Duşa girip kapıyı kitledim. Karnımı tutup kapıya yaslandım. Ona alışmak istiyordum.kızımın babası olduğu gerçeğini değiştiremem.
Suyu açıp altına girdim. Su başımdan aşığı aktı, aktıkça temizlenmek istedim. Elime şampuanı alıp elime döktüm sonra saçıma sürüp köpürttüm.
Saçımı iyice köpürtüp duruladım,sonra lifi aldım çilek kokulu duş jelimi döktüm.
Kaya'nın dokunduğu her yerimi lifledim,bütün izlerini silmek istercesine bastırdım tenime, karnımda hissettiğim hareketle durdum." Özür dilerim Güneşim özür dilerim bilerek olmadı." Dedim ağlamaklı bir sesle. Yine tekme attığında gülümsedim." Seni çok seviyorum kızım." Dedim ve son kez suyun altına girdim. İyice durulanıp çıktım, bornozumu alıp giyindim.
Odaya girdiğimde Kaya yatakta uyuyordu. Göz devirip dolaba yöneldim.
(Arkadaşlar istediğim modelleri bulamıyorum sizin hayal gücünüze bırakıyorum.)
Pijama takımı alıp odadan çıktım. Ortak banyoya girip üstümü giyindim saçılarımı kurutmadan çıktım.
Saatte baktığımda sabah olduğunu fark ettim.07:14'tü kasıklarımda hafifi sızı vardı. Mutfağa yöneldim kahvaltı hazırlamaya başladım. Sabah olduğunu bilseydim pijamalarımı giymezdim.
İki servis tabağı alıp Salatalık,domates, zeytin,peynir koydum ocağa tava koyup ısınmasını bekledim. Bir kase alıp içine iki yumurta kırdım güzelce çırpıp çayı yaptım tava ısınana kadar.
Omlet hazır, çay hazır, eksik var mı diye bir göz attım. Tabakları elime alıp masaya götürecekken karnıma sarılan kollar ile tezgaha düştü Allahtan bişey olmamıştı. "Niye sessiz sessiz geliyorsun korktum." Dedim.
"Özür dilerim karıcığım amacım korkutmak değildi. Sen niye saçını kurutmadın yine kaç defa uyarıcam daha?" Hafifi kızgın sesi ile tabakları elime tekrar alıp ondan uzaklaştım." Sevmediğimi biliyorsun." Dedim ve tabakları masaya koydum.
"Yardımcı yarın gelecek izni bitti, senin yorulmanı istemiyorum." Dedi yerine geçerek. "Yorulmuyorum, canım sıkılıyor uğraşıyorum." Dedim. Diğer kalanları getirip oturdum.
"Böyle terslemeye devam mı edeceksin?" Diye sordu." Bilmem sence?" Yemekten önce mutlaka bir bardak su içerdim suyumu içip kahvaltıma başladım.
Masanın üstündeki elimi tutup."Karıcığım, özür dilerim sert davrandıysam biliyorsun yatakta sana dayanmıyorum." Dedi.
"Kaya,bir daha ben istemediğim sürece bana dokunmayacaksın iznim olmadan elime bile dokunmayacaksın." Ona bakmayarak konuştum. Elimin üstündeki eli sıkılaştı.
"Aynı şeyler yine, sen benimsin sana istediğim zaman dokunurum sen istesende istemesende." Dedi ve kahvaltısını etmeye başladı.
"Görecez." Dedim ve aklıma gelen şeyle ona döndüm.
"Gece neden geç geldin?" Cevap vermek yerine yemeye devam etti.
Alaylı bir şekilde gülüp." Bide karım diyor, peki sen bilirsin." Kahvaltı bitene kadar hiç konuşmadım.
Bitmiş olan tabağımı alıp masadan kalktım." Bitirdiğinde masayı topla bulaşıklarıda makineye yerleştir... He bu arada işim var dışarda haberin olsun." Dedim ve mutfağa gittim. Bulaşıklarımı makineye dizip odama yöneldim.
