ARHAN ŞANLI.
Şirkette gelmiş arabadan iniyorduk. Ben arabadan indim ve üstümü düzelttim Aoron ise arabayı park edip indi.
Ben önden yürürken Aoron arkamdan geliyordu." Oğlum bir dur amına koyayim ne bu acele?" Arkamdan seslendi.
Şirkete girince çalışanlar saygıyla başını eğiyordu.
"Sakinim zaten." Dedim asansörün düğmesine basıp bekledim.
"Sence gerçekten Adeli orada olur mu?" Arkamı dönüp sordum.
Ellerini ceplerine koyup omuzlarını kaldırıp indirdi." Bilmiyorum, bir ihtimal var evet ama olmayabilir de, ümitlenmeni istemiyorum Arhan
Yine olumsuz bir sonuç alabiliriz." Dedi.Asansör geldiğine dair ses çıktığında başımı eğip asansöre bindik. "Küçük bir umutta olsa inanmak istiyorum." Dedim.
Destek olmak istercesine elini omuzuma koyup sıktı.
Babamların olduğu kata geldiğimizde indik.
Babamın ofisine girdiğimizde, DEMİR BEYOĞLU, ÂGAH BEYOĞLU, HAZAR BEYOĞLU ve babam oturmuş bizi bekliyorlardı.
Bizde Aoron ile geçip oturduk. Babam." Hoşgeldiniz." Dedi. "Hoşbulduk baba." Dedim.
Beyoğlu ailesine başım ile selam verdim onlarda aynı şekilde.
*******
DEMİR BEYOĞLU.
Hayat ne kadar tuhaftı. Yıllar önce öldüğünü düşündüğümüz kardeşim yaşıyordu.
İlk öğrendiğimiz zaman inanmadık. Yıllarca annem ölmediğini söylerdi fakat inanmazdık. Annem sevinç ve üzüntü içindeydi öğrendiğimizden beri, babam şaşkında bişey söylememişti, kardeşlerim ise tuhaftı bazısı sevindi basısı ise bişey demedi.
Bense yıllarca hayalini kurduğum şeyi elde etmiştim. Kız kardeşim olmasını çok istiyordum fakat annem Adeli'nin yaşadığını onu bulan kadar başka birini istemediğini söylemişti. Adeli'yi aradık...aradık ama yoktu sanki yer yarılmışta içine girmiş gibiydi.
Babam ümidi kestiği gün evde kıyamet koptu annem babamla aylarca konuşmadı bizimle de,en son babam hepimizi toplayıp annemle konuşmamız gerektiğini söylemişti.
Konuştuk ama aynı durum değişen bişey yoktu.Annem yine inanmadı psikolojik destek almıştı ağır ilaçlar vs. Zar zor toparlandı,toparlandık.
Yeni düzenimizi kurmuşken bilmediğim bir numara tarafından aranmıştım.
Kız kardeşimin yaşadığını ve şuan KAYA ASLAN tarafından kaçırıldığını söyledi. İnanmadım tabiki inanmadığımı söyleyip telefonu kapattım. Ertesi gün beni arayan kişi olduğunu söylenen bir adam geldi herşeyi anlattı.
Konuşamadım o an, fotoğrafları vs. Gösterdiğinde anca inandım. Babama benziyordu en çok, çok güzel bir kızdı abisi olarak ben hayran kaldıysam diğerlerini düşünemiyorum.
Ben, babam ve Hazar,Şuan Murat beyin ofisindeydik Arhan'la Aoron'u bekliyorduk.
Stresle bacağımı sallıyordum. Kapı açıldı ve ikisi belirdi. Murat bey." Hoşgeldiniz." Dedi. Geçip oturdular Arhan." Hoşbulduk." Dedi.
Bize dönüp başı ile selam verdi aynı şekilde bizde."Neyi bekliyoruz?" Dedim sabırsızca. Murat bey bana dönüp." Plansız hareket edemeyiz, Adeli oradaysa dikkatli olmamız gerekiyor." Dedi ciddi sesiyle.
"Tamam, ne yapıcaz o zaman anlatın." Dedi babam.
Arhan ve Aoron'a döndüm ikiside ciddiyetle dinliyordu. Bu adamın Adeli'nin yıllarca yanında olması neyi sevip sevmediğini bilmesi canımı sıkkıyordu.
"Önce sakin olmanızı istiyorum, Adeli oradaysa hiçbir şey yapmayacaz tak-" daha sözünü bitirmeden Arhan kesti." Ne demek yapmicaz baba? O kız ne halde bile bilmiyoruz, benden bunu isteme sizi bilemem ama ben Adeliyi orda bırakmam, benden canımı bırakmamı istiyorsun resmen!" Dedi sinirle. Bu adama vurmamak için zor tutuyordum kendimi. Dişlerimi sıkıp gözlerimi kapattım sinirle.
"Senin canınsa bizimde kardeşimiz." Diye atladı Hazar.
Arhan'ın öfkeli gözleri Hazar'a döndü bişey dicekken babam araya girdi." Çocuklar! Bu şekilde hiçbir yere varamayız bir sakin olun hepimiz aynı şeyi istiyoruz. Bırakın da Murat bey devam etsin."
"Evet, bişey yapmicaz çünkü herkesin içinde tehlikeli olur Adeli için, çıkışta takip edicez daha sonra polis ile birlikte gidecez." Dedi ve devam etti." Tabi eğer Kaya gerçekten adeliyi de getirirse, kesin bişey değil sadece bir ihtimal, anlaşıldı mı Arhan." Arhana özellikle söyledi.
Sıkıntıyla kafamı sallayıp konuştum." Peki ya ters bişey olursa o zaman ne yapıcaz?" Dedim.
Herkesin bakışları üzerimdeydi Murat bey düşünür gibi yaptı." Nasıl bir durum olduğuna bağlı." Cevabı ile kaşlarım havalandı.
Babam kolundaki saatte bakıp konuştu." Geç kalmadan çıkalım, hadi." Dedi ve ayağa kalktı.
Diğerleri de kalktı en son ben ve Arhan kalmıştık bana ters bakış atıp çıktı.
Hepimiz asansöre bindiğimizde Arhan ile birbirimize ölümcül bakışlar atıyorduk." Beyler bunların ne zamanı nede yeri, sonraya saklayın aranızdaki sorunu şuan önceliğimiz Adeli." Dedi Aoron. Babam ve Murat bey onayladıklarına dair sesler çıkardılar.
Önümde dönüp asansörün durmasını bekledim.
Asansör durmuş çıkışa doğru yürüyorduk hepimiz. Herkesin bakışları bizdeydi fakat bizden kimse bakmadı.
Şirketin önünde durduk." Baba siz Murat bey ile gidin bizde Hazar'la peşinizden yetişiriz. Arhanla Aoron birlikte gelir fazla araca gerek yok."Dedim.
Başlarını sallayıp herkes araca bindi.
********
Arkadaşlar kısa bir bölüm oldu fakat bir sonraki bölüm uzun olacak.
Vote atmayı ve yorum yapmayı unutmayın iyi okumalar💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADELİ
Novela JuvenilArkadaşlar kitabıma şans verir misiniz? İlk kitabım hatalarım olabilir. **** Doğum günümde hayatım boyunca unutamicam bi gün olmuştu benim için. Karanlık bi odaya kitlemişlerdi beni, karanlıktan çok korkardım. Kilit sesi geldiğinde ayağı kalktım, od...