ADELİ BEYOĞLU( KORKMAZ).
Hayat kimseyi sevmez. Sürekli karşımıza bir zorluk çıkarır bizde bu zorluklarla uğraşırız. Güçlü durmayı başarırsan hayatta kalırsın başaramazsan seni ezerdi.
Ali çıktıktan sonra gözyaşlarımı serbest bıraktım. Canım çok yanıyordu. Kaya gerçekten tehlikeli biriydi, kimseye acıması yoktu, buradan kurtulmam gerekiyor ama bu halde hiç bir yere gidemezdim.
Önce iyileşmem lazım sonra kusursuz bir plan ile burdan kaçmak. Ali abiden yardım istesem yardım eder miydi?
Gerçek ailem kimdi? Yıllar önce beni gerçek ailemden kaçıran bir adam yüzünden bu haldeydim. Yıllarca bana neden soğuk diyordum diğer babalar kızlarına iyiken benim babam bana mesafeliydi. Sebebini öğrendim sonunda keşke öğrenmeseydim. Ölmeyi diledim bunlar yerine.
Kaya ne demişti? Karım olacaksın demişti? Daha reşit değildim ki böyle bişey yapamaz diye düşünüp içimi soğutmaya çalıştım ama içinde kötü bir his vardı.
Bedenimdeki acıyı bir kenara bırakıp uyumaya karar verdim. Bana iyi gelecek tek şey bu şuan uyursam geçecek gibi oluyordu.
Gözlerimi odadaki saatte çevirdim yarım saat olmuştu ama uyuyamıyordum, canım acıyordu. Yataktan kalkmaya çalıştım. Zorlandım fakat kalktım, yürürken zorlanıyordum. Dolaptan bir tişört alıp zorlukla giyindim.Yavaş adımlarla merdivenlerden indim. Ağrı kesici bulup içmem lazım yoksa bu acı geçmezdi.
Mutfağa gidip bir bardak su doldurdum sonra ilaç aramaya başladım. Her yer dağınıktı, çekmeceler dolaplar açıktı. İlaç dolu olan dolaba ilerleyip ağrı kesici aradım, değişik değişik ilaçlar vardı, sonunda buldum, ilacı ağzıma atıp su içtim.
Odaya çıkmak yerine kaçmak için plan yapmak istedim ama önce iyileşmem lazımdı.
Odaya çıkıp lavoboya geçtim. Aynadan kendime baktığımda acınacak durumdaydım, Ali abi o yüzden mi yardım etmemişti bana? Gözlerim tekrar doldu.tişörtü kaldırıp yaralarıma baktım. Sırtımı göremiyordum ama belim tarafında morluklar vardı. Dudağım patlamış saçım dağılmıştı.
Karar vermiştim Kaya'ya karşı gelmemeye çalışacaktım artık, en azından iyileşene kadar.
****
ALİ ŞAHİN.
Şirkette girdiğimde sinirle yukarı çıktım Kaya abi'nin odasına girdim. Ayakta camdan dışarı bakıyordu." "Yavaş Ali , yavaş" dedi öfkeli sesiyle." Abi sen naptın? Kızın halini gördün mü? Ne olursa olsun bir kadına hele kız çocuğuna el kaldırmamalısın, daha çok küçük alışmasına izin vermelisin,korkuyor. Eğer seni sevmesini istiyorsan ona katlanacaksın, korkutmayacaksın,canını acıtmayacaksın, kız perişan halde her yeri morluk,yara içinde sence bu kız sevi sever mi sen sürkeli dövüp bağrırsan?" Nefes almadan konuştuğumda Kaya abi dönüp çatık kaşlarıyla bana baktı.
"Sen kim oluyorsun da bana akıl veriyorsun lan? Ne halde olduğunu biliyorum ben yaptım çünkü bana karşı gelmemesini defalarca söyledim. Dinlemiyor sonuçlarınada katlanacak!"Yakalarımdan tutup bağırdı.
"Abi kız daha küçük yıllarca anne baba bildiği insanlar gerçek ailesi olmadığını öğreniyor yetmiyormuş gibi kaçırılıyor, depoya kapatılıyor, dayak yiyor sence kızın böyle tepki vermesi doğal değil mi? Biraz anlamaya çalış." Dedim bende aynı sinirle.
Yakalarımı bırakıp." Hayırdır Ali, Adeli'yi niye bu kadar merak ediyorsun? Seni neden bu kadar etkiledi? Bu güne kadar herseye sustun şimdi konu Adeli olunca deliriyorsun."Dedi sesi tehlikeli geliyordu.
"Aklından ne geçiyorsa öyle bişey yok, kız daha küçük asla farklı bir niyetim olmadı olmazda, He öyle bir niyetim olsaydı emin ol onu depoya kapattığında o iğrenç düşüncelerini yapardım ve senin bile haberin olmazdı!"Dedim büyük bir öfkeyle.
"Belanı sikerim lan senin, ne diyorsun sen?" Yüzüme yumruk attı.
"Adeli'yi sana yedirmeyecem, o küçük kızı sana bırakmayacağım bunuda aklına sok!" Dedim ve odasından çıktım.
