ARHAN ŞANLI.
Adel'yi o evde bulamayınca benim ofise geçtik. Aoron ve emir karşımda oturuyordu.
"Deliricem amına koyayim, bu kızdan ne istiyor kim bu şerefiz?" Yerimde duramıyordum. Aoron." Arhan sakin ol bir mantıklı düşünmemiz gerekiyor." Dedi beni sakinleştirmek için, emire dönüp." Emir araştırdın mı?" Dedi.
"Getiriyorum abi."Emir Ayağa kalkıp dışarı çıktı. Bir kaç dakika sonra elinde dosya ile geldi ve Aoron'a uzattı. Aoron dosyaya baktığında önce şaşkınlıkla sonra ise sinirle emire döndü." Emir bu ne?" Emir tedirginle." Abi araştır dedin ev Kaya Aslan'ın üzerine numara ise Hatice atmanlı'ya ait orda çalışan bir kadınmış." Açıklama yaparak.
"Kaya ne alaka? Adeli ile ne işi olabilir? Arhan Adeli karanlık işlerle uğraştığını biliyor mu?" Diye sordu.
"Hayır, normal avukat olarak biliyor." Dedim anlamayarak. "Ne oluyor Aoron?" Dedim yanına gelerek.
Bana bakıp." Bu Kaya yer altındaki piçlerden biri kolay bir adam da değil manyağın teki ailesini kendi elleriyle öldüren bir manyak öyle düşün. Adeli seni bilseydi ordan tanıyor derdim ama kızın haberi bile yokmuş,bu mevzu baya karışık." Dedi sinirle.
"Fırat piçini bulursak herşeyi öğreniriz." Dedim arabanın anahtarını ve telefonu masadan alıp çıktım Aoron arkamdan geliyordu. "Oğlum bir sakin ol adeli zarar görmeden almamız gerekiyor." Dedi.
Arabayı çoktan çalıştırmıştım." Olamıyorum abi olamıyorum Adeli olmaz o benim canım ya canım." Dedim çaresizce.
Fırat'ın şirketine vardığımızda arabadan indik. Asansöre binip Odasının olduğu kata bastım. Fırat'ın odasına gireceğim zaman sekreter olduğunu düşündüğüm bir kadın geldi." Beyfendi böyle giremezsiniz." Dedi. Dinlemeyip içeri daldım odası boştu." Fırat nerde?" Diye sordum.
Kadın korkmuştu." Bir kaç gün yokum dedi ve gitti." Sinirle gözlerimi kapatıp soldum. Bu sefer Aoron sormuştu." Nereye gittiğini biliyor musunuz?" Kadın." H-hayır." Dedi.
Şirketten çıktığımızda arabaya bineceğim anda Aoron kolumdan tuttu." Ben kullanırım." Dedi bişey demeden yan koltuğa geçtim." Ya nasıl düşünemedim bunu aptal kafam adam evi toplamış şirkette mi kalır." Kendi kendime konuşuyordum.
" Arhan böyle devem edeceksen zor buluruz Adeli'yi sakin olman lazım biliyorum zor ama yapmak zorundasın." Tane tane konuşuyordu.
Yüzümü sıvazlayıp." Yapamıyorum, sakin olamıyorum o piçi bulup gebertmek istiyorum." Dedim. Aoron'un telefonu çaldı. Cebinden çıkartıp açıp kulağına koydu." Söyle emir." Dedi.
(...)
"Tamam konum at." Dedi ve kapattı. "Ne oldu?" Diye sordum. Yola bakarak." Kaya adına bir kaç ev daha var oraya bakıcaz ama şimdi değil akşam çünkü hazırlıklı olmamız lazım." Mesaj sesi geldiğinde Aoron açıp baktı.
Sıkıntıyla nefes verip yola bakmaya devam etti.
****
3 gün geçti ve gün geçtikçe daha çok deliriyorum. Diğer evlere baktık hiç bir iz yoktu Adeli'den. Yer yarılıp içine girmediklerine göre?
Şuan karşımda sandalyeye bağlı fırat vardı. Yurt dışına kaçarken son anda yakaladık. Karısını bir kaç gün önce önden yollamıştı, oda buradaki işleri halledip gidecekti aklınca.
Aoron sağ olsun o olmasa kaçırırdım. Kafam yerinde değildi.
"Evet Fırat KORKMAZ, anlatmaya başla bakalım." Dedim sakince. Bu kadar sakin olmayı bende beklemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADELİ
Roman pour AdolescentsArkadaşlar kitabıma şans verir misiniz? İlk kitabım hatalarım olabilir. **** Doğum günümde hayatım boyunca unutamicam bi gün olmuştu benim için. Karanlık bi odaya kitlemişlerdi beni, karanlıktan çok korkardım. Kilit sesi geldiğinde ayağı kalktım, od...