Arabanın içinde 4 kişiydik, yanımda ki adam beni arabaya sürükleyen adamdı,korkuyordum.
Hiç bişey'den haberim yoktu yanımdaki adama dönüp. "Abi bırakın beni ne olur ben bişey yapmadım."dedim. Adam bana dönüp baktı." Bişey yaptığın için değil patron öyle uygun gördüğü için burdasın." Dedi.
Patron kimdi? Benim burda ne işim var diye düşünürken arabanın camına vurup kapıyı açmaya çalışıyordum aynı zamanda." İMDATTT YARIM EDİN LÜTFEN."
Şoför koltuğundaki adam yanımdaki adama seslendi." Ali abi tut şu kızı başımıza bela olacak yoksa." Dedi. Yanımdaki adamın adı Ali'ydi'.
Kolumdan tutup ağzımı kapattı hala çırpınmaya devam ediyordum.
Ali abi'nin önde oturan adama seslendiğini duydum." Serkan oğlum ver sakinleştiriciyi."
Kolumda bi sızı hissettim, sonrası karanlık.******
Gözümü karanlık bi odada açtım yatağın üstünde yatıyordum, benim burda ne işim var.
Oda'nın karanlık olduğunu yeni idrak edince hızlıca yataktan kalkıp kapıyı açmaya çalışıyordum ama olmuyordu,kapıyı kilitlemişler.
İstemsizce gözyaşlarım akmaya başladı kapıya vurup." Lütfen kapıyı açın ne olur." Bağrarak kapıya vuruyordum ama kimse yok gibiydi.
Kilit açılma sesini duyduğumda geri çekildim, arabada beni tutan Ali'ydi bu." Sakin ol." Dedi.
Nefesimi düzene sokmaya çalışırken aynı zamanda konuşuyordum." ne olur bırakın beni lütfen benim hiç bir suçum yok ne olur." Hala ağlamaya devam ediyordum.
Daha adam akıllı konuşamadan kapıdan giren adamla göz göze geldik.
"Ali sen çık gerisi ben hallederim." Dedi. Sesi soğuk ve sert çıkıyordu. Ali odadan çıkıp kapıyı kapattı.
Boyu benden uzun koyu renk gözleri giydiği siyah takımı ile benden yaşça büyük gözüküyordu.
Adam bana doğru yaklaşıp." Yakından daha güzelsin." Dedi. Onu incelemeyi bırakıp ondan uzaklaştım.
"Benden ne istiyorsun." Dedim. Ağlamayı bırakmıştım artık.
Bana biraz daha yaklaşıp." Her şeyi anlatıcam ama önce duşu'nu al üstünü değiştir sakinleş falan akşam yemekte bilmen gerekeni bileceksin." Dedi. Sonra bana çok tuhaf bi bakış atıp odadan çıktı.
Ben ne yapıcaktım? Ben nereye düşmüştüm?Babam annem onların bu adamlarla ne işi vardı? Borç para meselesi neydi.
O adamın dediğini yapmicaktım odayı incelemeye başladım.
Sağ tarafta kapı,kapının hemen yanında yatak, yatağın sol tarafında camlar vardı uzun ve geniş camlar yatağın önünde lavoba olduğunu düşündüğüm kapı yanında giyisi dolabı.
( Odayı istediğiniz gibi hayal edebilirsiniz karışık anlattım biraz. )Camları açtım ama çok yüksekti atlamam imkansızda, oflayarak lavoba olduğunu düşündüğüm kapıyı açtım ve doğru tahmin ettim açık renkte sade ve şıktı.
Kapıyı kapatıp yataığa geçtip düşünmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADELİ
Novela JuvenilArkadaşlar kitabıma şans verir misiniz? İlk kitabım hatalarım olabilir. **** Doğum günümde hayatım boyunca unutamicam bi gün olmuştu benim için. Karanlık bi odaya kitlemişlerdi beni, karanlıktan çok korkardım. Kilit sesi geldiğinde ayağı kalktım, od...