6.Bölüm

16 8 0
                                    

ARHAN ŞANLI.

Adeli'nin evin'in önünde arabayı durdurup arabadan indim.

Kapıya var gücümle vuruyordum ama açan yoktu." FIRAF KORKMAZ! NERDESİN? AÇ KAPIYI!" Açan yoktu. Evin etrafında dolaşmaya başladım.

Eve girecek bi yer olmadı gerekiyor, arka bahçede kapı vardı. Kapıyı kırdım.

İçeri girdiğimde gördüğüm manzarayla dona kaldım. Ev boştu hiçbir eşya yoktu." Ulan Fırat ulan Fırat, kimse seni elimden alamicak." Sinirle evden çıkıp arabaya bindim.

Telefonumu açıp bana yardım edebilecek tek bir kişi vardı AORON ATEŞ.

Arabayı Adeli'nin evinden uzaklaştırıp ofise doğru sürdüm. Telefonun sesi arabada yankılandı.

" Arhan ŞANLI, uzun zaman oldu nasılsın?" Sesi sakin geliyordu.

"Aoron, bunları daha sonra konuşuruz. yardımına ihtiyacım var. Nerdesin?"dedim aceleci bi sesle.

" hayırdır Arhan ?" Durumun ciddi olduğunu anlamıştı oda.

"Anlatıcam ama yüz yüze konuşmamız lazım." Dedim.

" şirketteyi,bekliyorum." Diyip telefonu kapattı.
Yolumu değiştirerek Aoron'un şirketine doğru sürdüm.

********

ATEŞ HOLDİNG'in önündeydim şimdi. İçeri girip Aoron'un olduğu kata bastım.

" Hoşgeldiniz Arhan bey." Dedi Aoron'un sekreteri.

" Hoşnuldum ,hoşbuldum Aoron müsait mi?" Diye sordum.
" müsait Arhan bey sizi bekliyor." Dedi. Vakit kaybetmeden içeri girdim." Hoşgeldin Arhan,geç otur anlat bu kadar önemli olan şey neymiş." Geçip oturdum.
"Hoşbuldum,vaktimiz yok Adeli yok kaçırmışla, nasıl olmuş bilmiyorum ama bugün bana ulaştı numara bu ben sekreterime söyledim araştırsın konum vs. Bulabilirse atacak ama iş bu kadar kolay olacağını düşünmüyorum iş çok karışık." Dedim telefonum çaldı. Arayana baktığımda Derya sekreter yazıyordu.

"Efendim Derya bulabildin mi bişey?" Dedim aceleyle.

" Bulduk Arhan bey konumu attım size şehir dışında bi yerde ormanlık alanda bi ev varmış, dediğim gibi size konumu attım." Dedi.

"Tamam Derya sağol." Diyip kapattı.

Aoron dikkatle bana bakıyordu." Konum bu, sende bi bak, şimdi çıkmam gerekiyor şu eve bakim." Dedim.Çoktan ayağa kalkmıştım.

" Tek gitme, tehlikeli olabilir bende geliyorum." Oda ayağa kalktı.

" Peki,benim arabayla gidelim." Dedim. Kasadan silahını alıp beline koydu.

Odadan çıkıp asansöre doğru yürüdük. " Tek gidemeyiz adamlara haber vereyim ben neyle karşılaşacağımızı bilmiyoruz." Dedi. Telefonu'nu çıkarıp birini aradı.

" Emir adamları hazırla,hemen çıkıyoruz." Karşı taraftan cevap beklemeden kapattı telefonu.

********

ADELİ BEYOĞLU( KORKMAZ).

Kaya'nın öfkeli gözleriyle bakışıyordumşuan,elimdeki telefonu alıp duvara fırlattı. Saçımdan tutup lavoba'dan çıkardı.

Saçımdaki elini daha sıkı tutup." Ben sana ne dedim?" Yüzüme karşı bağrıyordu. " Sana ne dedim? Yeterince anlamamışsın, sana güzlece bi anlatayim." Dedi hala bağrıyordu.

Beni sertçe yere fırlattı. Kolumun üstüne düştüğüm gibi çığlık attım,kolum galiba kırıldı katlanılmaz bi acı hissettim.

Kaya'nın ne yaptığına bakmak için başımı kaldırdığımda, yüzüme tokatı indirmesi bir oldu.

Artık deli gibi bağrıp ağlıyordum. "Sözümü dinle demiştim sana, sana ne yapıcağımı biliyorum." Dedi ve Ali'ye seslendi. "ALI!" Ali kapıyı açıp içeri girdi." Buyur abi." Dedi beni gördüğünde şaşırmıştı.

