Budi me zvono telefona, pruzam ruku i pokusavam da napipam telefon da mogu da se javim. Jednostavno ne mogu da otvorim oci, teba mi jos malo sna. I konacno dohvatim telefon ii javljam se, on i dalje zvoni. Sugurno sam ga naopako okrenuo. I napokon se javim
- Halo
- Gospodine, da li nam mozete reci kad je vasa afera sa gospodinom Borisom Ivanovim krenula?
- Sta, kakva afera? Jeste Vi drogirani?!
- Gospodine molim vas recite nam vise o tome, videli smo Vas kako mu poklanjate cvece.
- Idioti jedni, cvece je bilo za njegovu zenu. Otvaram momentalno oci i prekidam poziv. O cemu oni pricaju nije me valjda neko uslikao, jaoooo!
Gledam po internetu i sve novine bruje o meni. Citam naslove ,,Otkriveno zbog cega u javnosti Lavrovsky nikad nije vidjen sa zenskom osobom on se vidja sa muskarcima" , ,, Devojkama slomljena srca Lavorovsky je gay", ,, Lavorovsky na romanticnoj veceri sa muskarcem" i na kraju ,, Lavorovskyu u drugom restoranu bio sa bi seksualnim Igorom. Zbog njega oteo devojku i strpao u gepek, dalja sudbina devojke moze samo da se nagadja" Docu vam ja glave novinari jedni.
Ja ovo sanjam ovo nije normalno!!!! Nikad nisam dopustio novinarima da me stalno izbacuju sa drugim devojkama, jer za moju porodicu je to bruka. Uvek su govorili da mi muskarci Lavrovsky ne trebamo da se brukano sa zenama lakog morala, jer mi poticemo od Romanovih i zbog toga ne trebamo prljati nasu lozu. A sta sam ja uradiio? Isprljao je na najgori nacin, da me proglase pederom. Kako cu majci na oci, pa ona je stara zenai, hoce li ona ovo preziveti? Samo da je srcani ne strefi. A tek posao koliko ce trpeti zbog ovoga. Koji sam kurac nosio cvece, e konju jedan! Lepo sam ja sebi rekao doce ona meni glave.
Zovem mog najboljeg prijatelja koji je ujedno i moj advokat
- Koji kurac si poklanjao cvece muskoj osobi? Jedva govori od smeha
- Nije smesno! Zarezim- Cvece je trebalo Eleni, njegovoj zaposlenoj, ali devojka me ispalila i sa drugim otisla na veceru.
- To je ona sto si je strpao u gepek?
- Da. Zelim da tuzim sve novine. Moramo ovo da prekinemo, da moj posao ne bi trpeo ovu sprdnju.
- Elena ti mora biti svedok, nadam se da je ziva. Jer ako si je ubio onda si u problemu. Igor i Boris takodje moraju demantovati. E onda krece tuzba za klevetu i uvredu casti.
- Ziva je. Sto bi je ubio?
- Zato sto te poznajem. Mora da je posebna, jer ovo ti niko do sad nije uradio. Mora da kaze kako je bilo, jedino mozes imati prijavu i problem sto si je u gepek strpao. Tek kad ti bude svedocila i stala na tvoju stranu ovo sve mozemo srediti, naravno ceka te debela odsteta za klevetu i povredu casti.
- Uradicemo tako, mora da svedoci toliko mi duguje! Ti zovi onog Igora, jer ako ja budem morao da ga zovem napravicu samo jos veci problem.
- Sredicu sa Igorom, a ti sredi sa Borisom i Elenom. Bice ovo reseno za dva dana.
Da je neka druga u pitanju bila bi vec dva metra pod zemljom, ali ona ne. Ne krivim je, jer sam, sam kriv, da se nisam ponasao kao kreten ona ovo ne bi uradila. A tim novinarima cu doci glave. Okrecem Borisa i govorim mu da mora demantovati ove natpise. Potom zovem majku da vidim da li je ziva.
- Sine pa sta je ono?
- Majko ispao je nesporazum, resicemo brzo. Jesi li dobro?
- Jesam sine, malo sam bila sokirana, ali dobro sam. Nego reci mi sine kad ces se zeniti, ja bih unucad da dobijem dok sam ziva. Zelela bih da mognem snajki oko deca dok jos mogu.
- Majko znas da te volim i postujem, ali ako ti je toliko do svadbe onda se udaj. Ja cu se zeniti kad ja budem hteo, kad nadjem pravu. Sto se tice unucadi dok ne nadjem pravu zenu, onu za koju budem rekao da zelim da bude majka moje dece. Do tad ne ocekuj. Mogu se ja danas ozeniti da hocu, a je li nam treba neka da nam bruka porodicu?
- Ne treba sine, nisam mislila nista lose.
- Znam majko. Cuvaj se, moram da idem na posao.
- dobro sine, naidji kad budes mogao. Nemoj toliko da radis, nikad tako neces naci tu pravu kako ti kazes. Ispade da su ostale lazne.
Moja majka i zenidba, od dvadesete godine mi kljuca kako treba da se zenim i da stvaram porodicu.
YOU ARE READING
Zaboravi
RomanceIzbrisi njihove trgove. Elena i Leonid - Zelim i ja tebe, ali polako bice vremena, ceo zivot je pred nama. Ne mogu te uzeti dok si jos uvek ranjiva. - Ako me sad ne uzmes kunem ti se nikada me u zivotu uzeti neces. Zameni njihove tragove, ako zelis...