13

1.9K 307 134
                                    

Ehehehehe olayları ilerletmek istiyorum!!

Taehyung biraz zorlasa mı Jungkook'u:)

Hadi başlayalımm






Jungkook'tan

Evime gelmiştik, ona kıyafet verip üstümü değiştirerek salona indim ve nefes aldım heyecanla. Kendisi kalmak istedi..

Belki de-

Sus sikik kurdum! Aklın hep sikişte! Hoş deli gibi etkileniyorum normal aslında ama.. Merdivenlerden aşağıya şortu ve benim tişörtümle inerek önümde durdu.

"Jungkook sen dedin ya hani istediğini yap diye"

"Hmhm, yap."

"Her şeyi mi?"

Aklım fesata gitme lütfen..

"Evet her şeyi"

Kucağıma oturmasını beklemiyordum! Yan bir şekilde oturup kızaran yanaklarla baktı.

"Kucağında oturduğumda kurdum uykumu getiriyor hep"

Alnına öpücük bırakarak belini sardım.

"Huzurlu olman hoşuma gidiyor"

"Jungkook kokun neden böyle ki?"

"Nasıl?"

"Çok baskın, birde çok güzel"

"Baskın alfayım ben canım, ondan diğer alfalara kıyasla daha baskın kokum. Sen kendi kokunu duysan keşke.."

"G-güzel mi?"

"Güzel, çok güzel. Tatlı pamuk şekerim benim"

Burnunu boynuma sürttüğünde titredi bedenim, bu hareket alfalarının kokusunu isteyen omegalar yapardı.. Feromonumu biraz daha yoğunlaştırıp burnumu boynunun sağ tarafına sürttüğümde omuzlarıma tutundu nefes nefese. Öpücük bırakıp geri çekildim yavaşça, oysa mahmur bakışlarla gözlerime bakarak kıpırdandı.

"Jungkook"

"Efendim?"

"Utandım.."

"Utanma benden canım, ne oldu hm?"

"Ama bu birazcık ayıplı olabilir"

Ayıplı demeni yerim senin ben ya! Şapşal bir aşığım ben, Taehyung enayisiyim..

"Olsun, ben senin sevgilinim birşey olmaz"

"Sen az önce öyle yaptın ya hani?"

"Hmhm, kokumu üzerine bıraktım"

"Kurdumun hoşuna gitti, dedi ki alfan onunla konuşuyormuş"

"Hmm ne diyormuş?"

Gözlerime hafif sarı harelerle bakarak gözlerini kaçırdı, umarım sik sik konuşmamıştır kurdum..

"Diyormuş ki beni d-dudaklarımdan öpmek istiyormuşsun"

Sikeyim senin gibi kurdu piç!

Ne var ya?! Omegamızı öpemez miyiz sikik?

Kurdum arsızın önünde gideni.. Azgın..

"Üzgünüm, seni rahatsız hissettirmek istememiştim ama kurdum sana karşı biraz dayanıksız.."

"Ben rahatsız olmadım ki? Sevgililer dudaktan öpebilirler"

Yanağımı öperek dudaklarıma varla yok arası bir öpücük bıraktı ve yüzünü kapattı elleriyle.

Love/Rain Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin