love delivery

41 11 4
                                    

" ඔයා මට කියන්නකෝ යුන්ගි කැමති දේවල්....නිකන් මල්....චොක්ලට් වගේ දේවල්."

" අයිගෝ හියුන්ග් මල් වලට කැමති නැහැනේ....ඒත් එයා එක දවසක් කිව්ව මට මතකයි එයා ෆෝචූන් රෝසස් වලට අනිත් මල් වලට වඩා කැමතියි කියලා."

ටේ හොදට කල්පනා කරන ගමන් උත්තර දුන්න.

" ම්හ් තව."

" එයා.. එයා වයිට් චොක්ලට් කන්න ගොඩක් ආසයි."

ටේ චූටි හිනාවක් එක්ක කිව්ව.ජිමින් චුට්ට චුට්ට වෙනස් වෙන ටේගෙ හැගීම් පිරිච්චි නිල් ඇස් දිහා බලාගෙන හිටිය.ඒවා ගොඩක් ලස්සනයි ජිමින්ගෙ හිත එක ම වචන ටික රිපීට් කරේ කීවෙන වතාවට ද කියලා එයා වත් දන්නෑ.

" හියුන්ග් මොකද්ද ඔයා කරන්න හදන්නේ..."

ටේ ආයෙත් සැරයක් එයාගෙ ඇගිලි ජිමින්ගෙ ඇගිලි එක්ක පටල ගන්න ගමන් ඇහුවේ ඇස් බෝල කරගන්න ගමන්.ඒත් මේ ටේ කරන දේවල් එක්ක ජිමින්ට හිතුනෙ ම ටේව තද කරලා කිස් කරන්න නැතතං හග් කරන්න.එයාගෙ ඔලුවට එන විකාර නවත්තන්න වගේ ඔලුවට පාරක් ගහ ගත්ත ජිමින් බැලුවේ තාමත් උත්තරයක් බලාපොරොත්තුවෙන් එයා දිහා බලාගෙන ඉන්න නිල් ඇස් දිහා.

එයාගෙ ඔලුවට එන විකාර නවත්තන්න වගේ ඔලුවට පාරක් ගහ ගත්ත ජිමින් බැලුවේ තාමත් උත්තරයක් බලාපොරොත්තුවෙන් එයා දිහා බලාගෙන ඉන්න නිල් ඇස් දිහා

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" love delivery "

" love delivery ? "

ටේ ජිමින් දිහා බලන ගමන් ඔලුව කැසුවේ එයාට ඒ මොකක්ද කියලා නොතේරුන නිසා.ටේ දිහා බලාගෙන හිටපු ජිමින් එයාගෙ කලු පාට කැරලි ගැහිච්ච කොනඩෙ අවුස්සන ගමන් හිනාඋනා.

" හුරතල් කම කියන්නෙ මනුස්සයෙක් නම් ඒ ඇත්තටම ඔයා වෙන්නැති ටේ."

ජිමින් ටේගෙ කොනඩෙ අවුස්සන ගමන් හිතින් හිතලා හිනා උනා.ඒක හරිම ලස්සන හැගීමක්.අනිත් පැත්තෙන් ගත්තොත් ටේගෙ බඩේ මේ වෙලාවේ සමනල්ලු පියාබන්න අරන් තිබ්බෙ.

" මං කරන්න හදන්නෙ love delivery එකක්."

" ඒ කිව්වෙ."

ටේ ඇස් හීනි කරලා ජිමින් දිහා බලන ගමන් කිව්ව.

" ඒක සප්රයිස් එකක්..."

ජිමින් ටේට ලං වෙලා මල් හිනාවක් දාන ගමන් මිමිනුවා.ටේත් ඒකට බෝනික්කෙක් වගේ ඔලුව වනන්න ගත්ත.ප්‍රශ්නයක් අහන්න බැරි තරම් ජිමින් ලස්සන උනු එකයි මෙතන තියන ප්‍රශ්නෙ.නැත්තම් ටේ මෙලහකටත් ප්‍රශ්න පත්තරයක් ම අහලා ඇති.

bye ❤️💖

හායි ලමයිනේ.....අද ටිකක් කොටයි...ටයිප් කරගන්න වෙලා මදි උනා.😅 ඊලග එක දිගට දාන්නම් ❤️❤️

වෝට්,කමෙන්ට් කරන කතාව කියවන හැමෝට ම ආදරෙයි.

ඔයාලට කතාව ගැන හිතෙන දේවල් කමෙන්ට් කරන්න අමතක කරන්න එප.☺️💖🌼

🔞SO YOU WANNA PLAY?🔞Where stories live. Discover now