9

255 43 87
                                    

"Ne dedin sen?"

"Yanlış duymadın, Rin senden hoşlanıyor."

Geniş söğüt ağacının altında konuşuyordu Isagi ve Hiori. Isagi, girdiği şoktan çıkamamıştı hala..

"Hiori. Saçmalıyorsun."

"Ne saçmalaması? O da Hogwarts'daki diğer cadı ve büyücüler gibi işte. Senin ihtişamın onun da gözlerini almış olmalı."

Kafası, ellerinin arasındaydı Isagi'nin. Bacaklarını kendisine çekmiş, kafasını gömmüş vaziyetteydi. Hiori'nin dediğiyle kafasını kaldırdı.

"Hiori?"

"Evet?"

"Rin'in benden hoşlanması için hiçbir sebep yok."

"Ha?"

"Alınma ama- En yakın arkadaşlarından biri olan Karasu bile melezlerle dalga geçiyor. Neden- Neden beni sevsin ki?"

"Karasu-"

"Sevgilin olduğu için inkar etme."

Hiori, sessizliğini korur.

"Rin... Bunun imkanı yok. Beni tanımıyor bile. Hiç sanmıyorum. Bence- Yanlış anlamış olabilirsin."

Hiori derin bir iç çekerken Isagi devam eder.

"Ayrıca az önce dediğin- Hogwarts'da benden hoşlanan o kadar kişi olduğunu da nereden çıkardın? Kim sever beni..."

Hiori, gergince gülümser. Ravenclaw'daki bir sürü cadının ona aşık olduğunu söyleyemezdi ki şimdi. Sadece cadılarla kalsa iyiydi, Hufflepuff'daki belirli büyücüler başta olmak üzere pek çok büyücü de Isagi'nin hayran listesindeydi.

"Eh... Dedikodular diyeyim. Sen de kendini küçük görüyorsun. Rin'i bile-"

Isagi gözlerini kapatır.

"Hiç kendilerini yormalarına gerek yok."

"Haa? Aklında biri var yani?"

Isagi tereddüt etmeden onaylar.

"Var, Hiori. Ama biraz riskli. Biraz değil, bayağı."

Hiori kafasını yana yatırır.

"Hadi ya? Kötüymüş."

"Alışıyorsun bir süre sonra."

"Okulda peşinde onlarca kişi olsun ama sen..."

Hiori'nin dediğiyle Isagi'nin yüzü düşerken Hiori toparlamaya çalışır.

"Aman sever o da her kimse! Seni kim sevmez? Seni hak etmeyen aptalın tekiyle uğraşma ama."

Isagi, şu anda Hiori'nin eğer Rin'den bahsettikleri bilseydi ne tepki vereceğini hayal etti. Cidden komik olurdu.

"-Neye kıkırdıyorsun ya?"

"Yok bir şey..."

"Ee? Kim senin platoniğin?"

Isagi, tebessüm eder.

"Sır."

"Ya! Kaç dakikadır aşk hakkında konuşuyoruz! Cidden söylemeyecek misin?"

"Hiori. Senin dedikodu ağının genişliği Hogwarts'da meşhur. Ağzından kaçırırsan-"

"Kaçırmam!"

"Bak. Zamanı gelince ona itiraf edeceğim, o zaman söyleyeceğim sana."

"Isagi çok kötüsün!"

Isagi, oturduğu yerden kalkıp pantalonunu çırpar. Dakikalardır farklı bir şeyler dönse de, gazetede gördüğü haber; aklından çıkmıyordu. Karagöle atlasa tüm sorunları çözülürdü.

bloody halfblood! rinsagi,Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin