22.Bölüm

9 7 0
                                    

Merhaba arkadaşlar nasılsınız?

Arkadaşlar çok geç bölüm attım farkındayım, elimden geldiğince hızlı bölüm atmaya çalışıcam.

Umarım beğenirsiniz iyi okumalar💋💋

********

ARHAN ŞANLI

Son derece lüks bir mekanın önünde durduk.

Emniyet kemerini çıkartırken Aoron bana döndü." Arhan, bak Murat bey'in dediklerini duydun, sakin olacaksın,bişey yaparsan tek zararlı Adeli olur biliyorsun." Dedi.

"Tamam." Dedim.

"Arhan!" Dedi uzatarak. "Tamam dedim ya uzatma." Dedim ve indim.

Aoron'da inip anahtarı valeye verdi." Babamları beklicek miyiz?" Diye sordum.

Elini ensesine koyup kaşıdı." Bekleyelim bence." Dedi.

"Pekala...şu kenarda bekleyelim." Dedim. Kafasını sallayıp kenarda beklemeye başladık.

Çok geçmeden babamlarda gelmişti. "Sonunda." Dedim bıkkınlıkla.

Demir bana ters bir bakış atıp yanımıza geldi. "Bakın çocuklar, hiç bir müdahale yok, Adeli içeride ise biz size bişey söylemeden hiçbir şey yapmicaksınız. Arhan özellikle sana söylüyorum." Dedi babam. Özellikle beni uyarmasının sebebi beni çok iyi tanımasıydı.

Başımı salladım sadece, hepimiz yavaştan içeri girdik. Herkes kendi halindeydi hepimiz etrafa bakıyorduk belki bi umutla Adeli'yi görüyüz diye boş bir masaya geçip oturduk.

"Çocuklar siz burda uslu uslu oturun biz geliyoruz." Babam ve âgah bey kalktı." Baba biz çocuk muyuz?" Dedi Hazar.

"Demekki hala çocuksunuz." Diye cevap verdi âgah bey.

Bu dediğine başımı eğip güldüm. Demir'in sesi ile ona döndüm.

"Ana senin ne işin var burda?" Dedi şaşakınlıkla. Demir ayakta karşısında'da bakımlı bit kadın vardı.

"Size mi hesap vericem eşşek sıpaları!" Diye çıkıştı kadın.

"Ana, biz seninle ne konuştuk neden dinlemiyorsun bizi." Hazar konuştu bu sefer.

"Ben size evde durmam dedim, hem bir iş için geldim ben. Hadi siz işinize bakın." Dedi ve tam Demir'in yanından geçecekken Demir durdurdu.

"Ne işiymiş o?söyle bakalım." Dedi kaşlarını çatıp, Aoron'a baktım oda onlara bakıyordu sonra kulağama eğilip." Adeli babasına benziyormuş." Dedi. Gözümün önünde Adeli canlandı.

Dudaklarım kıvrıldı." Adeli'nin daha güzel." Dedim.

"Sana ne!"dedi kadın." Ana, bak zatn canım sıkkın bana gelmeye başlıyorlar uzatmada söyle!" Demir sinirle sesini yükseltmişti fakat insanlar ve müzik sesi ile belli olmamıştı.

Kadın çekinken bir tavırla." Kaya Aslan..." dedi ve sustu hepimiz bu ismi duyunca dikleşip tüm dikkatle dinlemeye başladık.

" Kaya bir kızı zorla yanında tutuyor, kızı bir görsen aynı senin kız kardeşin çok masum, kocaman karnı daha çocuk ama bir kızı olacak. Benim o kıza yardım etmem lazım." Duyduklarım karşısında şok geçirdim.

"Ne diyorsun ya sen ne kızı!" Diyip bir hışımla ayağa kalktım.

Kadın bana dönüp." Kız hamile Kaya kızı zorla tutuyor, inkar etti ama gözlerinden herşey okunuyor." Dedi. Adeli hamile canımdan çok sevdiğim kız kardeşime dokunmuştu o piç.

ADELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin