Hiii hiii hiiiiii babyss
Bu bölüm sabahın 05:15inde yazılmıştır.
Bu bilgiyi neden verdim bilmiyorum neyse..Oy ve yorumlarınızı unutmayınız plss..
Hadi başlayalımm
Jungkook'tan
Annemler gitmişti, ben mutfağı yaparken Taehyung'un hiç ses vermemesi üzerine salona girdim ki uyuyor olduğunu gördüm. Hemen üstünü örtüp yastık koydum başının altına, mırıldandı sessizce.
"Sus omega"
Kurduyla konuşuyor, çok tatlı.. Saçlarını severek izledim onu bir süre, yüzüm düştü sonra aniden. Biz arkadaştık ama ben.. Ben ondan deli gibi etkileniyordum, bana güveniyordu bu yanlış mı? Aklımdaki düşüncelerden beni sıyıran şey ağzını şaplatıp konuşması oldu.
"Popomu sevemez!"
Sikeyim ha?! Popo mu dedi o? Kahkaha atacakken son anda durdurdum kendimi, oysa gözlerini ovuşturup şaşkınca baktı.
"Jungkook?"
"Günaydın?"
"Uyuya kalmışım aniden!"
"Olsun birşey olmaz, uykun varsa uyu"
"Iıh geçti hemencik"
Biraz utandırsam mı? Çok şeker oluyor kızaran yanaklarla.. Yanına oturup dudaklarımı ıslattım.
"Taehyung?"
"Efendim?"
"Rüyanda ne gördün?"
"Bilmem ki hatırlamıyorum, kurdum susmuyordu!"
"Ne dedi kurdun?"
"Ayıp şeyler dedi"
Kısık sesle söylediğinde gülmemek için kendimi zor tuttum.
"Anlamadım?"
"A-ayıp şeyler dedi!"
"Yaramaz kurt"
"Evet yaramaz ama birazcık?"
Moraran yanaklarına bakarak dişlerimi yaladım, ısırmak istiyorum yanaklarını.. Sarılmak istiyorum..
"Taehyung?"
"Efendim?"
"Sarılalım mı?"
"Ha ne şey yani olur"
Direkt göğsüme çektim omzundan, sıkıca sarıldığımda kıkırdayarak kafasını kalbimin üstüne koydu.
"Hiih çok hızlı atıyor kalbin!"
Senin yüzünden..
"Öyle mi?"
"Öyle, sanki korku trenine binmişsin gibi!"
Aşk çeşmesi gibi hissediyorum ben ama..
"Hmm"
"Jungkook sende garip hissediyor musun benim gibi?"
"Nasıl yani?"
"Yani.. Bilmiyorum çok garip, kurdum çok garip davranıyor."
"Benimde"
"Neden acaba?"
Ona söylemeli miyim artık? Zamanı değil Jungkook..
"Bilmem, öğreniriz bir gün"
"Bence benim kurdum bozuldu, çok şeker hala ama biraz daha mızmız"
Tebessümle kızarık yanağını sevdim, feromonu utangaçça yayılırken dudaklarına kilitledim istemsizce bakışlarımı. Hayır alfa sakın yapma bunu, sakın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love/Rain
FanfictionAlfa Jeon, yağmurlu bir günde çocuklarla oyun oynarken ona çarpan omeganın kokusunu her yerde duymaya başlamıştı. "Sikeyim ne yapayım Hyunjin? Sanki her yerde o bilinmez omeganın kokusunu duyuyorum!" Taehyung:23 Jungkook:25 Hyunjin:23 Felix:25 Hyu...