Ehehehehe biraz olayları değiştirelim hm?
Sizce neler olacak ehehehe
Kaos istiyorum...
Hadi başlayalımm
Jungkook'tan
Taehyung telefonları açmıyordu? Meraklanan kurdumla evine gittiğimde açmadılar kapıyı ilk, daha sonra kızarık gözlerle kapıyı açan bedene baktım ağzım açık. Her yanı pamuk şeker kokuyor, feromonu buram buram dağılıyorken dudak büzdü.
"J-Jungkook çok acıyor"
Burnunu çekerek ağlamaya başlamasını beklemiyordum, siktir ne bok yiyeceğim? Ben daha önce hiç bir omeganın kızgınlıkta yanında olmadım ki? Daha doğrusu hiç bir omeganında yanında olmadım ama neyse.. Yutkunarak içeriye girip saçlarını sevdim, burnunu çekerek yaşlarını silmeye çalıştı.
"Ştt tamam ağlama"
"A-ama acıyor, neden böyle oldu bilmiyorum. Kurdum kurdum çok acıtıyor karnımı"
Koltuğa oturtup yanına oturarak yüzünü ellerim arasına aldım ve yaşlarını sildim, yanağını elime masumca sürterek gözlerime baktı sarı hareleriyle. Tanrım sana geliyorum!
"Gözlerine bak nasıl kızarmış, babanlar evde değil mi?"
"Iıh gittiler, bugün gelmeyecekler"
Nasıl sorabilirim ki?
"Yani normalde kızgınlıklarında ne yapıyorsan onu yap, işe yaramadı mı?"
"Yaramadı, kurdum normalde canımı acıtmazdı ki? Şimdi acıtıyor ama, çok çok hemde. Karnımı da acıtıyor"
Sarılmak istiyorum, sarılmak istiyorum!! Sessizce mırıldandım, ona iyi gelmek istiyordum. Alfaydım sonuçta, kokum ona iyi gelir mi? Ceketimi çıkarıp üstüne örttüğümde ağlaması biraz daha duruldu, kızaran yanaklarla ceketime burnunu dayamış dururken saçlarını sevdim biraz.
"Şimdi daha iyi misin hm?"
"Hmhm teşekkür ederim"
"Birşey değil"
Yeter ki ağlama..
"Neden geldin ki aniden?"
"Üzgünüm haber veremedim, aradım ama açmadın. Neden mesajlarıma cevap vermedin?"
Utanarak dudağını dişledi ve kafasını yere eğdi.
"Babam telefonumu aldı"
"Ne? Neden?"
"K-kızgınlığımda alıyor hep, babannem dedi ona da. Dedi ki almazsan başkalarına mesaj yazabilir, hemde ayıp mesaj dedi! Ben kimseye ayıp mesaj yazmadım ki hiç?"
Senin ailenin anasını bacısını sikeyim Taehyung!
"Siktir et sen onları, bekle tamam mı hemen gidip geleceğim"
Kafasını salladığında ceketimi vereceği zaman tekrar üstüne örttüm.
"Sende kalsın"
Direkt eve gidip yorganımla birkaç kıyafetimi aldım, kapıyı çaldığımda açarak baktı usulca.
"Bunları al tamam mı?"
Dudak büzüp kafasını salladı ve mırıldandı.
"Utandım.."
"Utanma, herkes kızgınlığa giriyor. Ben şimdi gidiyorum tamam mı?"
"Tamam, tekrar teşekkür ederim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love/Rain
FanfictionAlfa Jeon, yağmurlu bir günde çocuklarla oyun oynarken ona çarpan omeganın kokusunu her yerde duymaya başlamıştı. "Sikeyim ne yapayım Hyunjin? Sanki her yerde o bilinmez omeganın kokusunu duyuyorum!" Taehyung:23 Jungkook:25 Hyunjin:23 Felix:25 Hyu...