" Gidiyoruz. Birazdan burda olurlar, şunu da al bağla,diğer eve geçiyoruz hadi Ali bakma yüzüme öyle acele edin." Dedi ve gitti.

Ali bana doğru gelmeye başladı. Korkuyla geri gitmeye başladım. Kolumu kucağıma koyup Kolumdaki acı kendini belli ettiğinde acıyla inledim. Ali korktuğumu fark edince." Sakin ol bişey yapmayacağım koluna bakıcam sadece."

Başımı iki yana sallayıp." İstemiyorum,lütfen yardım et bana bırakın gideyim." Dedim ağlayarak.

Ali sıkıntıyla bana baktı." Bunu yapamam, işin ver koluna bakim." Dedi önümde çöküp kolumu tuttu.

Kolumu tuttuğu gibi çığlık attım geri çekmeye çalıştım ama bırakmadı.

" kırık gibi doktorun görmesi lazım, kalk hadi." Dedi beni kaldırdı.merdivenlerden indiğimizde her tarafta adamlar koşuşturuyordu.

" Ne oluyor." Diye sordum. Sıkıntılı nefes verip bana döndü." Aradığın numara sinyallerden burayı bulabilir." Dedi. Kaçmam gerekiyor. Ama nasıl?

Ali'ye ters bakış atıp etrafa baktım. Kaçmam imkansızdı her yerde adamlar var, Allahım ne olur bi yolu olsun.

Ali ile evden çıktığımızda arabalar vardı,adamların hepsi arabalara biniyordu.
Arabaya bindiğimde Ali yanımda oturdu.

Burdan kaçmam lazım.
" şey benim tuvaletim var lavobaya gidebilir miyim?" Ali bana şüpheli bi bakış atıp konuştu." İyi gel." Arabadan indi bende indim.

Eve tekrar girdiğimizde " Acele et yola çıkmamız gerekiyor." Dedi. Mutfakta dışarıya çıkaran bi kapı vardı ordan çıkmaya deneyecektim.
" Tamam ama senden bişey isteyebilir miyim?." Diye sordum.
"Dinliyorum."dedi bıkkın bir sesle.

"Hatice teyze nerde özel biraz." Dedim utangaçmışım gibi çıkarmaya çalıştım sesimi.

"Sayende artık burda çalışmıyor kadın." Dedi. "Neden?" Dedim.
"Hadi gir hallet işini." Dedi.

"İyi"dedim. Lavoboya girip suyu hafif açtım. Ali'yi bayıltmam lazım kaçmak istiyorsam kocaman adamı nasıl bayıltim?

"Hadi Adeli." Ali bağırdı."Tamam çıkıyorum." Dedim.

Gördüğüm cam kavanozlardan birini alıp çıktım Ali arkasına sönüktü.

Elimdeki kavanozu Ali'nin kafasında kırdım.Ali yere yığılınca mutfağa koştum kapı açıktı şansıma.

Ama önce adamları halletmem lazım, onları unutmuştum mutfaktan çıkıp dışarı çıktım.
"Ali abiye bişey oldu koşun" dedim kokmuş gibi.

Onlar içeri girince mutfağa gittim kapıdan çıkıp ormanlık alana kaçtım koşuyordum. Çok uzaklaşmadan silah sesi duydum. Saklanacağım bi yer aradım ormanlık alanda ne kadar saklana bilirsem? "ADELİ! KAÇMAZSIN ŞANSINI ZORLAMA!" Kaya'nınd sesi bu.

Arkama bakıp kaçıyordum. Karşıda yol vardı. Kolum hala çok acıyor,hızlı ana yola koştum. Araba geçmiyordu. Hala koşuyordum.

"SEN GELİRSEN SANA BİŞEY YAPMAM EĞER BEN YAKALARSAM İŞTE O ZAMAN HERŞEY FARKLI OLUR!" Sesi çok yakından geliyor.

Yolda siyah araba gördüm."Dur! Lütfen dur!" Araba durdu, araba'nın içinde bi adamla kadın vardı.

"Hanımefendi iyi misiniz?" Dedi adam.

Tam ağzımı açtım konuşacam."Karım hasta akıl sağlığı yerinde değil, sürekli evden kaçıp duruyor." Kaya kolumu sertçe tutup kendine çekti.

Adam Kaya'ya şüpheyle baktı, sonra bana baktı." Kız hiç iyi gözükmüyor yardım edelim isterseniz?" Diye sordu kadın.

" Yok teşekkür ederiz." Dedi kaya. Bana dönüp gülümsedi.
Kadınla adam gitti. Kaya'ya inanmıştı.

"Seni elimden kim kurtaracak şimdi?"

~~~~~~~~~~~

Önceki bölümde karışıklık olmuş.

ADELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin