Smut or kiss?
Kaos or smut?
Aklımda birşeyler var:)
Kontrol etmeden atıyorum, yazım yanlışlarım olduysa kusura bakmayın pls
Oy ve yorumlarınızı unutmayınızz
Hadi başlayalımm
Jungkook'tan
Sikik şey! Elimi hızlandırıp kendimi çekerken kayan gözlerimi kapattım, tanrım dayanamıyorum delireceğim! Boşaldığımda yeniden sertleşmeye başlayan aletim canımı sıkarken duş aldım soğuk suyla, en azından soğuk su birazda olsa bastırıyordu isteğimi.. Üstüme şortumu geçirip yatağa uzanarak kıkırdadım, birde tatlı tatlı soruyor sizinde arkanız ıslanıyor mu diye.. Taehyung ölümüm olacak! Nasıl aşığım ama.. Kapım tıklandığında gel dememle içeriye girdi, üstünde benim kıyafetlerim varken masum düşünemiyorum üzgünüm Tae.. Çok yakışıyordu kıyafetlerim ona, benim feromonumla çevrili olması kurdumu memnun ederken elindeki çayı bana uzattı.
"Imm bu çay sakinleştiriyormuş, eczacı söyledi"
"Eczaneye mi gittin?"
"Hmhm, canın acısın istemem.. Benim canım acıdığında senin eşyalarının kokusu iyi geliyordu, sana ne iyi gelir bilmediğim için çay yaptım bende"
Delireceğim az kaldı! Çayı elinden alıp komodine bırakarak kucağıma çektim bedenini, şaşkınlıkla yüzüme baktığında sarıldım beline.
"Bana sarılman iyi gelir"
"Gerçekten mi?"
"Hmhm"
Kokuna bayılıyor kurdum çünkü.. Sakinleşiyor temas ettiğimde..
"O zaman hep sarılırım kurdun kendini kötü hissetmesin diye"
"İyilik meleği gibisin"
Sırtımı başlığa verip kucağımda yan oturan bedenin bacaklarını kapattım yorganla, esmer bacaklarına bakmak bana iyi gelmeyecektir.. Sapık değilim! Sadece çok etkileniyorum ondan.. Çok seviyorum ilk kez oluyor bu.. Kıpırdandığında dudağımı dişledim.
"Kıpırdanma canım"
"Şey tamam ama ya kapı çalarsa?"
"Boşver çalsın"
Ağlamak istiyorum Taehyung, seni tanrı bana öleyim diye gönderdi sanırım.. Kurdum kokusuyla mayışırken tekrar kıpırdandığında belini daha sıkı sardım kolumla.
"Kıpırdanma Tae"
"Ama rahat oturamadım, ondan"
"Otur"
Rahatça kucağıma kurulduğunda siktir çektim, keşke kıpırdansaydın da penisimin tamda üstüne oturmasaydın be Taehyung.. Yakacaksın illa beni yazık bana! Yüzüme bakarak dudak büzdü ve yanağıma dokundu.
"Ateşin var gibi, sanırım kızgınlık yüzünden değil mi?"
"Hmhm"
"Kurdun hangi renk?"
"Siyah"
"Yaa çok şirin! Benim kurdum gri ama beyazlı, çok sakin ve uslu biliyor musun? Hiç kurdumla kavga etmedim fazla"
Biliyorum, çok uyumlu ama bir o kadarda yakıcı..
"Bu güzel"
"Sen ettin mi?"
"Ben kurdumla çok kavga ederim, laf dinlemez şerefsizin teki kendisi"
İçime pençelerini geçirip bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love/Rain
FanfictionAlfa Jeon, yağmurlu bir günde çocuklarla oyun oynarken ona çarpan omeganın kokusunu her yerde duymaya başlamıştı. "Sikeyim ne yapayım Hyunjin? Sanki her yerde o bilinmez omeganın kokusunu duyuyorum!" Taehyung:23 Jungkook:25 Hyunjin:23 Felix:25 Hyu...