20

1.4K 205 120
                                    

Hi babyss nasılsınız?

Slow ilerliyor olabiliriz gerçekten kaos yapmak istemiyorum, bebeklerim çok şirinler çünkü..

Umarım sıkılmıyorsunuzdur.

Not:Watty yüzünden tüm hevesim kaçtı.. Umarım gitmez demekten başka çaremiz kalmadı sanırsam... Watty tamamen yok olana kadar buradayım<3

Hadi başlayalımm




Taehyung'tan

Heyecanla kapıyı çalıp üstümü düzelttim, arkam çok ıslak.. Kurdum eşini istiyordu, utanmıyorum ki hıh! Jungkook kapıyı sadece şortuyla açtığında sarıldım hemen, belime sarılıp dudaklarıma kapanarak kapıyı kapattı ve arkasına yasladı sırtımı. Sertçe emiyor, alt dudağımı ısırıp duruyorken çıkan hırıltılı nefesleri arkamın daha fazla ıslanmasını sağladı. Feromonu çok baskındı, nefesimiz gittiğinde dudaklarımdan ayrılıp alnını alnıma yaslayarak mırıldandı.

"Çok özledim seni"

"B-bende"

"Çok güzel kokuyorsun, duş mu aldın?"

"Hmhm, t-terlemiştim"

"Yatalım"

Kafamı salladım sadece, odaya girdiğimde buram buram feromonu yaktı ciğerimi. Sertleştim yine.. Uzanıp beni yanına uzandırdı, belime sarılarak boynuma sokulup öpücükler dizmeye başladığında nefesim yine tanrı kontrolünden çıkmaya başladı.

"Taehyung"

Hırlayarak söylemesiyle kurdum haykırdı.

Alfam!
Popomuzu sevsin mi~

"Bilmem, sever mi?"

Bence sever~
Sorabilir misin lütfen?

Mırıldandım sessizce.

"Jungkook"

"Efendim bebeğim?"

"Sana birşey soracağım"

"Sor birtanem"

"P-popomu sever misin?"

"Ha?"

"Yani çok ayıp olmaz bence, hem sen benim sevgilimsin?"

"Anlamadım bebeğim ne yapayım?"

"P-popomu sev"

"Tanrım.. Yerim seni masum bebeğim benim, severim tabi"

Eli kalçamı okşarken kıkırdayarak dudaklarına öpücük bıraktım.

"Bak ben artık kendim öpüyorum hiiç utanmadan"

"Taehyung gerçekten çok tatlısın sen.. Ölürüm sana!"

"Jungkook ama ya deme öyle dedim!"

"Uyuyalım yoksa yiyeceğim seni"

Dudaklarından ufak bir öpücük daha alarak tebessüm ettim.

"İyi geceler sevgilim"

"İyi geceler omegam"

Jungkook beni çok seviyor...











Jungkook'tan

Gözlerimi Taehyung'un üstümdeki ağırlığıyla açtım, tanrım çok güzel! Sıkıca sarılmış üstümde yatıyordu, elim hala kalçasını severken geri çektiğimde gözlerini aralayarak dudak büzdü. Elimi tutup kalçasına koyarak yüzüme baktı büzülü dudaklarla.

"Sev popomu amaa"

Sike-sakinleş...

"Bebeğim?"

Love/Rain Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin