3

2.3K 336 161
                                    

Hiiiii yine ben geldim!

Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.

Kaos istiyorum ama istemiyorumda çünkü çok soft ilerliyoruz, bozsam mı:)

Oylar ve yorumlar yerlerde... Oy ve yorumlarınızı unutmayınız plss..

Hadi başlayalımm






Jungkook'tan

Bütün odalara baktık, en son tuvalet aklıma geldiğinde oraya girdim ki Taehyung kazağının kollarını sıyırmış ellerini yıkayıp duruyordu. Tanrım.. Kolları kızarmış, tahriş olma yolunda ilerlerken suyu kapatıp havluyu aldım elime ve yaklaştım ona. Hemen sırtını duvara yasladı sıklaşan nefesleriyle ve yüzünü kapattı.

"L-lütfen git"

"Dur, hadi silelim ellerini tamam mı?"

"D-daha temiz olmadılar!"

"Bak tertemizler, gel hadi"

"İstemiyorum olmadılar işte"

Felix ve Hyunjin içeriye girdiklerinde Hyunjin hemen elimden havluyu alıp ona ilerledi.

"Tae hadi gel canım silelim ellerini"

Kafasını sallayıp ellerini uzattığında sildi dikkatlice, gözleri dolu dolu yaşlar parlarken alt dudağını büzmüş burnunu çekip duruyordu. Salona geçtiğimizde kollarını kapatmış, kazağının etekleriyle oynuyordu ki sessizce sordum.

"Ne oldu hm? İyi misin?"

"Elimi tuttu, istemedim ama tuttu! Sonra sonra bana birlikte gidelim mi dedi, bende hemen tuvalete girdim!"

"Hangi piç bu?!"

Sinirle çıkan sesime engel olmazken Hyunjin kolumu dürttüğünde yutkundum, sakinleş Jungkook korkutma onu.. Alfalardan korkuyordu, tacize uğraması yüzündendi bu ve haklıydı korkmakta.. Felix yumuşakça sordu.

"Dokunmadı değil mi sana?"

"Hayır dokunmadı! İttim hemencik!"

"İyi yaptın, ağzına vur birdaha sana dokunmak isteyene"

"Vurayım mı?"

"Evet vur, böyle yumrukla koy bir tane ağzına"

Kafasını sallayarak çalan telefonuna bakıp hemen açtı.

"Efendim baba? Hmhm Felix yanımd-hayır hayır gerçekten yanımda! Evet oturuyoruz, tamam geliyorum"

Telefonu kapatıp ayağa kalkarak Felix'e döndürdü bakışlarını.

"Babam dedi ki hemen eve gel"

"Tamam hadi gidelim, yarın görüşürüz"

Hyunjin'in yanağından makas alıp gittiğinde nefes vererek koltuğa yayıldım, kurdum sanki acısını hissediyordu..

"Tanrım.. İnsanlar çok kötü! Nasıl dokunurlar onun gibi masum birisine? Nasıl bir insan istemeden dokunabilir diğeri?!"

"Bende anlamıyorum bu sikik fahişe zihniyetlileri Hyunjin, birde babası var tabi.. Bence çok baskı uyguluyor üstünde"

"Umarım sadece baskı uyguluyordur, Taehyung çok korkuyor alfalardan özellikle. Normal, hatırlamıyor musun babam öldüğünde 2 ay dışarıya çıkamamıştım. Bazı olaylar tramva kalıyor insanda"

"Bence de normal güvenmemesi, çok çok masum Hyunjin. Kaşlarını çatıp baktığında korkutucu olduğunu düşünüyor, çirkin olduğunu düşünüyor ama çok güzel. Çok saf ve tezat olarak yakışıklılığı var, mükemmel resmen.."

Love/Rain Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin