17

2K 271 150
                                    

Ehehehehe smut or kaos?

Bu bölümde aklımda güzel şeyler var:)

Oy ve yorumlarınızı unutmayınız plss..

Hadi başlayalımm




Taehyung'tan

Yapabilirim! Yapabilirim inanıyorum! Kızgınlığım 2 gün önce bitmişti ve bugün Jungkook'un doğum günüydü, ona kendi ellerimle pasta yaptım ve dolabıma bakındım. Hyunjin omzuma vurup kıkırdadı.

"Al bakalım"

"Bu ne?"

"Ufak bir hediye?"

Açıp baktığımda siyah bir şort vardı, elime aldım şaşkınca. Bu çok kısa!

"Ama kısa değil mi?"

"Hayırr normal şort boyunda"

"Üstüne ne giyinmeliyim sence?"

"Hmm bence gömlek giyin?"

Siyah şortun üstüne gri gömlek giyinerek içime soktum bir tarafını ve saçlarımı taradım, çok heyecanlıyım! Jungkook'un evine gittiğimizde Felix bütün hazırlıkları yapmıştı, o sporda tabi.. Zaten kaslı neden gidiyor spora ya! Kıskanıyorum birazcık.. Kapı çaldığında pastanın mumlarını yakarak açtım, şaşkınlıkla bakıp güldü.

"Tanrım.. Beklemiyordum"

"Doğum günün kutlu olsun!"

Mumları üflediğinde Felix benden pastayı aldığı gibi sarıldım sıkıca, artık daha da az utanıyordum. Sevgilim sonuçta?

"Sevdin mi pastayı?"

"Sen yaptın değil mi?"

"Nereden anladın?"

"Bebeğim kim bana tatlı alfa der?"

"Ben derim!"

"Hmhmm, hem sen ne kadar tatlı olmuşsun böyle"

"Güzel olmuş mu? Hyunjin hediye almış şortu"

"Çok güzel olmuş, kıskandım şimdi bak"

"Kıskanmaa hem ben senin sevgilinim!"

"Yerim dudakları-"

"Jungkook ya! Yapma bize bakıyorlar!"

Dudaklarımdan ufak bir öpücük çalıp kaçtığında alt dudağımı dişleyerek kıkırdadım, yapacaksın Taehyung! Gece çökerken biten içkileri topladık, Hyunjin bana göz kırparak Jungkook'a uzattı hediyesini.

"İyi günlerde kullanın, gittik biz! "

Felix'in elinden tutup götürdüğünde salona geçtik, kutuyu yavaşça açıp direkt kapattı.

"Sikeyim beynini Hyunjin!"

"Ne almış?"

"Boşver bebeğim"

"Ama merak ettim, açar mısın?"

"Utanırsın"

"Neden utanayım! Utanmam ben hiç!"

Açtığında bir sürü paket paket prezervatif görmeyi beklemiyordum, tanrım.. Biraz kızardım ama normal bu!

"Normal bu"

"Ha?"

"Yani normal birşey, utanmadım bak gördün mü?"

Yanağımı öperek saçlarımı sevdiğinde dudağımı dişledim ve ayağa kalkıp yukarıya adımladım.

Love/Rain Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin