Hoppaa iki fice birden yb attım çünkü bugün bayram, size bayram hediyesi olsun dedimm.
Herkese iyi bayramlarr🤍🤍
Taehyung hoşlandığını kendine itiraf edecek diyenler?
Jungkook hoşlandığını söyleyecek diyenler?
Kaos or kiss?
Hadi başlayalımm
Jungkook'tan
Tanrım yalvarırım öldür beni artık yoksa ağlayacağım, masumca kucağımda uzanmış elimle oynarken dolu gözlerimle yüzünü inceliyordum son 1 saattir yaptığım gibi. Ben.. Ben Taehyung'a çok aşığım!
Saçlarını öptüğümde mırıldandı."Sende böyle hissediyor musun?"
"Nasıl?"
"Sanki sanki hız trenine binmiş gibi ama daha da huzurlu, kurdum çok sustu. Normalde susmazdı"
"Bende öyle hissediyorum"
Ama aşk çeşmesi versiyonunu.. Gözlerime baktığında anlık kırmızılarım onunla buluştu, gözlerimi kaçıracakken gözümün altını okşayarak hayranlıkla mırıldandı.
"Gözlerin çok güzeller, alfanın göz renkleri demi?"
"Hmhm"
"Alfan çok şirin bence, kurdum diyor yani"
Kurdum sus lütfen dayanamıyorum!
Omegama söyle artık!
Öpmek istiyorum..Sarı hareleriyle bakarken burnumu burnuna sürtüp titrek bir nefes aldım.
"Taehyung"
"E-efendim?"
"Çok tatlısın"
"Teşekkürler"
"Melekler gibisin, masum meleğim benim"
Hemen utanarak yüzünü kapattı ve sitemle konuştu.
"Kook aniden böyle dememelisin! Kurdum çok utanıyor"
"Hmm sen utanmıyorsun yani?"
"Hayır kurdum!"
"Hmhm inandım"
"İnan! Ben ben hiç utanmam"
"Hmm tamam"
Kucağımdan kalkıp koltuğun ucuna oturarak kollarını bağladığında gülerek dizlerine uzandım.
"Kızma banaa"
"Kızmadım hıh"
Sana sarılıp bırakmamak istiyorum Taehyung, kokunla ölecek durumdayım. Nasıl bu denli aşık edebildin kendine beni?
Taehyung'tan
Jungkook uyuyordu, dizlerimde hemde! Daha önce kimse dizimde uyumamıştı..
Şeyy Taehyung
"Ne oldu omega?"
Saçlarını sevelim mi birazcık?
Çok güzel duruyor, yumuş yumuştur kesin.."Kızmaz mı?"
Kızmaz bence, hem Jungkook bize hiiç kızmıyor ki?
Omegam haklıydı.. Yavaşça elimi saçlarına daldırıp okşamaya başladım, uww çok şirin! Telefonuma mesaj geldiğinde elime aldım, hiih sabah olacak neredeyse!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love/Rain
FanfictionAlfa Jeon, yağmurlu bir günde çocuklarla oyun oynarken ona çarpan omeganın kokusunu her yerde duymaya başlamıştı. "Sikeyim ne yapayım Hyunjin? Sanki her yerde o bilinmez omeganın kokusunu duyuyorum!" Taehyung:23 Jungkook:25 Hyunjin:23 Felix:25 Hyu...