Elena
Danas me Leonid pozvao na broj, ne znam odakle mu moj privatan broj. Boris bi mu dao moj poslovni broj, jer zna koliko krijem svoj zivot. Sledeca osoba koja ima moj privatni broj je Anja. Moracu sto pre saznati odakle mu broj. Zatim kupiti novu karticu i ovu baciti negde na ulici u kantu za smece.
Pozvao me da bi mi saopstio da su sve dozvole vezane za hotele gotove. I naglaso da mora sa mnom da razgovara. Pretpostavljam da je taj razgovor vezan za medijski skandal. Zao mi je sto je doslo do toga, osecam se u jednu ruku krivom zbog toga. Proslo je nedelju dana, ali i dalje tralje medijska haljka oko toga. Jedva sam Borisovoj zeni objasnila sta se zapravo dogodilo. Sto tice te strane je mirna, ali novinari je i dalje salecu. Iako su Igor i Boris demantovali. Izgleda novinari cekaju da i ja demantujem, ali ja ne smem izaci u novine. Onda bi se sve otkrilo.
Gledajuci u dozvole koje mi je poslao preko e maila, shvatam koliko je on zapravo mocan covek. Sredio je da budu gotove za manje od nedelju dana. Taj covek je stvarno za svaku pohvalu. Nisam ga videla jos od one veceri, ali plasim se sama sebi priznati da mi fali. Fali mi i to njegovo provociranje. U meni pocinju da se bude neki davno zaboravljeni osecaji, sto me jako plasi, jer sebi ne smem ponovo dopustiti da budem zaljubljena. Moram ostati smirena ovih godinu dana,koliko ce trajati nasa saradnja i onda ko zna da li cu ga ikad vise videti. Najbolje bi bilo da se vise ne vidimo posle isteka ugovora.
Uzimam polako planove za izgradnju i po ko zna koji put proveram. Boris je smanjio broj radnika, jer po njegovom misljenju preterujem sa tolikim brojem ljudi. Zao mi je ovih ljudi koji ce biti na gradjevini, naradice se kao robovi, jer ovo je jako veliki posao, za malo vremena. Ko ovo prezivi pricace. Znam da ce veliki broj ljudi napustiti kad budu videli sa kojim tempom ce se morati raditi, ali znam da kad sve bude gotovo ovo ce biti jedan od najlepsih hotela u svetu.
- Elena, da li ti treba masaza? - pita me Leonid
- Naravno - pogledam ga i osmehnem se perverzno, jer ulazi u moju kancelariju sa peskirom oko struka. Tako je zgodan. Plocice mu se ocrtavaju po stomaku, siroka ramena, misicave ruke. Crna mokra kosa. Gleda me sa tim svojim sivim ocima. On je prva osoba koju sam videla sa tom bojom ociju. Te oci su me na prvu ocarale. Prilazi mi i krece da me masira. Polako spusta ruke prema mojim grudima i osetim da me ljubi po vratu, dok mi masira grudi. Pocinjem da ispustam zvuke zadovoljstva. Trnci prolaze mojim telom, i osecam da su mi gacice mokre.
Okrece me i svoje usne spustana moje. Prstima prolazim kroz njegovu mokru kosu dok se ljubimo toliko strasno i dokazujemo jedno drugom koliko se zapravo zelimo. Podize me sa stolice i nosi me prema kaucu koji se nalazi u mojoj kancelariji. Spusta me lagano na kauc dok mi i dalje mrvi usne. Povlaci moju haljinu i vidim sokiranost u njegovim ocima kad shvati da nemam nista ispod haljine. Izvlacim njegov peskir i cujem da mi zvoni telefon, zbog cega opsujem.
Telefon mi zvoni, dizem glavu sa stola i shvatam da sam sanjala. Proklinjem dan kad je telefon izmisljen! Je li je morao bas sad da zazvoni?
- Halo javljam se
- Elena da li ti to spavas na poslu?
- Ne spavam sefe, sta treba?
- Dostavi mi planove za izgradnju
Prekinula sam poziv. Uzela papire sa stola i krenula prema Borisovoj kancelariji. Od danas je zvanicno zauzeo prvu poziciju meni najmrzih ljudi.
YOU ARE READING
Zaboravi
RomanceIzbrisi njihove trgove. Elena i Leonid - Zelim i ja tebe, ali polako bice vremena, ceo zivot je pred nama. Ne mogu te uzeti dok si jos uvek ranjiva. - Ako me sad ne uzmes kunem ti se nikada me u zivotu uzeti neces. Zameni njihove tragove, ako zelis...