Ehehehhe smutlu bölümler artacak dikkat!
Arsız Taehyung diyenler +1
Kontrol etmeden atıyorum, yazım yanlışlarım olduysa takılmayın pls..
Oy ve yorumlarınızı unutmayınız
Hadi başlayalımm
Taehyung'tan
Alfamın kucağında nefes nefese dinleniyordum hala, dakikalardır nefeslerimiz anca düzene girmeye başlamıştı. Ben hiç utanmadım ilk kez! Utanmamak hoşuma gitmişti ama arkam acıyor.. Anlamışçasına dudaklarını omzuma bastırıp deliğimi sevdiğinde tısladım.
"Acıyor mu güzelim?"
"Birazcık"
"Tanrım.. İçinden ne çıktı senin hm?"
"Hiiç, hem sevgililer utanmazlar birbirlerinden! Çok mu ayıp oldu?"
"Hayır bebeğim, hoşuma gitti bana karşı açık olman"
Kıkırtılarla boynundaki koca mor diş izime bastırdım dudaklarımı.
"Bana çook aşıksın~"
"Kelimelerle anlatılmayacak kadar çok hemde"
"Bende sana ki! Kocaman seviyorum seni"
"Taehyung"
"Efendim?"
"Bana güvendiğin için teşekkür ederim"
Tebessümle yüzüne baktım, artık gerçekten utanmak istemiyordum çünkü hep kendimi geri çekmem ikimizide zorluyordu.
"Sana güveniyorum çünkü sen kimse gibi değilsin alfa, sana bütün kalbimle güveniyorum. Asıl ben teşekkür ederim, beni bekleyip sabrettiğin için"
Dudaklarımdan ufak bir öpücük alarak kıkırdadı.
"Seni her zaman beklerim, istersen seneler sonra hazır ol bunu sorun etmezdim bebeğim"
"Çok düşüncelisin.. Ağlamak istiyorum"
"Seni seviyorum"
"Bende seni seviyorum şeker alfam"
Dudaklarına öpücük bırakıp boynuna sokularak gözlerimi kapattım, gözlerimi açtığımda Jungkook yanımda yoktu? Üstüme tişörtünü ve boxer giyinip aşağıya indiğimde yemek yaptığını görmek gülümsememi sağlamıştı, arkasından beline sarılıp çenemi omzuna dayadım.
"Ne yapıyorsun?"
"Günaydın bebeğim, yemek yaptım"
"Ben yapardım, keşke uyandırsaydın.."
"Olsun, hadi bakalım"
Beni kucağına aldığında beline bacaklarımı sarıp kıkırdadım. Odaya girdiğimizde havlu ve kıyafet hazırlayıp beni küvete oturttu.
"K-kendim yapardım?"
"Olsun ben yıkarım seni, hem güzel kokunu daha fazla duymuş oluyorum"
Üstümdekileri çıkarıp utançla bacaklarımı birbirine bastırdım, neden sertleştim ki?!
Saçlarımı ıslatıp köpürttü iyice, o sırada kıkırtılar bırakıyordum banyoya. Duruladıktan sonra dudaklarını omzuma bastırıp güldü sessizce."N-neden güldün?"
"Sertleşmişsin bebeğim"
"Jungkook ya! Sussana!"
"Sustum tamam"
Hala sessiz sessiz gülüp dururken dudak büzerek arkamı döndüm ona küvette, oysa omuzlarımı öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love/Rain
FanfictionAlfa Jeon, yağmurlu bir günde çocuklarla oyun oynarken ona çarpan omeganın kokusunu her yerde duymaya başlamıştı. "Sikeyim ne yapayım Hyunjin? Sanki her yerde o bilinmez omeganın kokusunu duyuyorum!" Taehyung:23 Jungkook:25 Hyunjin:23 Felix:25 Hyu...