Arkadaşlar hala Adeli gerçek ailesini bilmediği için olaylar şuan biraz karışık. Benimde kafam karma karışık son zamanlarda kitaba odaklanamıyorum kusura bakmayın neyse umarım beğenirsiniz iyi okumalar💋💋
~~~~~~
ADELİ BEYOĞLU
Masamıza yaklaşan kadın ile adamla oturuşumu düzelttim.
Kadın fazla süslüydü, giydiği kırmızı elbise kalçalarının hemen altında bitiyor. Daha çok gecelik gibi duruyordu. Sarı saçları,abartı makyajı, kırmızı ruju ben burdayım diyordu adeta bana bakıp küçümseyici bir bakış attı ve Kaya'ya döndü.
Adam klasik takım elbiseliydi. Bana bakışları boştu,kirli sakalları,yapılı vücudu Kaya'dan daha uzun gibiydi. "Gözlerine sahip çık! O piçi gebertmeden!" Kaya'nın sert sesiyle irkildim ve bakışlarımı adamdan çektim.
Kaya ayağa kalktıp adama ters bir bakış attı. Adam elini uzatıp." Seni tekrar görmek güzel." Dedi.
Kaya adamın elini sıktı." Senide öyle Ahmet Karaca." Dedi ima dolu sesi ile.
Ayıp olmasın diye bende kalktım. Adamın bakışları karnıma düştü ve kaşlarını çattı. Kadın bir anda Kaya'nın boynuna sarılıp öptü." Ayy nasıl özlemişim seni." Sesi aşırı çırtlaktı yüzümü buruşturdum. Kaya kadının beline sardı kollarını bakışları ise bendeydi.
"Daha görüşeli bir hafta bile olmadı oysaki." Dedi Kaya bakışları sinsiydi. Ne yani Kaya bu kadınla mı görüşüyordu? Niye ki? Neyi oluyordu?
Kadın Kaya'dan ayrılıp bana baktı." Bu kız çocuğu kim?" Bana kız çocuğu mu dedi o?
Ay tutmayın beni dalıcam bu kıza!"Karım." Bu kadar mı yani? Karım! Salak Kaya.
"Adeli." Dedim elimi uzatıp kendimi tanıtma gereği duydum. Kadın elime bakıp Kaya'ya döndü." Sen ne ara evlendin? Hemde bu kız çocuğu ile mi?" Dedi tiksintiyle konuşuyordu benden bahsederken.
Kaya konuşacakken ben atladım." Bakın hanımefendi saygımı bozmak istemiyorum fakat bana kız çocuğu demekten vazgeçin, ayrıca evet Kaya'nın karısıyım ne oldu beğnemedin mi?" Dedim öfkeyle hep bu hormonlar yüzünden yoksa ben böyle biri değildim.
"Yol yakınken boşa bunu be ne çirkefmiş böyle." Bana cevap vermiyordu bile ya.
Kaya." Karım hakkında düzgün konuş İrem!" Sert sesi ile uyardı. O kadar iyisin ki sağol.
Göz devirip çantamı aldım ve onları arkamda bırakıp yürüdüm.
Kolumdan tutulmam ile az daha düşecektim." Benden izin almadan hiç bir yere gitmiceksin demedim mi?" Kaya sinirli sesiyle.
Ona dönüp bütün öfkemle." O kadının beni aşağlamasına izin mi verseydim. Ben senin gibi değilim Kaya sevdiğim kişiye sahip çıkarım kimsenin en ufak bişey söylemesine izin vermezdim! Değil susmak öldürürdüm! Ama belli ki çok yakın sana yoksa niye sürekli görüşesin ki!" Dedim.
Kolumdaki eli sıkılaştı." Bir sesini kıs, iki sana hesap verme zorunda değilim, üç ise izin verseydin gerekli cevabı verecektim." Maldı bu adam hem açılmam yapmak zorunda değilim diyor hem açıklıyor.
Başımı sallayıp."iyi." Dedim ve kolumu çektim." Nereye?" Dedi.
" cehennemin dibine gelecen mi?" Dedim. Sinirle nefes verip." Sabrımı zorlama." Dedi.
"Kaya nereye gidicem Allah aşkına ya, her yerde koruma var kaçma gibi bir düşüncem olsa bile bu kocaman karnımla nasıl kaçim? Delirdin sende iyice, sen git iremciğini bekletme bende buralardayım kaçtığım yok!" Dedim onu ikna eder sesimle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADELİ
Teen FictionArkadaşlar kitabıma şans verir misiniz? İlk kitabım hatalarım olabilir. **** Doğum günümde hayatım boyunca unutamicam bi gün olmuştu benim için. Karanlık bi odaya kitlemişlerdi beni, karanlıktan çok korkardım. Kilit sesi geldiğinde ayağı kalktım, od...