Wat heb ik nu weer gedaan? Afspreken met Noah? Vind ik Noah leuk? Duh. Maar afspreken? Dit is dus wat alcohol met je doet, Louise. Ik had nooit naar Emilie moeten luisteren.
Louise lag onder de lakens van haar bed. Ze had de halve dag met Emilie getelefoneerd. Emilie zat in Berlijn en kon niet bij haar zijn, nu Louise haar beste vriendin net zo nodig had. Emilie vroeg nog super mysterieus of er al een pakketje was binnengekomen, maar de postbezorger was nog niet langs geweest die dag, dus Louise vond het alleen maar verdacht.
Eindelijk eens goede seks gehad en vervolgens gaat die gewoon met de eerste die ze tegenkomt neuken alsof het niks is. Ik dacht echt dat...
Er werd op de deur geklopt. Louise trok snel het laken van haar hoofd en kwam een beetje extra overeind.
"Binnen!"
Langzaam opende de deur van Louise's kamer en Frederics hoofd verscheen om de hoek. Toen zijn ogen de haren ontmoetten, keek Fre verschrokken op.
Louise keek hem vragend aan."Wat?"
Frederic schudde zijn hoofd. "Nee, niks. Weet ge toevallig waar Oli blijft? Die zou ondertussen al een paar uur geleden geland moeten zijn."
Shit. Oli. Olivier zou vandaag, na een trip in Amerika, thuiskomen. Totaal vergeten. Hopelijk heeft hij drank bij zich, want ik heb de helft van de voorraad al bijna opgezopen.
"Nee, geen idee.."
Frederic knikte. "Ik zal hem nog eens gaan bellen zeker.."
Frederic liep weer naar achteren en sloot de deur achter zich. Louise was weer helemaal alleen. Het enige wat haar gezelschap hield, was haar oversized hoodie (die ze nu al drie dagen op rij droeg) en de fles wijn naast haar bed. Ze graaide met haar hand naar de fles, pakte hem beet en zette de fles aan haar lippen. Ze gooide een volle teug achterover en hield de fles stevig vast.
Noah... Noah... Wherefore art thou Noah? Noah was zo lief. Hoe hij als enige (naast Emilie dan) mij even stuurde om te zien hoe het met mij ging. Misschien ging het dan toch wat worden? Noahs sexy bokser lichaam was nooit verkeerd geweest en ze heeft tijden lang stil gezeten, maar nu misschien was dit haar kans.
Louise pakte haar gsm en opende weer de chat tussen haar en Noah. Ze las de chats opnieuw en opnieuw en opnieuw.
----------------------
"Hoi Louise, alles oké met u?"
"Ça va.. met u?"
"Ja ook wel ça va... "
"Zin om eens af te spreken?"
"Is goed. Morgen om 14.00 bij de cinema?
Volgens Sam draait er een toffe film op dit moment."
"Jaa tot morgen!"
----------------------
Wat een romanticus. Misschien moet ik.. nee. Of dan wel? Hoe zou seks zijn met Noah? Mannen waren tot nu toe altijd tegengevallen.. maar Noah? Noah is de jackpot. Ik zou toch best nog een keer... God alcohol maar me zo opgewonden. Ik ga hem gewoon een berichtje sturen... gewoon.. een berichtje sturen.. gewoon een berichtje.. gewoon.
"Heyyyy." Verstuur. Oké. God wat antwoord die traag.
Noah kwam online. Louise ging langzaam met haar hand langs haar buik, haar onderbroek in.
"Hey?"
"What you doing?" Louise glimlachte naar haar gsm terwijl haar vingers over haar clitoris streken.
"Net getraind. En gij?"
"Nothing special 😉."
"Zeker dat alles oké is daar?"
"Yes baby."
"Oké dan. Mn pa roept, ik ben weer weg!"
Noah ging offline. Louise zuchtte. Neeeee NOAHHH. Niet nu. Kom terug.
"Byeee 😊."
Louise sloot haar gsm af, toen er weeral op de deur werd geklopt. Louise schrok dit keer en trok snel haar hand uit haar onderbroek vandaan.
Louise schraapte haar keel. "Binnen?"
Nogmaals stond Fre in haar deuropening. "Er is een pakket voor u bezorgd." Frederic gooide een middelgrote doos op haar bed neer. Louise pakte het op en keek naar de afzender. Het kwam uit Duitsland vandaan. Emilie. Frederic ging nog niet weg.
"Oh ja en er is ook bezoek voor u."
"Bezoek? Wie?"
"De Smidt.."
Louise schrok. De Smidt? Noah? Louise kwam meteen haar bed uit. "Zeg dat ik klaar ben binnen een minuut, oké?"
Frederic knikte weer en verliet de kamer. In een razend tempo trok Louise de hoodie uit, spoot wat deodorant onder haar oksels en trok een schattig bloesje aan. Het percentage alcohol in haar bloed zorgde ervoor dat ze met veel moeite in een strakke broek kwam. Ze waggelde naar de spiegel, waar ze nog snel wat make-up op wilde doen. Toen ze in de spiegel keek, zag ze waarom Frederic eerder zo verschrikt naar haar had gekeken. Gehaast ging ze op zoek naar een doekje om haar gezicht mee schoon te maken, tot er plots geluid vanaf de overloop kwam. De deur ging open...
JE LEEST
Jongensdingen 2: Casanova's
Hayran KurguAlle schade die de Rozenkruisers hebben aangericht is ongedaan gemaakt. Met de hulp van Sam, Noah, Hanne en Louise is Bo weer helemaal terug. Maar of het daadwerkelijk beter gaat met de karakters is de vraag... ze worstelen met zichzelf en met de m...