32:')

796 148 67
                                    

Hiii 32.bölümle karşınızdayım!

Sizce neler olacak?

Jungkook.. Şimdiden sana sabır diliyorum xjdnxjdnxndn

Hadi başlayalımm







Taehyung'tan

Çok sıkıcı! Jungkook uyuyordu, bense burnumu çekip durarak boynuna sokulmaya çalışıyordum. Karnım yüzünden kendimi çekemiyordum bile! Elini belime sarıp sırtımı okşamaya başladığında gözlerimi sildim.

"Birtanem, iyi misin hm?"

"D-değilim"

"Ne oldu? Ağrın mı var?"

"Hayır, sadece sıkıldım hamilelikten.
K-kendime dokunamıyorum bile"

"Ben buradayım güzel bebeğim, bana söyleyebilirsin?"

"Sana hala kızgınım!"

"Olsun, kızgın ol"

Dudağıma ufak öpücükler dizip alt dudağımı emerek altımdaki boxerı çıkardı, penisime elini sardığında mırıldandım.

"Özür dilerim"

"Hm?"

"Ö-özür dilerim, hep sana kızıp duruyorum. Birde birde yüzsüz gibi bana dokunmanı söylüyorum"

Elini penisimden çekip burnunu burnuma sürttü.

"Deme öyle omegam, bana istediğin kadar kızabilirsin sorun olmaz. Tabikide sana dokunacağım, hamilesin ve karnın engelliyor kendini tatmin etmeni. Benim hoşuma gidiyor seni tatmin etmek"

"J-Jungkook"

"Efendim meleğim?"

"Seni seviyorum, çok seviyorum!"

Hıçkırarak sarılmaya çalıştım ama göbeğimden olmuyordu!

"Ağlama birtanem, ağlama güzelliğim"

"B-başkası olsaydı benimle böyle ilgilenmezdi, ben çok aptalım! Hep sana kızıp duruyorum ama istemeden oluyor!"

"Ştt biliyorum, bak sen üzülürsen bebeğimizde üzülür"

"Ü-üzülmem tamam"

Yaşlarımı silerek dudağıma öpücük bıraktığında boynundan kendime çektim, deliğim ıslak! Sertçe öpüşümüz son bulduğunda kırmızı gözlerle bakarken yutkundum ve araladım bacaklarımı istemsizce.

"A-Alfam hadi"

"Taehyung.."

Burnunu karnıma sürtüp öpücükler bırakarak kasıklarıma indi, deliğimi yaladığında hazla kaydı gözlerim.

"Mmhh"

"Çok tatlısın, belirgin karnınla aşırı şirin duruyorsun birtanem"

Dudaklarını deliğime kapattığında çığlık attım zevkle, elini penisime sardıktan sonra parmaklarını ekledi deliğime.

"J-Jungkook hayır mmhh! Dur!"

Hareketlerini durdurup dudaklarını yalayarak yüzüme baktığında kollarımı açtım masumca.

"Alfam kucak"

Gülerek beni dikkatlice kucağına oturttu, boxerın kapattığı uyluklarına kendimi tamamen bastırıp elimi sert omuzlarından penisine indirdim. Okşadığımda iç çekerek kafasını arkaya attı.

"Taehyung, dayanamam bebeğim sen-ahh"

Boxerını çekiştirip indirdikten sonra çekmeye başladım penisini yavaşça, hazla hırıltılı inlemeler salıyorken içim gidiyordu sanki! Parmaklarını deliğime tekrar soktuğunda inleyerek daha sert asıldım penisine.

Love/Rain Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin