16

1.9K 294 136
                                    

Aklıma hyung help me geldi... Bölümlerce smut bekleyenlere selam olsun..

Oy ve yorumlarınızı unutmayınız plss

Hadi başlayalımm




Taehyung'tan

Utanıyorum, çok utanıyorum! Boynuna sokulduğum beden belimi severken kıpırdandım istemsizce, kurdum sus lütfen!

Ama ama Taehyung.. Alfamız bizi istemiyor mu yoksa?
Neden sevmedi ki popomuzu?

"Utanıyorum deme öyle omega!"

Biliyorum, üzgünüm ama dayanamıyoruz..
Alfamızın kokusu hoşuma gidiyor~
Yine de.. Korkuyorum Taehyung.
Alfa bizim utangaç halimizden sıkılır diye çok korkuyorum..

Burnumu çektim akan gözlerimle, korkum normaldi.. Beni kendi babam bile sevmemişken nasıl birisi sevebilir ki ölene kadar?

"Taehyung? Bana bak bebeğim"

"Iıh"

"Hadi birtanem"

Tekrar burnumu çekip yüzüne baktığımda dolu gözlerle sildi gözlerimi.

"Ağlama, lütfen ağlama. Sen her ağladığında canım yanıyor"

"Bilmiyorum Jungkook.. Bu zamana kadar alfa babam harici kimseden sevgi görmedim ben, h-herkes bana malmışım gibi davranıp dokunmak istedi. Ben.. Ben sana güveniyorum, seni çok seviyorum yemin ederim. Yine de korkuma son veremiyorum, ya bir gün bıkarsan benden? Hak veririm sana çünkü kimse dakika başı utanıyorum diyen birisini çekemez, yine de.. A-ağlamak istemesem bile aklıma geldikçe ağlıyorum. "

"Bak Taehyung, ben belki de sana belli edemiyorum ama seni çok seviyorum. Ölene kadar seveceğim eminim buna, senden bıkamam istediğin kadar utan. Her gözüne baktığımda titriyorum ben bebeğim, nasıl bıkacağım senden? Biliyorum, yaşadıkların insanların sana öyle davranması seni kötü etkiledi. O yüzden hareketlerime dikkat etmeye çalışıyorum, seni korkutup kendimden soğutmak istemiyorum. "

"Ben senden korkmam ki?"

"Biliyorum bebeğim, yine de dikkat etmeye çalışıyorum"

"Jungkook"

"Hm?"

"İyi ki varsın, iyi ki tanıştık seninle"

"Asıl sen iyi ki varsın, minik omegam benim"

Gözlerim kapandı kokusuyla, gözlerimi tekrar açtığımda boynuna sokulmuş yatıyordum yatakta. Yavaşça geri çekilip saçlarını severek yanağını okşadım, oysa tebessümle elimi öptü.

"Uyandın mı, günaydın"

"Günaydınn"

"Aç mısın?"

"Iıh kalkmak istemiyorum, saat kaç?"

Telefondan saate bakıp tekrar komodine koydu.

"Sabahın yedisi"

"Daha çook erkenmiş"

"Hmhmm"

Utanmayacağım! Yavaşça dudaklarına öpücük bıraktığımda nefesini tutarak baktı yüzüme, daha sonra tuttuğu nefesi verip derince nefes aldı.

"Kalbim duruyordu bebeğim, aniden yapma böyle"

"Neden ki? Utandın mı?"

"Evet sanırım utandım biraz.."

"Demek ki alfalarda utanıyormuş"

"Tanrım.. Utanmaz mı sandın beni?"

"Hayır! Sadece omegalar daha fazla utangaçlar sanırsam"

Love/Rain Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin