Elena
Istusirala sam se i pijem prvu jutarnju kafu pa cu na posao. Kad se oglasi zvono na vratima. Krenem polako do vrata necujnim hodom i pogledam na spijunku i vidim Leonida. Odakle mu moja adresa? Prvo pitanje koje mi prodje kroz glavu. Nadam se da me nije istrazivao, jer ako jeste onda sam u velikom problemu. Prvo moj broj, a onda adresa. Ovo mi se ni malo ne svidja. Taman kad otvorim vrata skontam da sam samo ogrnuta peskirom.
- Odakle ti moja adresa?! Nisam zelela ovoliko glasno, ali otelo se
- Moramo da pricamo- primetila sam da me pogledom svlaci. U tom momentu mi kroz glavu pridje moj san od juce. Gledam ga i osecam da polako gubim kontrolu. I napokon priznajem sebi da ga zelim. Povucem se par koraka u nazad
- Udji, ali moraces sacekati trenutak u dnevnom boravku, jer moram da se obucem.- Moram da se sklonim od njega, moram da se smirim
Pustim ga da udje u stan i pokazem mu rukom na kauc - Sedi, brzo cu.
I taman sto sam izgovorila, ni sama nisam sigurna kad se toliko priblizio meni. Osetim njegove usne na svojima. Uzvracam mu poljubac, prepustam mu se, kao i osecajima koji krecu da divljalju mojim telom. Ne, ne smem ovo dopustiti, previse je ovo rizicno. Prekidam poljubac i polako se odaljavam od njega.
- ovo je greska, ovo se nije smelo dogoditi!
- Greska koja ti je prijala koliko i meni- Kraze kroz osmeh
Sto i meni izmami osmeh
Taman sto sam se okrenula,cujem da se zakasljao. Okrenem se ka njemu i pogledam ga upitno
- Nisam znao da imas tetovazu, cudi me da to prosli put nisam primetio
- Greska iz studenskih dana, imam dobar puder pa je sakrijem ako mi je odeca ne pokriva. Verovatno zbog toga i nisi mogao da je primetis
- verovatno, lepa je. Koje je znacenje te tetovaze
Nisam mu odgovorila samo sam krenula u sobu da se obucem. Obukla sam prvu haljinu koju sam videla u ormaru i izasla.
- O cemu zelis da ragovaramo? Piatm ga izlazeci iz sobe
- Zbog cega si lazirala smrt?
Molim, saznao je. Ne ovo nije moguce, nadam se na nije nikome rekao ili da ta osoba koja je kopala po mom zivotu nece proslediti moje informacije.
- Ne znam o cemu pricas- kazem samouvereno
- Ako je tako onda izadji sa mnom u medie kao moja devojka i objasni onaj icidet, demantuj da sam gay, otmicar i ubica.
- Izvini zbog tog icidenta, veruj mi osecam krivicu zbog toga, ali ne mogu.
- Bio sam danas sa Aleksom na picu, da li znas koliko je taj covek patio? Koliko se kidao zbog tvoje smrti? Lence - Vidim da je besan, glas mu je postao grub
- Ne zovi me tako! Sad molim te napusti koj stan. Jer si sve upropastio. Ako te neko pita za mene reci da me nisi video od onog dana kad se desio icident.- Glas pocinje da mi drhti, pokusavam da zadrzim suze, ne smem da budem slaba pred njim.
- Zelim da mi objasnis! Od cega se krijes?
- Molim te izadji iz stana, ne mogu ti dati odgovor na tvoje pitanje.
Trcim prema sobi i uzimam osnovne stvari, pomeram sliku na zidu i uzimam kes koji bio u sefu iza nje.
- Gde ces?
- Ne znam, ali idem sto dalje mogu.
- Elena urazumi se, ne znam kakav problem imas, ali veruj mi da se sve moze resiti.
- volela bih da je tako! Ali realnost je drugacija.
Uzimam telefon, vadim karticu kidam je na komade.
- Prenesi Borisu da sam otisla- uzimam svoje stvari i pokusavam da pobegnem iz stana, ali on me hvata za ruku
- Elena, shvatam da sam zajebao stvar, ali molim te podji sa mnon, veruj mi mogu te zastiti. Toliko ti sad dugujem. Niko te nece naci, nemoras mi cak ni reci sta se desava. Ali i sama znas da ces pored mene imati zastitu, znas ko sam! Voleo bih da znam sta se desava, tako bi znao kako da resim tvoj problem. Ako ne zelis da pricas o tome, razumem. Povlaci me u zagrljalj i tu vise nisam mogla zaustaviti svoje suze, plakala sam kao malo dete. Posle toliko vremena osecam sigurnost uzagrljalju. Mozda i umisljam, ali barem sam na trenutak sigurna. - Uredu, bicu par dana kod tebe dok ne skontam sta cu daljeMozda bih trebala biti ljuta na njega, zbog toga sto me istrazivao, sto je sa Aleksom pricao o meni, ali ne mogu. Moracu Javiti Anji da bolje pripazi na moje roditelje, ako odredjeni ljidi saznaju da sam ziva njima ce poako postati od zivota. Boze, molim te samo da oni budu dobro. Oni nisu ni za sta krivi.
YOU ARE READING
Zaboravi
RomanceIzbrisi njihove trgove. Elena i Leonid - Zelim i ja tebe, ali polako bice vremena, ceo zivot je pred nama. Ne mogu te uzeti dok si jos uvek ranjiva. - Ako me sad ne uzmes kunem ti se nikada me u zivotu uzeti neces. Zameni njihove tragove, ako zelis...