Ehehehehe uzun yazmak istiyorum bu hikayeyi, umarım güzel oluyordur kafama göre yazıp duruyorum çünkü..
Nasılsınız?? Hayat nasıl gidiyor?
Hadi başlayalımm
Taehyung'tan
Burası çook güzel! Önümdeki mor tatlıyı kaşıklayarak limonatamdan içtiğimde zorlukla yutkundum, ya babam öğrenirse yine tatlı yediğimi? Biraz göbeğimde çıktı sanki.. Hyunjin saçlarımı arkaya atarak gülümsedi.
"Ye hadii, ben üç tane yedim bile birşey olmaz!"
"Ama fazla kilo yapar bunlar?"
"Yapsın, sen zaten zayıfsın. Hem kilo almak sana çok yakışır"
Yakışır mı? Kafamı sallayıp tatlımı kaşıklamaya devam ettiğimde kurdum memnundu, kurdum çok sakin ılımlıydı ama bazen çok huysuz olabiliyordu. Anlık irkildiğimde kurdum seslice konuştu.
O alfa burada!
"Ne?"
Dünkü alfa burada!
Direkt kalkıp tuvalete adımladım ve titreyen ellerime baktım, dokunamaz Taehyung sakinleş.. Hep o eski olay yüzündendi, çok korkuyordum insanlarla temastan artık. O adam bana vurmuştu çünkü, üstümü çıkarmaya çalışmış beni öpmek istemişti.. Alfa babam onu şikayet edip evden kovarken omega babam bana kızmıştı kuyruk sallama diye ama ben birşey yapmamıştım ki? Tuvaletten çıktığımda karşımda dikilen alfayla afalladım.
"Oo kimler buradaymış? Naber sarı bomba"
"Git buradan"
"Hadi ya gitmezsem ne yaparsın? Vurur musun yoksa?"
Hyunjin vur ağzına demişti! Sinirle bakıp ağzına yumruk vurduğumda gerileyerek çenesini tuttu ve şaşkınca kaldı yerinde, bense mutlulukla masaya gidip oturdum. Yaptım! Vurdum ona!
"Neden bu kadar mutlusun ya?"
Hyunjin gülerek söylediğinde kıkırdadım.
"Alfaya yumruk vurdum!"
"Ha?"
"Ne?!"
"Ne yaptın ne?"
Neden hepsi şaşırdı ki?
"Dün geceki alfa önüme geçti, bende ağzına yumruk vurdum Hyunjin'in dediği gibi!"
"Geri vurdu mu sana?"
"Hayırr vurmadı! Ben vurdum ona"
Kıkırdayarak limonatamı içtiğimde alfa masaya gelip ellerini hırsla vurdu.
"Ne sikim yaptığını sanıyorsun sen lan?!"
Omuz silktim.
"Vurdum sana?"
"Hangi cesaretle vurdun? Pasif bir omegasın sen kendine gel!"
"Olsun yine de vurdum işte, hem pasifsem ne olacak ki? Pasifler vuramaz mı Hyunjin?"
Hyunjin gülerek saçlarımı karıştırdığında dudak büzdüm, neden güldü ki? Alfa tam üstüme gelecekti ki Jungkook ve Felix ayağa kalkıp onu tutarak götürdüler.
"Neden gittiler?"
"Biraz sohbet edeceklermiş onunla, ee sen neler yaptın?"
"Şey Hyunjin birşey sorabilir miyim?"
"Sor tabii"
"Şimdi ben omegayım ya?"
"Hmhmm"
"Şort giyinirsem ayıp olur mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love/Rain
FanfictionAlfa Jeon, yağmurlu bir günde çocuklarla oyun oynarken ona çarpan omeganın kokusunu her yerde duymaya başlamıştı. "Sikeyim ne yapayım Hyunjin? Sanki her yerde o bilinmez omeganın kokusunu duyuyorum!" Taehyung:23 Jungkook:25 Hyunjin:23 Felix:25 Hyu...