6

2.1K 325 140
                                    

Smut mu geliyor yoksa?

Yok size smut kxdmxmdmxmdm

Şaka canım yok demedim ehe.

Bakalım neler olacak?

Hadi başlayalımm








Jungkook'tan

Nefeslerim boğazıma dizilirken sıkıca sarılıyorduk, burnunu göğsüme sürtüp tekrar hıçkırarak yanağını sürtmeye çalıştığında emin oldum. Ben Taehyung'a geri dönüşü olmayan bir şekilde aşıktım.. Saçlarına ufak öpücükler dizip sakinleştirici feromonumu yaymaya başladığımda mırıltılarla olabilir gibi daha da sokulmaya çalıştı bana.

"Özür dilerim, özür dilerim ben seni zorlamak istemedim sarılalım diye"

"Zorlamadın, bende sarılmak istedim"

"G-gerçekten mi?"

"Hmhm, böyle şeyleri düşünme"

Çünkü senden her uzak kaldığımda canımın acısı katlanıyor, kalbim acıyor resmen Taehyung..

"Hadi uzan biraz, yanındayım tamam mı? Gitmeyeceğim"

"Seni işinden etmek istemem"

"İşim yok merak etme"

Şuanda en önemli işim sensin, kalbim deliriyor Taehyung! Kurdun çok tatlı, çok cilveli ama bunu masum bir istekle yapıyor. Kötü bir art niyet barındırmadan, utanarak belirtiyor istediğini.. Uzandırıp yanına uzanarak yorganı üstümüze örttüm, sertleşmiş penisimi umursamadan saçlarını sevmeye devam ederken uykulu uykulu mırıldandı.

"Teşekkürler, teşekkür ederim yanımda durduğun için"

"Birşey değil canım, uyu hadi"

Gözleri ağır ağır kapandığında kurdum mırıldandı hayranlıkla.

O kadar güzel ki..
Benim omegam çok tatlı..
Çok masum ve şirin, onu kokumuzla sarmamız hoşuna gitmiş.

Tebessümle dudaklarımı alnına bastırıp çıktım odadan, salona indiğimde babası bakışlarını bana çevirdi. Adam kızsa haklı, evine gelmişim aptal gibi..

"Otur bakalım"

Karşısına oturup yutkunmaya çalışarak yere baktım.

"Taehyungla aranda ne var?"

"Hiç, hiç birşey"

"Bu zamana kadar hiç bir arkadaşını yanında istemedi kızgınlığında?"

Sustum sadece, ne diyeceğimi bende bilmiyordum ama sevinmiştim buna. Bana güveniyordu..

"Neyse artık o sizin aranızda, demem o ki ne olursanız olun ister arkadaş ister sevgili. Benim çocuğumu üzme ya da ona kötü davranma, kalbini sakın kırma. Pamuk gibi bir kalbi var zaten, hemen dağılıverir"

"Üzmeyeceğime emin olabilirsiniz"

"Bu güzel, zaten Taehyung sana güvenmese yanına çağırmazdı"

"Bana güvenmesi gerçekten çok özel benim için"

Taehyung elinde yastığıyla aşağı indiğinde tebessüm ettim, o kadar tatlı ki.. Yanıma oturup utanarak babasına baktığında saçlarını karıştırıp güldü.

"Tanrım çok şirinsin, güzel oğlum benim"

"Baba ya deme öyle!"

"Tamam tamam utanma hemen, demedim"

Love/Rain Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin