedi. "Adeli'yi bi bulalım o orospu çocuğunu doğuduna pişman etmezsem şerefizim." Dedim sinirle.Nerdesin be güzelim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADELİ
Teen FictionArkadaşlar kitabıma şans verir misiniz? İlk kitabım hatalarım olabilir. **** Doğum günümde hayatım boyunca unutamicam bi gün olmuştu benim için. Karanlık bi odaya kitlemişlerdi beni, karanlıktan çok korkardım. Kilit sesi geldiğinde ayağı kalktım, od...