25 bölüm olmuş.. Vay anam babam be jzdmmzmdmxdmxmd
Smut or kaos?
Hadi başlayalımm
Jungkook'tan
"Aynen öyle Hyunjin, evleneceğiz"
"Ee ne zaman?"
Davetiyeyi eline bıraktığımda kıkırdadı, 1 ay sonra düğünümüz var...
"Ay sevindim adınıza ya! Ee Taehyung nerede?"
"Yatıyor, sen verip gelsen olur mu dedi"
"Birşeyi yok değil mi?"
"Sanmıyorum, sadece biraz yorgun. Malum her gün yok nikah dairesi yok takım elbise diye geçti"
"Of ya özledim sizinle gezmeyi ama benimde işlerim yoğun.."
"Düğünden sonra balayına gidersek söz sizi de götüreceğim"
Yanağımı sıktığında gülümsedim, ah bu Hyunjin..
"Neyse ben gideyim artık, Felix'e selam söylersin. Hala bizden hızlı davrandığınıza inanamıyorum.."
"Hıh ne yapsaydık? Mühürlendik işte"
Saçlarını karıştırıp gülerek arabaya bindim, biz evleneceğiz.. Mühürleneceğiz! Eve gittiğimde burnuma dolan yoğun feromonlarla tebessümüm büyüdü, benim küçük omegam kızgınlığa girmiş olmalıydı. Odamıza ilerledim, girdiğimde gözlerimin renk değişimine engel olamazken bakışlarımı saten gecelikle uyuyan bedene diktim. Ah o esmer bacakları.. Yakıyor beni! Üstümü değiştirip altıma şort geçirerek yanına uzandığım gibi göğsüme sokulmaya çalıştı.
"Alfam geldin mi?"
"Geldim bebeğim, iyi misin hm?"
"Hmhm, kokun olduğunda daha iyiyim"
Burnumu saçlarına yaslayarak daha sert yaydım feromonumu, cilve ve kur dolu feromonu her yere dağılırken kasıklarım yanmaya başladı azgınlıkla. Sabret Jungkook..
Sikerim sabrı!
Aptal!
Eşimizle mühürlenmek istiyorum!"Kapat çeneni alfa!"
Taehyung'tan
Jungkook neden gitti ki yine? Burnumu çekerek kazağını altıma serip sürtündüm yavaşça, kızgınlığımın daha 2.günüydü ve çok ıslaktı arkam..
Taehyung alfamızı ara lütfen!
Popomuzu sevsin yine~
Lütfen Taehyung hadii!
Hem alfamız ne demişti, istediğinde söyleyebilirsin?Kurdum haklıydı, telefonu elime alıp arayarak hoparlöre aldım ve daha sert sürtündüm kazağına.
"Bebeğim-"
"A-alfam eve gel"
"Geliyorum şimdi güzelim, iyi misin hm?"
"Mmhh alfam"
"Tanrım.."
Sesi çok güzel!
"J-Jungkook konuş lütfen"
"Ne yapıyorsun güzelim?"
"Kazağına sürtünüyorum alfam~"
Genizden gelen hırlamasıyla gözlerim kaydı, deliğim çok ıslandı yine~
"Bekle beni bebeğim, hemen geleceğim"
"Alfam ıhmm! K-kucağını istiyorum"
Telefon kapandığında boşalarak kendimi yatağa bıraktım nefes nefese, gözlerim doluyor sarılmak istiyorum.. Üstüme boxer giyindim, kazağı yere atıp sıkıca sarıldım yorgana hıçkırıklarla. Çok hassas hissediyordum, çok ilgi istiyordum şuanda alfamdan ama yanımda değildi! Dakikalar sonra kapandı gözlerim, gözlerimi araladığımda Jungkook saçlarıma öpücükler diziyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love/Rain
FanfictionAlfa Jeon, yağmurlu bir günde çocuklarla oyun oynarken ona çarpan omeganın kokusunu her yerde duymaya başlamıştı. "Sikeyim ne yapayım Hyunjin? Sanki her yerde o bilinmez omeganın kokusunu duyuyorum!" Taehyung:23 Jungkook:25 Hyunjin:23 Felix:25 Hyu...