Leonid
Sedim u kancelariji i cekam Sergeja da mi donese izvestaj o Eleni. Trazio sam izvestaj pre par dana, jer me zanimalo da li ima nekog. Sad kad znam da nema nikog, rekao sam mu da ne pretrazuje vise nista vezano za nju. Znam da je slobodna, jer da je suprotno ne bi isla na sastanak sa onim mamlazom, ali on mi je rekao da je dosao do nekih saznanja koja ce me interesovati.
Sergej ulazi i predaje mi plavu fasciklu, u kojoj ima bas dosta papira. vidim po njemu da je da je zbunjen.
- Sta je bilo?
- Gospodine Lavovorsky Elena Milicevic je mrtva
- Molim? - Bas sad je nasla da bude mrtva u sred ovog skandala sa gay aferom i otmicom
- Mrtva je vec 6 godina. Elena Milicevic je pre 6 godina poginula u saobracajnoj nesreci u Beogradu.
- Koje onda ova Elena Milicevic?
Gospodine ovde su Vam sve informacije vezane za nju. To je sve sto sam uspeo pronaci, a verujte mi u toj fascikli ima svega. Sad izvinite trebao bih poci, jer ima dosta posla
- Uredu, slobodan si. Drzi ovo tajnosti, nemoj da dodje do nekoga. Plasim se da je ova devojka u nekom problemu.
Klimnuo je glavom i izasao iz kancelarije. Uzeo sam fasciklu i citam
,, Elena Milicevic, 28.07.1994 godine rodjena u Novom Sadu. Od oca Ivana i Majke Jane. Nije imala brace i sestara.. Bila je najbolji student gradjevine. Nije imala puno prijatelja. Poginula je u saobracajnoj nesreci, jer su bile blokirane kocnice. Auto je pripadao njenom tadasnjem Vereniku Aleksi Milivojevicu ministru bezbednosti Republike Srbije.- Znam Aleksu- Pretpostavlja se da je smrt bila namenjena njemu posto je pokojna vozila njegov automobil. Aleksa Milivojevic se posle njene smrti povukao sa pozicije ministra bezbednosti, tek se godinu dana kasnije vratio na istu. Elena Milivojevic iako nije imala veliki krug prijatelja, svi koju su je poznavali bilu su zalosti. Sahrana je brojala nekoliko stotina ljudi. "
Listam papire, slike sa uvidjaja, slike sahrane. Ne verujem sta citam. Pitanje koje mi se mota po glavi je koje onda ova devojka sto se pretstavlja kao Elena. Zasto je uzela tudji indentitet
,, Elena je u detinjstvu bila dete za primer. Roditelji su bili ponosni na nju. Sa 18 godina je prvi put stupila u vezu sa Aleksom, posle 6 meseci su raskinuli. Elena je posle raskida bila mesec dana na psihijatriji. Ne zna se razlog zbog cega je bila hospitalizovana. Posle par meseci se pomirila sa Aleksom. Roditelji su je se tada odrekli, razlog nepoznat. Nisu komunicirali od njene 19- te godine. Elena kad je napunila 22 godine verila se iako su zajednicki zivot zapoceli odmah posle pomirenja. Veza, potom veridba i zajednicki zivot bili su bez skandala. Bili su skladan par. Vencanje je zakazano za 20.05.2017, ali nije se dogodio, jer se saobracajna nesreca se dogodila par meseci ranije.
Aleksu sam upoznao pre par godina, znam da je jedne prilike spomenuo da mu je verenica poginula. Moracu ga pozvati da vidim da li je ovo njegova Elena. Posto ovde gledam i ne vidim nikakvu fotografiju. Do ovih podataka Sergej je dosao,preko njenog maticnog broja. Osnovno pravilo moje firme je kad neko udje da se skeniraju licna dokumenta i zahvaljuljuci tome mogu da u odredjenim sitaucijama nekog da proverim ako je to potrebno.Verujem da ce Aleksu zanimati ovo da je neko ukaro indetitet njegove pokojne verenice. Znam da cu mu otvoriti ranu, ali potrebna mi je njegova pomoc. Poznavajuci Aleksu da je ovo ista devojka on bi to znao.
- Olga ajde nolim te pozovi ministra Aleksu Milivojecica i zakazi sastanak sto pre. Reci da je hitno govorim mojoj sekretarici
- Uredu gospodine, da li Vam treba jos nesto?
- Ne, hvala!
Bacio sam se na potpisivanje dokumenata i onda mi je stigla poruka na telefon od Alekse da se nadjemo za pola sata u kaficu preko puta moje firme. Znaci imam srece u Rusiji je, ne moram dugo cekati .
أنت تقرأ
Zaboravi
عاطفيةIzbrisi njihove trgove. Elena i Leonid - Zelim i ja tebe, ali polako bice vremena, ceo zivot je pred nama. Ne mogu te uzeti dok si jos uvek ranjiva. - Ako me sad ne uzmes kunem ti se nikada me u zivotu uzeti neces. Zameni njihove tragove, ako zelis...