"Ne işin var dışarda?" Sinir ve merakla karışık sesi ile sordu, yemek yemeği bırakmıştı.
Merdivenlerden çıkarken." Söylemek isteseydim söylerdim zaten dimi?" Dedim ve odama girdim.
" ADELİ! GEL BURAYA KONUŞACAZ! KİME DİYORUM!" Aşağıdan gelen sesini duymamazlıktan gelip dolabı açtı,önüme gelen beyaz elbise ile gülümsedim.
Arkamı döndüğümde odanın dağınıklığını gördüm kıyafetler yerde yatak dağınık ve pisti oflayıp elimdeki elbiseyi kenardaki tekli koltuğa koydum ve etrafı topladım.
Etrafı toplamış pijamanın üstteki düğmelerini açarken kapı açıldı." Yavaş,insan yaşıyor bu evde seni bilmem ama benim insan olduğum kesin." Sonlara doğru sesimi kısmıştım." Yine ne var Kaya ne istiyorsun?" Dedim bıkkınlıkla.
"Aşağıda sana soru sordum cevabını alim?" Kollarını bağlayıp çatık kaşlarla bana bakıyordu.
"Sana anlatamıyorum galiba ya da sen anlama özürlüsün." Dedim.
" Adeli! Sabırımın sonlarındayım kaşınma." Dedi sert sesi ile.
"Niye ne yaparsın? Vurur musun? Kemerle mi döversin? He yok bunlar az kalır, odaya kapatıp günlerce aç bırakırsın sonra hiçbir şey olmamış gibi davranırsın, yok yok bunlarda değil tecavüz mü edersin? Ne yaparsın söyle?" Bağırarak içimi döktüm yüzüme inen sert Tokat ile yanağım sağ doğru düştü.
"Hiçbir yere çıkmıyorsun! Ya sana ne kadar iyi davranmaya çalışırsam çalışim yine beni sinir etmenin yolunu buluyorsun madem bu dilden anlıyorsun,bizde bu dilden konuşuruz! Aklın başına gelince çıkarsın hiçbir yere çıkmak yok, bu evden çıkmayacaksın ben söyleyene kadar!" Dedi ve çıktı.
İyi bok yedin Adeli! Ne güzel çıkacaktın işte biraz insan görürdün. Oflayıp yatağa oturdum. Ayağıma değen şey ile çığlık attım.
Bonbon ayağıma sürtünüp miyavlıyordu." Ya ben seni unuttum, açsındır şimdi sen? Sana mama söylemeyi de unuttum özür dilerim." Bonbonu almak için eğilirken karnım engel oldu. Zar zor bonbonu kucağıma alıp yatağa koydum. Elbisemi alıp hızlıca üzerime geçirdim. Saçımı aşağıdan dağınık topuz yapıp bonbonu aldım tekrar.
Elbise uzun olduğu için bir elim ile eteklerini tutuyor bir elim ile de bonbonu karnımın üstünde tutuyordum.
Dış kapıyı açtığımda karşımda beliren koruma ile durdum." Şey...kedi maması alır mısın yavru kedi için olsun ama bide süt kedi aç hızlı olur musunuz?" Dedim ve ona baktım.
"Tamamdır Adeli hanım siz içeri geçin yarım saatte elinizde olur." Dedi ve kapıyı kapattı.Hayvan herif sanki kaçıcaz göz devirip mama gelene kadar bonbona süt koydum.
******
Arkadaşlar olaylar hızlı gelişiyor araya bişeyler sıkıştırmam lazım pek düşünemiyorum bu aralar kusura bakmayın iyi okumalar💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADELİ
Teen FictionArkadaşlar kitabıma şans verir misiniz? İlk kitabım hatalarım olabilir. **** Doğum günümde hayatım boyunca unutamicam bi gün olmuştu benim için. Karanlık bi odaya kitlemişlerdi beni, karanlıktan çok korkardım. Kilit sesi geldiğinde ayağı kalktım, od...