Adeli kız kardeşime çok benziyordu. Gözleri,saçları onu gördüğümde kardeşimi görüyordum. Adeli'yi Kaya'dan kurtarmam gerekiyor.
Arabayı çalıştırıp eve sürdüm.
*****
Eve vardığımda arabadan inip içeri girdim. Yukarı çıkıp Adeli'ye baktım, üstünü giyinmiş uyuyordu.
Sıkıntıyla nefes verip koltuğa oturdum." Özür dilerim, sana yardım edemediğim için özür dilerim." Dedim onu izlemeye başladım. Nasıl kıymıştı masum bir kıza? Vicdanı sızlamamış mıydı?
Adeli'nin adam akıllı yemek yemediği aklıma geldi direkt mutfağa yöneldim.Üstümdeki ceketi çıkartıp kenara koydum.önce etrafı toplayım buzdolabını açtım ne var ne yok baktım.
Çorba, makarna yaptım en hızlı yemek olarak. Güzelce tepsiye koyup yukarı çıktım. Adeli uyanmış camdan dışarı izliyordu.
Dönüp kimin geldiğine baktı beni görünce arkasına döndü tekrar." Adeli bişeyler Yemen lazım böyle olmaz." Dedim.
"Aç değilim." Dedi sessizce. "Seninle konuşmamız gerekiyor ama önce yemeğini ye." Dedim ve tepsiyi yatağa koyup yanına ilerlerdim. Alayla gülüp." Acaba yine hangi gerçek ortaya çıkıyor?" Dedi sesinde kırgınlık vardı.
" öyle bişey değil." Dedim.
Bana dönüp." Ne o zaman? Niye geldin? Neden bana yardım ediyorsun?" Dedi." Arhanla konuşmak istiyor musun?" Dedim. Gözleri parladı ve heyecanla." İsterim." Dedi sonra gülüşü soldu." Buda bir oyun dimi, beni test edip yine o karanlık yere kitleyeceksiniz?" Dedi gözleri dolmuştu. Çok ağlıyordu ve bu benim canımı çok sıkmaya başladı.
"Adeli, bak oyun değil Kaya'nın haberi yok ama bir şartla." Dedim." Kabul, ne istersen yaparım." Dedi. Ah be güzelim keşke elimde daha fazlası gelse.
"Aricam konuşacaksın ama sakın yerini söyleme tamam mı?eğer söylersen ikimizinde başı belaya girer." Sakince söyledim.
Üzgünce baktı." Tamam." Dedi ve beklentiyle baktı.
Telefonu cebimden çıkartıp Arhan'ın numarasına bastım."Efendim." Sesi çok yorgun geliyordu.Adeli ağlamaya başladı." Arhan?" Dedi Adeli.
"Adeli? Nerdesin güzelim? Nasılsın? Bişey yaptılar mı sana? Söyle hemen gelicem hadi güzelim söyle yerini." Sesi endişeli geliyordu. Adeli bana bakıp." İyim, yerimi söyleyemem, ama iyim. Arhan... seni çok özledim." Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.
"Bende seni çok özledim, lütfen söyle yerini günlerce arıyorum bulamıyorum sen söyle alim seni hadi güzelim." İkna eder bir sesle." Olmaz Arhan,sana bişey olmasın beni arama bulamazsın zatn her yerde adamlar var." Adeliye bakıp gözlerimle uyardım."
Telefonu kendime çektirip." Arhan, ben Ali kaya'nın adamlarından,Adeli iyi merak etme yerini söyleyemem sizde bulamazsınız. Elimden geldiğince size yardım ederim fakat şimdi değil. En az bir ay Adeli'nin iyileşmesi için." Siktir son cümleyi söylemem gerekiyordu gözlerimi kapatıp sıkıntılı nefes verdim.
"Adeli'nin iyileşmesi için derken? İyidi hani? Lan şerefsizler ne yapınız kıza? Bir saç teline zarar gelirse öldürürüm sizi anladın mı?" Telefonu kapattım.
Kızarmış gözlerle bana baktı Adeli." Teşekkür etmicem bu hale gelmemin sebebi sizsiniz." Dedi ve tekrar cama döndü." Yemeğini ye, burdan kurtulmak istiyorsan kendine iyi bakmalısın ." Dedim.gözlerini camdan çekip bana baktı.
"Neden bana yardım ediyorsun?" Diye sordu. Gözlerimi kaçırıp." Çenen açıldığında kapanmak bilmiyor, hadi yemeğini ye." Dedim Konuyu değiştirerek."Ben çok konuşmam." Dedi ve yatağa geçti." Ben uyicam, aç değilim." Dedi.
"Anlamıyorsun galiba? Yemeğini ye ve iyileş, ilaçlarını getirip geliyorum geldiğimde çorban bitmiş olsun." Bana üzgün gözlerle bakıp çorbasını içmeye başladı.
******
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADELİ
Teen FictionArkadaşlar kitabıma şans verir misiniz? İlk kitabım hatalarım olabilir. **** Doğum günümde hayatım boyunca unutamicam bi gün olmuştu benim için. Karanlık bi odaya kitlemişlerdi beni, karanlıktan çok korkardım. Kilit sesi geldiğinde ayağı kalktım, od...