Hellooooo everyone!
Nasılsınız?
Zaman atlaması yapabilirim, bu fici hiç bitiresim gelmedi.. Aslında bir özel bölüm yazacaktım ama tatlılıkları görülmeye değerdi..
Oy ve yorumlarınızı unutmayınız plss
Hadi başlayalımm
Taehyung'tan
"Ve alfayla omega mutlu mesut yaşamışlar"
Kitabın kapağını kapattığımda Aria uyumuştu çoktan, benim minik bebeğim 2 yaşına girmişti dün.. Telefonum çaldığında açtım.
"Efendim Hyunjin?"
"Bizimki yerinde durmuyor ve Felix evde yok! Sen Aria'yı ne yaptın?"
"Uyuyor, erken yatmaya alıştırdım aslında.. Masal falan oku işe yarar"
"Tamamdır deneyeceğim!"
Kapattığında güldüm sessizce, Kore'ye geri dönmüşlerdi bu sene. Duş alıp salona inerek yayıldım yerime, tanrım belim ağrıyor! Aria hep kucak istediği içindi bel ağrım... Telefonum çaldığında açarak göz devirdim.
"Felix, Hyunjin seni arıyordu?"
"Taehyung, sana birşey diyeceğim ama ağzıma sıçma tamam mı?"
"Ne oldu?"
"Ben sanırım.. Jungkook'la iddiaya girdik ve ben ona 3 şişe viski içirdim! Kafası güzel oldu.."
"Siktir ne?! Neredesiniz?!"
"Arabaya bindirdim şimdi, eve getiriyorum"
"Seninle sonra görüşeceğiz Felix!"
"Şey görüşürüz canım arkadaşım!"
Telefonu yüzüme kapattığında sinirle mutfağa gidip tost yaptım kendime, Jeon Jungkook beni deli edecek! Yedikten sonra dişlerimi fırçalarken kapı çaldığında göz devirip açtım. Jungkook belime sarılarak boynuma öpücük bıraktı hemen.
"Bebeğim"
"Odaya gidip hemen duşa giriyor ve ayılıyorsun Jeon Jungkook! Yoksa bu gece bahçede yatarsın!"
"Tamam birtanem"
Odaya gittiğinde Felix'in kafasına vurdum sertçe.
"Ne yapıyorsun sen ya?! Zaten bu aralar fazla içiyor!"
"İddiaydı sadece.. Üzgünüm"
"Koca adamlar oldunuz hala bebek gibi şeylerle uğraşıyorsunuz, sizinki uyumuyormuş eve git sende!"
"Tamam.. Görüşürüz"
Kapıyı sertçe kapatıp Aria'yı kontrol ettim ilk önce, saçlarına öpücükler dizerek odamıza gidip sabahlığımı çıkardım ve uzandım yatağa. Jungkook banyodan boxerla çıkarak yanıma uzandığı gibi arkamı döndüm, belime sarılıp boynuma öpücükler dizmeye başladı mırıltılarla. Kıyamıyorum ona!
"Bebeğim kızma bana"
"İçme sende! Günlerdir fazla içiyorsun, ayyaş olacaksın be adam!"
"Felix piçiyle iddiaya girdim diye içtim, yoksa bu kadar içmezdim.."
"Neyse ne işte!"
Eli karnıma doğru ilerlediğinde yutkundum, kararlı dur Taehyung!
"Güzel omegam, bana bak hadi"
"Bakmayacağım"
"Özledim ama seni ben, üzgünüm dedim ya. Birdaha yapmayacağım"
"Jungkook"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love/Rain
FanfictionAlfa Jeon, yağmurlu bir günde çocuklarla oyun oynarken ona çarpan omeganın kokusunu her yerde duymaya başlamıştı. "Sikeyim ne yapayım Hyunjin? Sanki her yerde o bilinmez omeganın kokusunu duyuyorum!" Taehyung:23 Jungkook:25 Hyunjin:23 Felix:25 Hyu...