"Nu niet Sam.."
"Maar??"
"Nee-"
"Hoezo niet?"
Noah was aan het sleutelen aan zijn brommer, terwijl Sam tegen de deur van Noah's kamer leunde. Noah kwam overeind, pakte een andere sleutel en boog zich weer over de brommer. Sam liep op Noah af.
"Is het niet eens tijd om weer eens naar buiten te gaan? Te basketten of-"
"M'n hoofd staat er niet naar.. oké?"
"Vanwege Dante?"
"Ja, Sam, vanwege Dante ja."
"Oh.." Sam viel stil. Dante en Sam gingen vaak niet gemakkelijk door één deur, maar Noah zo zien deed hem pijn. Het enige wat Noah tegenwoordig deed was boksen en ja.. klusjes doen in de boksclub. Sam had al meerdere malen geprobeerd om hem het pand te doen verlaten, maar tevergeefs. Maar dit keer zou het hem lukken. Hier gaat hij geen 'nee' op kunnen zeggen.
Sam stond een beetje te wiebelen op zijn benen en raapte vervolgens de moed bijeen om te spreken. Een grijns verscheen op zijn gezicht."Ik had een idee!"
Noah kwam overeind. "Ik ook! Zitten op het bed en zwijgen!"
De grijs op het gezicht van Sam verdween weer. Noah bleek zich direct te realiseren dat hij iets te bot uit de hoek gekomen was en schudde zijn hoofd.
"Sorry Sam, zo bedoelde ik dat niet.."
"Kijk, ik begrijp dat ge het moeilijk hebt hè.. met de verdwijning van Dante enzo.. maar is misschien daarom een beetje afleiding niet verkeerd?"
Noah pakte een doek van het zadel van de brommer en maakte zijn handen schoon. "Oké.. wat stelt ge dan voor?"
"Das een verrassing." Een glimlach verscheen weer op het gezicht van Sam. Noah wierp hem een bezorgde blik terug. Hij kende die verrassingen van Sam inmiddels wel.
"Toch niet weer een wellness middag hè? De vorige keer- Met Celeste? In geen DUI-ZEND jaar-"
"Nee nee, geen wellness-"
"Daarnaast.. ik wil alleen maar jouw naakte lichaam zien.."
"Nu?.." Sam benaderde Noah en legde zijn hand op de heup van Noah. Noah greep Sam bij zijn middel.
"Ja.. nu." Noah pakte Sam nu vast bij zijn wangen en drukte zijn lippen vol lust op die van Sam. Hij probeerde Sam's jasje uit te trekken, maar Sam trok zichzelf een beetje terug.
"Hey hey hey en mijn verrassing dan?"
Noah deed de rits van zijn broek open en schoof zijn broek een beetje naar beneden. "Ik heb hier nog een grotere verrassing voor u. Komaan, op uw knietjes."
Gehoorzaam ging Sam op zijn knieën zitten en keek hij omhoog naar Noah, die nu nog groter leek dan dat hij al was.
"Ik had daar dus wel al voor betaald hè.."
"Ja en dit krijgt ge dus gratis." Noah trok nu ook vlotjes zijn onderbroek naar beneden en pakte zijn piemel beet. Na een paar wrijfbewegingen was het geslachtsdeel al zo verstijfd dat het zou kunnen fungeren als een bokszak. "Allez kleed u eens uit."
Mopperend trok Sam eerst zijn jasje uit en daarna begon hij met het ontknopen van zijn hemd.
"Ik had me er zo op verheugd.."
"Schiet gewoon op.. of heeft Sammyboy soms hulp nodig?" Speels aaide Noah Sam over zijn hoofd. Sam keek een beetje pips omhoog.
"Echt hè, ik ga mijn geld niet meer terug krijgen-"
"Ge krijgt hier toch iets veel beters voor in de plaats."
"Ja ja.."
Noah pakte Sam zachtjes vast bij zijn kin. "Sam?"
"Ja?"
"Is alles oké? Vind ge dit oké?"
"Ahja, zo kan ik u ook opvrolijken natuurlijk."
Sam pakte de penis van Noah beet en begon zachtjes de eikel te likken. Beetje bij beetje verdween het oppervlakte van Noah's geslachtsdeel in Sam's mond en keel. Noah legde zijn handen op Sam's hoofd en trok hem iets dichter naar zijn kruis. Sam gebruikte zijn tong om een beetje variatie in het ritueel te brengen, waarna Noah zachtjes begon te kreunen. Sam zoog zachtjes aan de eikel en gebruikte zijn handen om de penis te strelen en zo Noah meer en meer te plezieren. Sam keek nog even snel omhoog om te zien of Noah nog wel genoot. Aan de grijns op Noah's gezicht te zien wel, dus ging Sam door. Hij verhoogde het tempo waarmee hij met zijn tong over en rondom Noah's eikel gleed en ook zijn hand nog steeds gepassioneerd Noah's geslachtsdeel. Aan het gemurmel van Noah te horen kwam de climax eraan. Sam nam de penis uit zijn mond en focuste zich nu volledig op het aftrekken, waarna sperma Sam om de oren en in het gezicht vloog. Noah ging nu ook op zijn knieën zitten en veegde het sperma van Sam's gezicht af met zijn vinger. Hij stopte zijn vinger vervolgens in de mond van Sam, waarna hij hem vervolgens gepassioneerd begon te zoenen, Noah's handen langzaam via Sam's wangen en nek naar zijn rug. Noah's tong verkende de binnenkant van die van zijn lief. Om adem te kunnen halen rukte Sam zich eventjes los uit Noah's greep.
"Zie? Nu ben ik weer vrolijk." pufte Noah, waarna hij weer bovenop Sam dook om het zoenritueel af te maken.
JE LEEST
Jongensdingen 2: Casanova's
Fiksi PenggemarAlle schade die de Rozenkruisers hebben aangericht is ongedaan gemaakt. Met de hulp van Sam, Noah, Hanne en Louise is Bo weer helemaal terug. Maar of het daadwerkelijk beter gaat met de karakters is de vraag... ze worstelen met zichzelf en met de m...