Sae ve Hiori, kapıdan çıktıklarında birbirlerini tutkuyla öpen ikiliyi beklemiyorlardı. İkisi de kalakalırken, kafası yerinde olan Rin; öpücüğü kesip ikisine baktı.
"Ne var?"
"Gerizekalı. Aşk iksiri etkisinde olan birini öpemezsin."
"Ha?"
Sae, Rin'den ayrılmamak için çırpınan Isagi'yi ondan ayırdı.
"Isagi'nin rızası yok çünkü."
Rin, oyuncağı elinden alınmış küçük çocuklara benziyordu şimdi de. Isagi'yi tam bulmuşken ayrılmak istememişti.
"Nii-san..."
"Neyse ki biz bastık sizi Rin. Profesör Malfoy bassaydı neler olacağını hayal edebiliyor musun? Ben edemiyorum çünkü."
"Hiori haklı. Isagi'nin hayatını tehlikeye atmış olurdun- Isagi sabit dur lan!"
Amortentia isimli aşk iksirinin etkisi altında olan Isagi, Rin'e doğru gitmeye çalışsa da Sae tarafından sıkıca tutuluyordu.
"Amanda gibi takıntılılar çok bu kalede. Eminim ki hastane kanadında halledebilirler. Rin, sen de git Isagi'nin arkadaşları bul."
"Ben mi? Ne diyeceğim? Isagi bana aşık oldu mu?"
"Evet budala. Hastane kanadına çağır onları. Zaptedemiyorum çünkü."
"Tamam be!"
Hiori ve Rin, Sae ve Isagi'nin yanından ayrılır. Sae geç de olsa fark eder. Isagi, Rin'siz kıpırdamıyordu.
"Isagi. Hadisene oğlum."
"Rin nerede?"
"Rin yok."
"Ne demek yok?"
"Bıraktı seni."
"Ne?"
"Yürü-"
"RINNNIEEEEEEEEE!"
Sae'nin kulağını çınlatır Isagi'nin sesi. Öyle bir bağırmıştı ki kale duvarlarındaki tablolar sarsılmıştı. Rin, koridorun başında göründü. Onu gören Isagi ise Sae'nin onu tutmasını umursamadı ve Rin'e doğru koştu.
Rin ne mi yaptı? Kollarını açıp Isagi'nin ona sarılmasını bekledi.
Isagi, tereddütsüz olarak onun kollarına atladı. Sahte de olsa aşk iksiri sayesinde de olsa, bu sarılma Rin'e huzur vermişti. Fakat, gözlerine baktığında gerçeği bir kez daha hatırladı.
Sahteydi gözündeki pırıltı.
Rin yutkundu ve geri çekti kendini. Aşk iksirinin bu kadar gerçeğe yakın kopyalaması onu huzursuz etmişti. Sae'ye işaret etti, Rin. Kendisi, Isagi'yi hastane kanadına götürürdü. Sae de Gryffindor'lara haber verebilirdi.
Isagi'ye göre hava hoştu. Kafası uçuk, aşık olduğu Rin ile kol kola hastane kanadına gitti. Ama elbette bu kadar kolay değildi.
Koridor başlarından kendilerine dik dik bakan öğrencileri görmezden gelmek zordu onun için. Amortentia onda ekstradan sinir yaratıyordu. Ama Rin'in yanında olduğu için sessiz kaldı.
Rin, bu aşk iksiri olayının büyümemesini umarak yolunda ilerliyordu. Müdürün kulağına giderse, Isagi ile dönemin başında yaşadıkları da göz önünde bulundurulursa-
Isagi sadece zehirlenmekle kalmayabilirdi.
Rin, her şeyin farkındaydı. Melezlerin bu denli ayrıştırılması- Hayır, ayrıştırılma hafif kalır. Haftalardır Gelecek Postası'na da yansıyordu onların toplu katliamları. Bunlar insanlık dışı suçlardı. Üst kademe safkanların üstünlük kompleksiydi hepsi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bloody halfblood! rinsagi,
FanficBlue Lock in Hogwarts Gellert Grindelwald'ın yükselişi zamanında, Hogwarts'ta melezlere yapılan ırkçılık; hat safaya ulaşmıştır. Isagi Yoichi gibi birçok melez, bu nefretin hedefi olurken bu nefret; safkan Itoshi Rin'in hiç hoşuna gitmez.